sobota, 3 sierpnia 2013

Toxic kiss- tutorial

rainbow lips, toxic lips, colorfull lips look, fashion makeup, makeup, wizaż, kolorowe eksperymenty,
Wariacji z kolorem na ustach ciąg dalszy. Znając życie nie odpuszczę tematu póki nie wyczerpię wszystkich opcji.
Oj ciekawiło was co ta wasza Klau robi z ustami, a ja niedobra nie dawałam wam spokoju. Nie puszczałam pary z ust.

rainbow lips, toxic lips, colorfull lips look, fashion makeup, makeup, wizaż, kolorowe eksperymenty,

No i właśnie o to chodzi. Prawdziwy drapieżnik męczy ofiarę. Dziś jesteście ofiarą toksycznego pocałunku.

rainbow lips, toxic lips, colorfull lips look, fashion makeup, makeup, wizaż, kolorowe eksperymenty,

I wreszcie doczekałyście się uchylenia rąbka tajemnicy.
Do wykonania jakiegokolwiek cudu na ustach potrzebujecie:
Białej kredki NYX jumbo 
Dowolnych cieni do powiek.
Bezbarwnego błyszczyka.

rainbow lips, toxic lips, colorfull lips look, fashion makeup, makeup, wizaż, kolorowe eksperymenty,

1) pokryj całe usta białą kredką NYX
2) zarysuj kontury ciemnym fioletem
3) robimy ombre wiec następnym krokiem jest dodanie różu
4) toksyczna zieleń  w samym środku
5) pokrywamy usta błyszczykiem
Well done wyglądasz jak wariat!
Na moich ustach:
NYX JUMBO Milk
Cienie: Fiolet z palety Sleek Darks, neonowy róż i zieleń Sleek Acid
Bananowy błyszczyk NYC
A na zakończenie zadanie dla rządnych koloru. DZIAŁAJCIE POKAZUJCIE I ZA KARĘ DEDYKUJCIE MIIII MIII każdą z waszych kolorystycznych wariacji! Wasze arcydzieła pokazujcie u nas na fanpage. Najciekawsze udostępnimy !
Buziaki Klau

32 komentarze:

  1. Świetny efekt :) będę miała czas to muszę sobie takie zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a jakby tak w drugą stronę zrobić? ciemniejsze w środku?

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mi się tu skojarzyła piosenka Britney Spears - Toxic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też się kiedyś bawiłam w takie malowanie - fajny efekt! Mam pytanie jakim aparatem robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. złomiastą 7 letnią cyfrówką samsunga :D kiedyś wam ją przedstawię bo to serio zabytek

      Usuń
  5. Oh oh , a ja chętnei w takim ustach psozlabym nai mprezę - a neich się pacza! a co!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajebiste są <3 Też chcę takie usta!!! Oddaj :P A swoją drogą, pobawię się :D jutro... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. omg! z początku myślałam, że to photoshop!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głupia tyyy ja robię makijaż w paincie!!!!!!!!!

      Usuń
  8. jakie rewelacyjne ombre na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobają, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No nareszcie! Od godziny szukam tego tutorialu na Twoim blogu i wreszcie znalazłam :) Będę miała w sobotę sesję i modelka ma duże, piękne usta i chciałam zrobić takie ładne kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...