czwartek, 22 sierpnia 2013

Bio Oil czy warto?

Bio Oil, olejek do ciała i twarzy, rozstępy, blizny, przebarwienia słoneczne, kąpiele słoneczne, lato, ciąża, twarz, ciało, wizaz

Każda z nas boryka się z problemami skórnymi, a to w postaci blizn, a to w postaci rozstępów czy też przebarwień po kąpielach słonecznych. Lato nie sprzyja naszej skórze, jest ona przesuszona częstym wystawianiem na słońce. Wymaga troszkę więcej uwagi i pielęgnacji. Dziś chcę pokazać Wam produkt o dość szerokim spektrum zastosowania. Jest nim Bio Oli czyli cudowny olejek który sprawdzi się na całym ciele. Zapraszam na dalszą część notki.

Jak go stosować i dla kogo jest on przeznaczony, dowiecie się z obszernego opisu producenta:

Bio Oil, olejek do ciała i twarzy, rozstępy, blizny, przebarwienia słoneczne, kąpiele słoneczne, lato, ciąża, twarz, ciało, wizaz

Bio Oil jest specjalistycznym produktem do pielęgnacji skóry. Poprawia nierówny ton skóry oraz zapobiega w pojawianiu się rozstępów i blizn, a już powstałym skutecznie pomaga poprawić wygląd. Jest polecany dla dojrzałej i starzejącej się skóry. Polecany również do cery suchej i odwodnionej.

Produkt polecany jest do pielęgnacji skóry:
- z bliznami
- z rozstępami
- o nierównym kolorycie
- do skóry dojrzałej i starzejącej się
- do cery suchej i odwodnionej

Produkt zawiera składnik PurCellin Oil, który jest dobrze tolerowany przez skórę, dzięki czemu produkt szybko się wchłania. Zawiera witaminy A i E oraz olejki- nagietkowy, lawendowy, rozmarynowy i rumiankowy.

Jak używać:

Blizny
Olejek pomaga poprawić wygląd zarówno nowych i starych blizn powstałych po zabiegach chirurgicznych, skaleczeniach, poparzeniach, blizny potrądzikowe oraz po ospie wietrznej. Pomaga zmniejszyć niewygodę związaną z pokiereszowaną mocno odwodniona i łuskowatą skórą.

Stosowanie:
Dwa razy dziennie masując delikatnie koniuszkami palców, aż do wchłonięcia. Używać min 3 miesiące. Nie stosować na uszkodzoną skórę.

Rozstępy
Olejek zmniejsza prawdopodobieństwo powstania rozstępów mogących wystąpić podczas ciąży, w trakcie przybierania na wadze albo szybkiego wzrostu w okresie dojrzewania.

Stosowanie:
Dwa razy dziennie w obszarach najbardziej podatnych na pojawianie się rozstępów masując koniuszkami palców do wchłonięcia.

Bio Oil, olejek do ciała i twarzy, rozstępy, blizny, przebarwienia słoneczne, kąpiele słoneczne, lato, ciąża, twarz, ciało, wizaz

Nierówny ton skóry
Pomaga odzyskać właściwy, bardziej równomierny koloryt skóry po zmianach hormonalnych i i przebarwieniach wywołanych nadmierną ekspozycją na słońce.

Stosowanie:
Dwa razy dziennie masując koniuszkami palców w miejscach gdzie skóra zmienia swój odcień.

Odwodniona skóra
Nawilża skórę wystawioną na ekstremalne warunki pogodowe oraz chroni skórę przed nadmierną utratą wilgoci spowodowaną klimatyzacją, centralnym ogrzewaniem, częstą kąpielą w twardej wodzie.

Stosowanie:
Stosuj po kąpieli, prysznicu i wygrzewaniu się masując skórę zwracając szczególną uwagę na miejsca suche i popękane.

Produkt można dodawać do kąpieli.

Bio-Oil jest hipoalergiczny i nie zawiera konserwantów dlatego jest odpowiednim preparatem dla wszystkich rodzajów skóry.Do użycia na twarz i ciało.

Cena: ok 30 zł
Pojemność: 60 ml
Skład:

Bio Oil, olejek do ciała i twarzy, rozstępy, blizny, przebarwienia słoneczne, kąpiele słoneczne, lato, ciąża, twarz, ciało, wizaz

Kilka słów ode mnie:

Bio Oil zamknięty został w plastikową buteleczkę z dość dużym otworkiem, dlatego też należy uważać podczas jego aplikacji aby nie wydobyć za dużo produktu na zewnątrz. Pachnie lekko lawendą, ale zapach szybko się ulatnia. Konsystencja olejku jest raczej płynna i szybko się wchłania w skórę. Produkt przeznaczony jest raczej do skóry suchej i dojrzałej jeśli chcecie smarować nim twarz, ja zaś używałam go na wybrana partię ciała  - czyli odcinek lędźwiowy pleców. Niestety podczas młodzieńczego szybkiego wzrostu nabawiłam się w tych okolicach rozstępów. Są one już mniej widoczne niż kiedyś, ale mają już sporo lat. Postanowiłam sprawdzić olejek na swoim ciele, czy rzeczywiście zmniejszy moje rozstępy i wybieli je. stosowałam produkt dwa razy dziennie wmasowując starannie w każdą bliznę preparat. Po miesiącu zauważyłam lekką poprawę, rozstępy rozjaśniły się i lekko zmniejszyły. Niestety nie zniknęły do końca, ponieważ są już dość długo na moim ciele. Gdy macie nowe rozstępy ( mają one wtedy różowawą barwę) np po ciąży, sadzę że można zniwelować je bio oilem na zawsze. Ale żeby temu zapobiec wystarczy tylko dość mocne nawilżenie oliwką dla dzieci za każdym razem po kąpieli i na pewno nigdy na Waszej skórze nie wystąpią. Chcąc sprawdzić produkt pod innym kątem, wypytałam moją znajomą która używała olejku na twarz, wklepując go co wieczór. Efekt był widoczny gołym okiem tuz po kilku zastosowaniach. Skóra jej twarzy rozjaśniła się, nabrała blasku, a po upływie kilku miesięcy przebarwienia na twarzy zmniejszyły się dość mocno. Skóra twarzy stała się napięta i nawodniona. Na szczęście nie walczy ona z problemami skórnymi i nie ma powiększonych porów, więc nic ja nie zapchało. Ja bym troszę się bała użyć Bio Oila na buzię, ponieważ mnie uczula czasem nawet woda  z kranu. Według mnie niezły proparat, ale taki sam efekt możemy uzyskać kupując naturalne oleje takie jak arganowy czy migdałowy. Są o wiele tańsze i nie uczulają, a przede wszystkim mają naturalny skład.

Bio Oil, olejek do ciała i twarzy, rozstępy, blizny, przebarwienia słoneczne, kąpiele słoneczne, lato, ciąża, twarz, ciało, wizaz

A Wy co sądzicie o Bio Oilu? Pomógł? Zaszkodził? Czekam na Wasze opinie - Aga

41 komentarzy:

  1. A jak z działaniem na blizny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozstępy to w sumie blizny więc myślę że podobnie :)

      Usuń
  2. Właśnie na tą recenzję czekałam :)
    Zastanawiałam się nad zakupem długo i ciągle mam wątpliwości, bo skład nie jest jakiś innowacyjny a ja w bajki nie wierzę. I skoro nawet dermoroller i preparaty kolagenowe nie poradziły sobie z moimi rozstępami (małymi i jeszcze ciągle lekko różowymi) nie wierzę że Bio Oil sobie z nimi poradzi. Ale może kiedyś kupię tylko po to, aby stwierdzić ,że jednak miałam rację :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odkładaj na później, z rozstępami walczy się jak najszybciej można :)

      Usuń
    2. Mialam operacje łokcia i też stosowałam ten bio oil i nie mam blizny jest rewelacyjny używam go do twarzy i całego ciała.Polecam

      Usuń
  3. Mam zamiar go kupić na moje blizny. Na obszarze od nadgarstka do łokcia mam bardzo dużo blizn od zadrapań kota. Już tak mam, że rany mi się źle goją i po małych zdrapaniach zostają blizny :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam bio oil przez ok. rok i byłam zadowolona. Na twarz także bałam się jej użyć. Producent troszkę nagina prawdę o tych rozstępach - nic nie zlikwiduje rozstępów oprócz skalpela, ale do zapobiegania rozstępom, zdecydowanie ją polecam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczęście nie mam problemów z rozstępami, więc go nie używałam, ale byłam bardzo ciekawa opinii innych. Miło, że chociaż trochę poradził sobie ze starymi rozstępami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też tak myślałam, że super odkryciem nie będzie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja stara blizna lekko się spłaszczyła i zmalała więc działa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam piegi na ramionach od opalania myslisz ze cos pomoze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że tak, o]ponieważ to przebarwienia słoneczne ;) najlepiej kupić jakiś krem wybielający i na przyszłość smarować ramiona filtrem 50 :)

      Usuń
  9. kupiłabym na blizny , ale parafina w składzie mnie zniechęca, jak mogli to dziadostwo dać na pierwsze miejsce w takim kosmetyku ? ..

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe :) muszę go koniecznie kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem w trakcie, widzę poprawę i delikatne zmniejszenie rozstępów. Ale też mam długo i liczyłam się z tym, że nie zejdą zupełnie. Ale efekt mnie miło zaskoczył :) myślałam że nie zrobi NIC. A tu proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze, ale nie wykluczam, że sięgnę po niego..

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam go kupić jakiś czas temu na rozstępy ale stwierdziłam,że na obecne już mi nie pomoże a o przyszłe zadbam troszkę tańszymi metodami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, lepiej zapobiegać niż leczyć :) wystarczy zwykła oliwka do ciała po kąpieli i już :)

      Usuń
  14. nie miałam, ale miałam go kiedyś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. BIOporażka która tak bardzo mnie uczuliła że wylądowałam u lekarza,przez kilka dni nie mogłam patrzeć ,moje biedne oczka a twarz.................

    OdpowiedzUsuń
  16. Matko boska- to co cię uczuliło aż tak? Bido mała:(

    OdpowiedzUsuń
  17. hej :) mam odbarwienia na skórze plecy i policzek po maseczce z sody :( robilam ja w celu zniwelowania przebarwien potradzikowych i musiałam nierównomiernie rozłozyc. Swoja droga zawiodła mnie ta maseczka, przebarwienia zostały stare potradzikowe i pojawiły sie jasne. Teraz próbóje bio - oil, narazie efektów nie widze bo stosuje od 3 dni :) ale skóra napeano jest bardziej nawilzona , po nałozeniu. zobaczymy jak sobie poradzi z przebarwieniami i wyrównaniem kolorytu skóry. Buteleczka i zapach sa fantastyczne :) po jakim czasnie widziałayscie wyrazne efekty ? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja nie stosowałam go, ale mam podobny olejek eveline w zapasi i chyba czas zacząć stosowac : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja szefowa mowila ze na blizne po wyrostku jej nie pomogl. Ja ciekawa jestem czy zniwelowalby moje blizny po tradziku.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja mam czerwone blizny po trądziku :( ciekawe czy mi pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z ta oliwka do ciała przeciw rozstępom to aż tak różowo nie jest. Jeżeli chodzi o te ciążowe, to głównie sprawa genów. W obu ciążach się smarowałam przez bite 9 miesięcy, a rozstępy i tak wyszły. Bio-oilem smarowałam bliznę po cesarce, ale brak mi konsekwencji

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje bliznowce na ramieniu mają kilkanaście lat- po bio oilu zmniejszyły się, są mniej wypukłe i bledsze- ja go uwielbiam :) A oliwka nie zapobiegnie rozstępom jeśli mamy do nich predyspozycje, niestety, wtedy nic nie zadziała profilaktycznie, można jedynie próbować potem je zlikwidować.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie dałabym takiej kasy za parafinę. Wolę naturalniejsze rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No mam mieszane uczucia moje rozstepy na posladach sa tak glebokie ze juz szansy dla nich nei widze :P

    OdpowiedzUsuń
  25. bzdura, Ja właśnie jestem w ciązy, smaruje się 2-3 razy dziennie, a rozstępy mi i tak wyszły...A jak już są, to nic ich nie pozbędzie...jdynie co może zrobić to je rozjaśnić, ale nie zlikwiduje

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja używałam na twarzy na przebarwienia i dał radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja po ciaży ma pare rozstępów ale to już prawie 2 lata mi towarzyszą i szczerze mówiąc prawie już ich nie widać.. Ale jestem ciekawa, czy gdybym go kupiała i regularnie stosowała czy zniwelował by je jeszcze bardziej.. ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. małym rozstepom można zaradzic, gorzej z tymi białymi weżami. Sa naprwde nieladne, szczegolnie jak się opalę. Ja stosowałam takie coś http://www.happybabby.pl/swiat-mamy/pielegnacja-ciala/kremy-przeciw-i-na-rozstepy/ziololek-linoderm-mama---balsam-przeciw-rozstepom-150-ml,p7169 Zawsze lubiłam mało znane firmy - i nic nowego mi sie nie pojawiło. A to i tansze i wydajniejsze (ponad 2x większe opakowanie)

      Usuń
  28. Ja stosuje drugi miesiąc i dziala! Polecilam wszystkim koleżankom. Moje rozstępy przypominały dziury... Teraz są prawie niewidoczne a przede wszystkim płaskie. Nie wierzyłam a jednak... A to dopiero drugi miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Stosuje dopiero drugi dzień więc nie mam jakiegoś konkretnego zdania ale mam nadzieje że pomoże chociaż trochę na blizny i rozstępy :) Mam w sumie dlatego że moja mama postanowiła mi go kupić w ramach prezentu na wielkanoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja w obu ciążach stosowałam i rozstępów nie mam. Rozjaśnił mi również bliznę po cc. Nakładam na uda, pośladki i rozstępy na piersiach. Czasami nakładam na twarz na noc, szczególnie teraz kiedy mam przebarwienia słoneczne, ufam, że pomoże. Używam jakąś 10 butelkę, uwielbiam, polecam. Obok wody termalnej, mój ulubiony kosmetyk pielęgnacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej
    Moja rada na rozstepy :)
    Gdy juz je macie nalezy pod prysznicem na zmiane raz ciepla a raz zimna woda polewac te miejsca gdzie sa ot taki masaz naprawde pomaga ,nie znikna na zawsze ale bardzo mocno sie wybielaja i sa prawie niewidoczne . Naprawde pomaga bo sama mam po ciazy na udach i boczkach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Wiesz może coś na temat stosowania tego olejku na blizny na twarzy? Czytam o nim bardzo wiele pozytywnych opinii, jednak waham się przed nałożeniem go na twarz. Zakładam, że jeśli zastosuję go do mycia twarzy to będzie to zbyt krótki czas by mógł się on dobrze wchłonąć 

    OdpowiedzUsuń
  33. Super blog, świetny post. Jednak najlepszy temat na blogu, który najbardziej przypadł mi do gustu to ten o oleju kokosowym :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja używam go na noc, mam cerę mieszaną, która tłuści się w strefie T. Jak na razie nie zapchał mnie, a moje sińce pod oczami rozjaśniły się, twarz wyglada promienniej, polecam używania wieczorem, jak idziemy kłaść się spac :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacja. Używałam przez dwie ciąże na brzuch i piersi. Zero rozstępów. Używam również do twarzy (raz, dwa razy na tydzień). Skóra jest nawilżona, bez przebarwień i zdrowo wygląda. Polecam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...