środa, 7 sierpnia 2013

Biel rządzi :))))) Delia Coral Prosilk nr 10


Delia Coral Prosilk 10, lakier do paznokci mleczny, mleczna emalia, manicure, białe paznokcie, wizaz

Uwielbiam mleczne paznokcie, ale nigdy nie mogłam znaleźć białej emalii którą malowało by mi się bez problemu i nie wyglądała by jak korektor biurowy w pędzelku. Któregoś pięknego dnia wybrałam się do Superpharm i natrafiłam na promocję naszej rodzimej Delii Coral Prosilk, gdzie kupując jeden lakier, za drugi płacimy złotówkę. I tak oto w moje ręce w padła 10. Z lekka wciśnięta przez Panią z drogerii, ale stwierdziłam, że skoro prawie darmo, to co mi tam biorę. I co się okazało? Dowiecie się czytając dalej...


Delia Coral Prosilk 10, lakier do paznokci mleczny, mleczna emalia, manicure, białe paznokcie, wizaz

Postanowiłam jej użyć, aby sprawdzić jaką ma konsystencję. Okazało się, iż nie jest korektorem, a pięknym mleczno-beżowym lekko kryjącym lakierem, który zarówno nadaje się do frencza jak i solo.

Delia Coral Prosilk 10, lakier do paznokci mleczny, mleczna emalia, manicure, białe paznokcie, wizaz

Lakier jak wszystkie Prosilki z Delii posiada umiarkowany pędzelek którym maluje się przeuroczo. Skuwka świetnie trzyma się w dłoniach, a lakier ma rzadką ale treściwą konsystencję. Żadna warstwa nie zapewni Wam 100% krycia, ale ja właśnie takiego koloru mleka szukałam. 

Delia Coral Prosilk 10, lakier do paznokci mleczny, mleczna emalia, manicure, białe paznokcie, wizaz

Lakier długo utrzymuje się na paznokciach, u mnie przetrwał 5 dni bez odprysku. Ale gdy zachciało się babie prać kanapę, zszedł w przeciągu chwili. Zmywa się go bez zarzutów, a płytka paznokcia nie zabarwia się żółtym kolorem. 

Delia Coral Prosilk 10, lakier do paznokci mleczny, mleczna emalia, manicure, białe paznokcie, wizaz

Jak dla mnie, mleczak idealny, takiego właśnie szukałam. Tak oto prezentuje się na paznokciach. lekko zmieniony kształt na migdał. osobiście nie podoba mi się i wróciłam już do kwadracików i krótszej długości.

Delia Coral Prosilk 10, lakier do paznokci mleczny, mleczna emalia, manicure, białe paznokcie, wizaz

A.

19 komentarzy:

  1. Lubię takie subtelne kolorki:)
    pozdrawiam i zapraszam przy okazji na rozdanie:
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/2013/07/letnie-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo! Jaki piękny kształt paznokcia *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi jakoś nie podszedł, choć z tym lakierem rzeczywiście wygląda nieźle. Wolę jednak kwadraciki

      Usuń
  3. ❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿

    Sliczny kolor, i jakie ty masz cudowne paznokcie <3

    ❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolorek i piękne paznokcie bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Migdał bardzo mi się podoba, a co do koloru to paznokcie w nim wyglądają jakby zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś w tym jest :) biel zawsze pięknie podkreśla paznokcie

      Usuń
  6. Pomalowane paznokcie wyglądają super. Ja miałam złe doświadczenia z takimi mlecznymi, białymi lakierami, bo paznokcie wyglądały nienaturalnie i łatwo było o pęcherzyki i mazie, zwłaszcza na takich mlecznych, niebłyszczących lakierach. Ten wygląda znakomicie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny kolorek:) taki delikatny i naturalny:) ile nałożyłaś tu warstw??

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę sobie kupić :) świetny jest

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podobny efekt ma wibo extreme nails :) ale też bardzo lubię corala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie lubię wibo tani szit, po dwóch użyciach glut jakich mało :) a Delia jest spoko choć biały lakier taki typowy biały korektorowy też już nie jest za fajny, a jest z tej samej serii

      Usuń
  11. dziękuję dziękuję dziękuję :)))) polecam ten lakier naprawdę jest bajeczny

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wygląda na paznokciach ;)).

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wygląda na paznokciach :) klasycznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...