poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Cupcake Nails

Cupcake nails, manicure, Golden Rose, Essie, Wibo, babeczkowy manicure, wizaz

Słodkości ciąg dalszy, niedawno pojawił się candy shop, a teraz czas na cupcake nails, czyli muffinkowe szaleństwo na paznokciach. Wybaczcie mi jakość moich muffin, ale wykonałam je po raz pierwszy i myślę, że nie ostatni. A na pozostałych pazurkach, aby za nadto nie przesadzić zrobiłam klasycznego frencha.  Tak więc bez zbędnej bablaniny, zapraszam na oglądanko.


Cupcake nails, manicure, Golden Rose, Essie, Wibo, babeczkowy manicure, wizaz

Do wykonania spodu babeczki użyłam Golden Rose Rich Color Nail Lacquer o numerze 05  oraz Oleskowego Blogowego Wibo Gel Like. Lukrowa góra to Delia Prosilk Coral nr 08 i lukrowe kropeczki nie pamiętam już czym chyba Essie i Wibo. Wszystko potraktowane Top Coatem z Inglota.

Cupcake nails, manicure, Golden Rose, Essie, Wibo, babeczkowy manicure, wizaz

Choć nie powinnam jeść słodyczy, to po takim manicurze od razu nabrałam ochoty na coś słodkiego, a Wy?

Cupcake nails, manicure, Golden Rose, Essie, Wibo, babeczkowy manicure, wizaz

I zbliżenie na babeczkę:

Cupcake nails, manicure, Golden Rose, Essie, Wibo, babeczkowy manicure, wizaz

Babeczkowe, słodziakowe buziaki - Agi.

16 komentarzy:

  1. babeczki to Ci wyszły :) Są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale nabrałam ochoty na babeczkę :O

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne pazurki D: super Ci wyszły babeczki :D

    Pozdrawiam i jeśli chcesz zapraszam do mnie ;)
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż chciałoby się je zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetny babeczkowy mani :D muszę kiedyś podjąć próbę zrobienia takich :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Az zachcialo mi sie czegos slodkiego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...