środa, 14 sierpnia 2013

GoodBye Demage? Oh Realy?

Włosy, szampon do włosów, włosy zniszczone, Garnier, Fructis, Goodbye Demage, pielęgnacja włosów,

Kiedyś szampony Fructis gościły w mojej łazience na stałym podium.  Dopiero po doszczętnym wyniszczeniu włosów farbowaniami zmieniłam swoją pielęgnacje na coś bardziej Eco. Olejowanie maski i inne wynalazki. Teraz, gdy moje włosy są już dość zadbane wracam do pielęgnacji drogeryjnej.

W obliczu walki z remontem i gipsowym pyłem w całym domu mycie włosów codziennie to konieczność. Dlatego też mogę pochwalić się ekspresowym zużywaniem szamponów do włosów.
Dla niewtajemniczonych: Moje włosy to łamliwe łobuzy o suchych końcach. Czyli wszystko w temacie. Szampon wzmacniający to idealny wybór. Stałym bywalcem w mojej łazience są kosmetyki do pielęgnacji włosów. A ostatnio doszło do niebagatelnej zmiany w tej dziedzinie i zamierzam nakarmić was moimi spostrzeżeniami.

No to zaczynamy od obietnicy producenta:
SZAMPON WZMACNIAJĄCY Fructis GoodBYE Demage
Szampon wzmacniający o zniewalającym zapachu i kremowej konsystencji, która błyskawicznie zmienia się w przyjemną pianę.
Całkowicie nowa formuła wzbogacona została o Keraphyll i olejek z owoców amli. Jej sekretem jest podwójne działanie: wzmocnienie włosa od wewnątrz i uszczelnienie włosów od zewnątrz. Dzięki temu włosy są wzmocnione od środka oraz lśniące i gładkie na całej długości.
   - Od wewnątrz: aktywny koncentrat z owoców wnika w głąb zniszczonych włosów, by wypełnić ich ubytki. Włosy są wzmocnione od środka.

   - Od zewnątrz: formuła uszczelnia włosy, które stają się lśniące i gładkie na całej długości.
10x mocniejsze włosy, 4x mniej rozdwojonych końcówek*
* testy instrumentalne po 3 zastosowaniach szamponu, odżywki i serum vs. klasyczny szampon
Cena: 10zł / 300ml

Włosy, szampon do włosów, włosy zniszczone, Garnier, Fructis, Goodbye Demage, pielęgnacja włosów,

Przejdźmy wreszcie do samego stosowania i kondycji moich włosów. Moje włosy po użyciu szamponu są lśniące, łatwe w rozczesywaniu. Stąd ograniczenie łamliwości suchych końców.
Obawiałam się, wysuszenia na wiór po tym dość niestandardowym trybie oczyszczania skóry głowy niekiedy sięgającym dwukrotnego mycia dziennie.

Piękny letni zapach szamponu, tak za to zawsze lubiłam Fructisa. Dobrze się pieni i  ma kremową konsystencję. Biała dość gęsta ciecz to winowajca za sprawą którego występuję pod prysznicem z gęstym pianowym ptysiem na głowie.

Opakowanie klasyczne, dość poręczne. Tym razem butelka jest pomarańczowa jak marchewka.

Posiadając suche włosy wymagamy od szamponu delikatnego oczyszczenia i właściwości nawilżających. Często stawiamy nasz szampon do włosów w podbramkowej sytuacji wymagając od niego więcej niż może nam dać. Posiadając zniszczone włosy często mylimy doraźne rozwiązania z realną regeneracją.
Włosy suche lubią silikonopodobne substancje. Owszem jesteśmy zadowolone, nasze włosy lepiej jednak to nie regeneracja lecz zatuszowanie zniszczeń.

Moje włosy mają za sobą nożyczki i prawdziwą regenerację. Powrót do drogeryjnej pielęgnacji nie stanowi problemu. Fructis GoodBye Demage domyka łyski włosa sprawiając że są na nowo lśniące.

Włosy, szampon do włosów, włosy zniszczone, Garnier, Fructis, Goodbye Demage, pielęgnacja włosów,

Przejdźmy wreszcie do samego stosowania i kondycji moich włosów. Moje włosy po użyciu szamponu są lśniące, łatwe w rozczesywaniu. Stąd ograniczenie łamliwości suchych końców.
Obawiałam się, przejścia z szamponu bez SLS do czegoś drogeryjnego zwłaszcza w takich okolicznościach. Szampon fajnie się pieni jest wydajny, pachnie bajecznie, a włosy? Nie ucierpiały są puszyste znacznie łatwiejsze do ujarzmienia. Częsta mycie sprzyja przyspieszeniu przetłuszczania się skóry głowy- tak samo było w moim przypadku. Ekstremalne warunki no cóż.
Gdy udało mi się już zwolnić z myciem włosy wytrzymywały bez konieczności mycia nieco dłużej.

Włosy, szampon do włosów, włosy zniszczone, Garnier, Fructis, Goodbye Demage, pielęgnacja włosów,

Wasz ulubiony szampon Fructis? Używałyście którejś serii? Co polecacie?

Pozdrawiam Klau

18 komentarzy:

  1. Większość Fructisów mi nie odpowiada, ale turkusowa seria jest według mnie najbardziej udana i czesto wracam do szamponów z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam już różne opinie o nim. Ciekawe czy u mnie by się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pamiętam, kiedy ostatnio miałam coś Fructisowego, może w liceum, z 5 lat temu? Zainteresowała mnie odżywka do włosów z tej serii, ponoć ma fajny skład, używałaś jej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaś nigdy nie miałam fructisów :) Podpisuje sie pod pytanie z odżywką, miałam na nią ostatnio smaka :P

      Usuń
    2. też słyszałam ze dobra ale nie miałam. szampon mi pasi strasznie i kupie 2 opakowanie. z nieogarusów mam na głowie gładki kłacz więc na plus.

      Usuń
    3. Może kiedyś po ten szampon sięgnę, na razie nie zamienię mojego aloesowego szamponu za nic na świecie ;)
      Dzięki za odpowiedź :)

      Usuń
  4. Jakoś nie przepadam za szamponami Fructisa.Miałam kilka i wszystkie mnie rozczarowały. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie jestem fanką ich szamponów... dawnooo temu lubiłam jakiś owocowy, ale potem odkryłam lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szamponu nie używałam ale gorąco polecam odżywkę z tej serii :) Nie obciąża włosów i bardzo fajnie się po niej układają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię szampony tej firmy ;) tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak wykończę swoje zapasy to skuszę się i zobaczę jak będzie się u mnie spisywał.

    OdpowiedzUsuń
  9. z nowej serii nie miałam żadnego,ale kiedyś również fructis często gościł w mojej łazience - moje włosy się z nim lubiły mój nos jeszcze bardziej:D może się skuszę bo timotei mnie już nie satysfakcjonuje;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do co zapachów faktycznie mają ładne, ale długo długo nie miałam już żadnego..

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog! Bardzo dużo ciekawych rzeczy można się dowiedzieć!
    Na pewno będę zaglądać!

    Zapraszam również do mnie kosmetycznyocean.blogspot.com

    Pozdrawiam, Angelika

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię zapach Fructisów,ale nie dają wielkich efektów.

    OdpowiedzUsuń
  13. moje włosy są również suche. mayble ten szampon do włosów jest idealny dla mnie.

    ny8230

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...