sobota, 24 sierpnia 2013

Okiem Klau- Fiolet turkus i złoto

Beauties Factory palett, NYX jumbo, Kobo pigment, Technic Electric Beauty, Loreal, Essence, Makijaż letni, makijaż koktajlowy, kolorowy makijaż, makeup, dramatic lip look, vampiress lips, wampirze usta

Zawsze gdy zrobię coś godnego uwagi aparat musi dać mi popalić. Tym razem tylko dwa zdjęcia nadawały się do czegokolwiek. Wyszło moim zdaniem bajecznie więc tym razem mało zdjęć i gadania też. Bo w końcu co tu można napisać. Makijaż jest dla oglądaczy.

Beauties Factory palett, NYX jumbo, Kobo pigment, Technic Electric Beauty, Loreal, Essence, Makijaż letni, makijaż koktajlowy, kolorowy makijaż, makeup, dramatic lip look, vampiress lips, wampirze usta

Do wykonania makijażu użyłam:
Biała kredka NYX
Lawenda z palety Beauties Factory nr 06
Złoty pigment Kobo 507
Turkusowy cień z palety Technic Electric Beauty i perłowa kość słoniowa na dolnej powiece
Tusz Loreal False Lash Wings
Czarny Eyeliner Essence

Beauties Factory palett, NYX jumbo, Kobo pigment, Technic Electric Beauty, Loreal, Essence, Makijaż letni, makijaż koktajlowy, kolorowy makijaż, makeup, dramatic lip look, vampiress lips, wampirze usta

Na koniec Dramatic Lip look z dedykacją dla Julii. Prosiła mnie o coś na usta z myślą o swojej siostrze zakochanej w wampirzych klimatach.

Na ustach:
Czarna kredka Estee Lauder
Czerwona szminka Hean Paprica
Błyszczyk Destination Beauty Lip Glaze
Bezbarwny błyszczyk NYC

Co do makijażu oka. Taki zabawny zabieg jaśniejszym kolorem nadaje oku wyglądu 3D. Zimne fiolety są strasznie hipnotyzujące. Całość prezentuje się moim zdaniem dość ciekawie. Sam pomysł modelowania oka nie ogranicza się do tego doboru kolorów. Możecie śmiało próbować innych połączeń.

Pozdrawiam z krainy cieni i pędzelków.
Klau.


23 komentarze:

  1. ale piękne kolory na imprezę super look

    OdpowiedzUsuń
  2. cudo :)
    pięknie te kolory ze sobą współgrają :)
    usta też świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny makijaż :) a usta to juz wogóle woow ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Alez te Twoje makijaże mnie zachwycają, te kolory..:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś pięknego! Klau! Zawsze mnie te Twoje mejkapy pozytywnie nastrajają :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje ulubione ostatnio oczko <3 A usta to mówiłam - True Blood normalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się strasznie. A no czasem coś mi wyjdzie:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny makijaż !! i ust i oczu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeden z lepszych makijaży ever jakie kiedykolwiek widziałam na wszystkich blogach odkąd je czytam!!! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooow genialny makijaż oka! :) usta też efektowne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. cuuuudne <3 zarąbiste oko! <3 heh, chciałabym mieć taką powiekę... u mnie by wyszedł kleks, i tak zresztą niewidoczny xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale może wyszło by coś innego fajniejszego niż na mojej o

      Usuń
  12. Zakochałam się w tym makijażu jak pierwszy raz zobaczyłam go na MUG i zachwyca mnie cały czas tak samo jak Twój talent

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż fenomenalny, bardzo mi się podoba, będę musiała spróbować coś podobnego odtworzyć

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaz nieziemski! :D A te usta <3

    OdpowiedzUsuń
  15. nie no zakochalam sie w tym cieniowaniu. przydalby sie tutorial albo cos, bo look wydaje sie strasznie trudny do wykoniania :) ale sprobuje jak tylko bd mogla :)
    factory-of-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...