wtorek, 9 października 2012

Paleta Sleek Original- W sam raz na jesień z pazurem.


Od dawna czaiłam się na tą paletę  i w sumie nie mogłam się już doczekać by wam ją pokazać. Zaliczyłam ostatnio kilka awarii i zaniedbałam was troszkę. O matko jak mi się tęskniło za wieczornym skrobaniem notki i zamęczaniem was herezją w komentarzach. Dlatego dziś ruszamy z kolorówką. jestem w trakcie testowania pielęgnacji wiec zanim przeczytacie co myślę o mazidłach poznacie moje nowe nabytki. W sumie chyba sprzedam wam też notkę z pełną prezentacją nowości. 
Wiem, że kochacie kolorówkę. I wiem też, że macie problemy z doborem kolorystyki na jesień. 
Sama szukałam czegoś nowego. Mam już Paraguayę- świetne ciepłe oranże dla niebieskooich- czyli dla mnie zestawik idealny. Mam też Naturelkę jeśli naszło by mnie na nudziaka. 
Szukałam jednak czegoś z pazurem, czegoś co przykuwa wzrok. 

Paleta Sleek Original- W sam raz na jesień z pazurem. Makijaz z pazurem, makijaz wieczorowy, makijaz dla brunetki, makijaż dla rudowlosych, makijaż dla blondynki, makijaż dla niebieskokich, makijaż dla zielonookich, makijaż dla brązowych oczu, makijaż wieczorowy.

I padło na paletę Orginal Sleeka. Klasycznie 12 cieni w praktycznej palecie. Tym razem mamy tu aż 11 pereł i 1 mat. No to przejdźmy do pokazówki. W końcu lepiej przekonać się o zawartości palety na własne oczy. więc macie tu swatche.



Paleta Sleek Original- W sam raz na jesień z pazurem. Makijaz z pazurem, makijaz wieczorowy, makijaz dla brunetki, makijaż dla rudowlosych, makijaż dla blondynki, makijaż dla niebieskokich, makijaż dla zielonookich, makijaż dla brązowych oczu, makijaż wieczorowy.

Paleta Sleek Original- W sam raz na jesień z pazurem. Makijaz z pazurem, makijaz wieczorowy, makijaz dla brunetki, makijaż dla rudowlosych, makijaż dla blondynki, makijaż dla niebieskokich, makijaż dla zielonookich, makijaż dla brązowych oczu, makijaż wieczorowy.
Paleta Sleek Original- W sam raz na jesień z pazurem. Makijaz z pazurem, makijaz wieczorowy, makijaz dla brunetki, makijaż dla rudowlosych, makijaż dla blondynki, makijaż dla niebieskokich, makijaż dla zielonookich, makijaż dla brązowych oczu, makijaż wieczorowy.
Paleta Sleek Original- W sam raz na jesień z pazurem. Makijaz z pazurem, makijaz wieczorowy, makijaz dla brunetki, makijaż dla rudowlosych, makijaż dla blondynki, makijaż dla niebieskokich, makijaż dla zielonookich, makijaż dla brązowych oczu, makijaż wieczorowy.
Paleta Sleek Original- W sam raz na jesień z pazurem. Makijaz z pazurem, makijaz wieczorowy, makijaz dla brunetki, makijaż dla rudowlosych, makijaż dla blondynki, makijaż dla niebieskokich, makijaż dla zielonookich, makijaż dla brązowych oczu, makijaż wieczorowy.

Tą paletą śmiało umaluje się niebieskooka blondynka Zielonooki rudzielec i brunetka o bursztynowych oczach. Nie ma ograniczeń, a same kolory możemy zestawiać na dziesiątki sposobów zgodnie z naszymi preferencjami. 
Do ulubieńców i cieni zasługujących na szczególną uwagę zaliczam ten piękny delikatny róż z złotymi migoczącymi drobinkami. No przepięknie wygląda na powiekach.

Paleta Sleek Original- W sam raz na jesień z pazurem. Makijaz z pazurem, makijaz wieczorowy, makijaz dla brunetki, makijaż dla rudowlosych, makijaż dla blondynki, makijaż dla niebieskokich, makijaż dla zielonookich, makijaż dla brązowych oczu, makijaż wieczorowy.

Paleta Sleek Original- W sam raz na jesień z pazurem. Makijaz z pazurem, makijaz wieczorowy, makijaz dla brunetki, makijaż dla rudowlosych, makijaż dla blondynki, makijaż dla niebieskokich, makijaż dla zielonookich, makijaż dla brązowych oczu, makijaż wieczorowy.

Paleta Sleek Original- W sam raz na jesień z pazurem. Makijaz z pazurem, makijaz wieczorowy, makijaz dla brunetki, makijaż dla rudowlosych, makijaż dla blondynki, makijaż dla niebieskokich, makijaż dla zielonookich, makijaż dla brązowych oczu, makijaż wieczorowy.
Paleta Sleek Original- W sam raz na jesień z pazurem. Makijaz z pazurem, makijaz wieczorowy, makijaz dla brunetki, makijaż dla rudowlosych, makijaż dla blondynki, makijaż dla niebieskokich, makijaż dla zielonookich, makijaż dla brązowych oczu, makijaż wieczorowy.
Paleta Sleek Original- W sam raz na jesień z pazurem. Makijaz z pazurem, makijaz wieczorowy, makijaz dla brunetki, makijaż dla rudowlosych, makijaż dla blondynki, makijaż dla niebieskokich, makijaż dla zielonookich, makijaż dla brązowych oczu, makijaż wieczorowy.
Paleta Sleek Original- W sam raz na jesień z pazurem. Makijaz z pazurem, makijaz wieczorowy, makijaz dla brunetki, makijaż dla rudowlosych, makijaż dla blondynki, makijaż dla niebieskokich, makijaż dla zielonookich, makijaż dla brązowych oczu, makijaż wieczorowy.

Miedzie zestawione z morskościami dla mnie bomba. Ten ciemny granat wpadający połyskiem w stal jest niesamowity. Brakowało mi takiego cienia. A miedź wygląda jak miedź a nie jakiś wyblakły cień  o nikłym połysku. Coś pięknego. 

Paleta Sleek Original- W sam raz na jesień z pazurem. Makijaz z pazurem, makijaz wieczorowy, makijaz dla brunetki, makijaż dla rudowlosych, makijaż dla blondynki, makijaż dla niebieskokich, makijaż dla zielonookich, makijaż dla brązowych oczu, makijaż wieczorowy.

Paleta Sleek Original- W sam raz na jesień z pazurem. Makijaz z pazurem, makijaz wieczorowy, makijaz dla brunetki, makijaż dla rudowlosych, makijaż dla blondynki, makijaż dla niebieskokich, makijaż dla zielonookich, makijaż dla brązowych oczu, makijaż wieczorowy.


Paleta Sleek Original- W sam raz na jesień z pazurem. Makijaz z pazurem, makijaz wieczorowy, makijaz dla brunetki, makijaż dla rudowlosych, makijaż dla blondynki, makijaż dla niebieskokich, makijaż dla zielonookich, makijaż dla brązowych oczu, makijaż wieczorowy.
Paleta Sleek Original- W sam raz na jesień z pazurem. Makijaz z pazurem, makijaz wieczorowy, makijaz dla brunetki, makijaż dla rudowlosych, makijaż dla blondynki, makijaż dla niebieskokich, makijaż dla zielonookich, makijaż dla brązowych oczu, makijaż wieczorowy.
Paleta Sleek Orginal- W sam raz na jesień z pazurem. Makijaz z pazurem, makijaz wieczorowy, makijaz dla brunetki, makijaż dla rudowlosych, makijaż dla blondynki, makijaż dla niebieskokich, makijaż dla zielonookich, makijaż dla brązowych oczu, makijaż wieczorowy.
Paleta Sleek Orginal- W sam raz na jesień z pazurem. Makijaz z pazurem, makijaz wieczorowy, makijaz dla brunetki, makijaż dla rudowlosych, makijaż dla blondynki, makijaż dla niebieskokich, makijaż dla zielonookich, makijaż dla brązowych oczu, makijaż wieczorowy.

Zielenie od zgniłka po wpadający w butelkową zieleń cień oraz typowy morski cień oj tak to właśnie moje Maroko. Dodaj do tego metaliczny brąz ze złotymi drobinkami i jestem w raju.

Paleta Sleek Orginal- W sam raz na jesień z pazurem. Makijaz z pazurem, makijaz wieczorowy, makijaz dla brunetki, makijaż dla rudowlosych, makijaż dla blondynki, makijaż dla niebieskokich, makijaż dla zielonookich, makijaż dla brązowych oczu, makijaż wieczorowy.

Kolory zestawione w tej palecie to jak dla mnie barwy Maroka. I tak myślę czy by nie ożywić nieco naszą wyblakłą Księżniczkę Maroko dzięki której dzień w dzień puchną nasze statystyki. Perełki są pięknie napigmentowane a kolory fenomenalne. Dodała bym do niej jedynie cielisty matowy cień do rozcierania i stała by się moim ideałem. Nie osypują się zbyt uciążliwie. Perła lubi syntetyczne pędzelki pamiętajcie przy doborze odpowiedniego pędzla przy aplikacji Przygotujcie się na klasyczne zamęczanie makijażami z użyciem nowej palety. Nic nie inspiruje mnie bardziej jak nowe fanty. Paletkę możecie dostać za 31,90. Myślę, że mimo rosnących cen Sleeków to nadal mało, biorąc pod uwagę, że za pojedynczy cień płacimy co najmniej 10 zł a mamy tu aż 12 sztuk w fajnej paletce z lusterkiem.
Buszowałam w sobotę w Inglocie szukając fajnych cieni i z tego co zauważyłam opisane przez Inglota "Perły" to zwykłe cienie z dużą ilością brokatu. Ja czegoś takiego nie lubię. Tu mamy perłę prawdziwą kremową perłę za pomocą której bez konieczności bawienia się z duraline czy innymi specyfikami namalujemy kreskę.

Plusy:
Piękne kolory i doskonała pigmentacja.
Fajne zestawienie barw
Praktyczna paleta.
Jak dla mnie 31,90 to nadal umiarkowana cena- wiem, że należy do tego doliczyć również koszty wysyłki
Minusy:
Dostępność - Jedynie za pośrednictwem internetu.- swoją nabyłam tu : http://alledrogeria.pl
Brakuje mi w niej tylko jednego matowego cienia, którym z powodzeniem można by rozcierać pozostałe.

Paleta Sleek Orginal- W sam raz na jesień z pazurem. Makijaz z pazurem, makijaz wieczorowy, makijaz dla brunetki, makijaż dla rudowlosych, makijaż dla blondynki, makijaż dla niebieskokich, makijaż dla zielonookich, makijaż dla brązowych oczu, makijaż wieczorowy.

A tak wyglądają na powiekach. Tu macie 2Step dla nygusa- czyli dla Klaudii z http://wakeup-your-makeup.blogspot.com/ . W roli głównej miedziany perłowy cień.
I wykończenie czarnym żelowym eyelinerem z essence. Prosto i zwyczajnie ale mimo wszystko z pazurem.


Paleta Sleek Original- W sam raz na jesień z pazurem. Makijaz z pazurem, makijaz wieczorowy, makijaz dla brunetki, makijaż dla rudowlosych, makijaż dla blondynki, makijaż dla niebieskokich, makijaż dla zielonookich, makijaż dla brązowych oczu, makijaż wieczorowy.

A tu już wariacja. Do wykonania makijażu użyłam tylko cieni z tej palety.  Na powiekach macie metaliczny granat wpadający w stal, fiolet, delikatny róż ze złotymi drobinkami i złotawy cień w wewnętrznym kąciku. W tym świetle jestem urodziwa coś :D

Paleta Sleek Original- W sam raz na jesień z pazurem. Makijaz z pazurem, makijaz wieczorowy, makijaz dla brunetki, makijaż dla rudowlosych, makijaż dla blondynki, makijaż dla niebieskokich, makijaż dla zielonookich, makijaż dla brązowych oczu, makijaż wieczorowy.

Na wodnej linii mamy niebieski cień nałożony na żelową kredkę z Golden Rose w kolorze srebrnym. I dzięki niebieskości zwyklak stał się niezwykły.

Paleta Sleek Orginal- W sam raz na jesień z pazurem. Makijaz z pazurem, makijaz wieczorowy, makijaz dla brunetki, makijaż dla rudowlosych, makijaż dla blondynki, makijaż dla niebieskokich, makijaż dla zielonookich, makijaż dla brązowych oczu, makijaż wieczorowy.

Paleta Sleek Orginal- W sam raz na jesień z pazurem. Makijaz z pazurem, makijaz wieczorowy, makijaz dla brunetki, makijaż dla rudowlosych, makijaż dla blondynki, makijaż dla niebieskokich, makijaż dla zielonookich, makijaż dla brązowych oczu, makijaż wieczorowy.

Nieźle jak na początek. Tęskniło mi się za wami. I pora dać chwilę wytchnienia Agnieszce. W końcu to ona opiekowała się wami tyle dni. Zamierzam zasypać was kolorówką. Będzie też lakierowo. Do czasu aż będę w stanie powiedzieć wam co myślę o moich nowych nabytkach z świata pielęgnacji. Mam dla was również nieliche niespodzianki, ale o tym już jutro.

Pozdrawiam Klau.


33 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. mi takich miedzi brakowało najbardziej kurde fajna jest ta paleta Marokańska taka typowo jak dla mnie

      Usuń
  2. Piękne kolory, ale mi już pomału schodzi ciśnienie na Sleeka. Na szczęście! Dziesięć paletek to już zboczenie, nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mi po 10 pewnie też zejdzie:D póki co mam 5 :D

      Usuń
  3. Fajniutka ta paletka, tyle barw!!!Można piękne wieczorowe makijaże wyczarowac.:D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kolory ale ja do Sleeka jako takiego nie pałam uczuciem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne kolory, mam 2 paletki sleeka i jakoś nie czaję się na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam OSS i chyba czas poszukać czegoś odważniejszego ;) Z tej palety podoba mi się fiolet, miedź, złoty i złoto-róż, granat i ten łososiowy, więc sporo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolorki :) A Ty na tym zdjęciu wyszłaś mega sexi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. eh piękne są te kolory! Dobrze, że mi o niej przypomniałaś - muszę wygrzebać z szuflady i puścić w ruch ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kolory i przepiękne te makijaże... szkoda, że nie umiem takich delikatnych kreseczek zrobić... ale poćwiczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. a mi jakoś ta paletka nie przypadła do gustu, choć kolorki ładne mi nie pasowały :)
    a makijaże bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. z paletki to tylko dolne cienie mi się podobają :) ale co tam paletka... ale jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  12. ożżż... wszytskie kolory "moje" ;) hmm jakoś się powstrzymam, ale mam na nią ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Paletkę mam a kolorowy makijaż piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nareszcie jesteś! :D:D Babo, przez Ciebie chcę Original :P Cudna jest ta paletka, bardzo jesienna. Fajne mejkapy zmalowałaś - muszę z tym miedzianym coś takiego zrobić, ekstra to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z każdym kolorkiem możesz i to jest fajne:D

      Usuń
    2. Owszem, ale z miedzią najfajniej <3

      Usuń
  15. swietna ta paletka! na zdjeciach w sklepach interentowych nie wyglada tak ladnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. KLAUDIA! ale Ty masz usta, jezuu! Oddaaj trochę bo ja się zastanawiam nad kwasem hialuronowym, hahaha ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. róż, fiolet i granat przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurde! Ta paletka jednak jest piękna! A już myślałam, że mam wszystkie, które mieć chciałam... Niedobra Ty! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ona jest taka niepozorna. Na zdjęciach w sklepach wygląda tak troszkę nie ciekawie. A jednak postanowiłam dać jej szansę. I nie żałuje

      Usuń
  19. Podoba mi się,pewnie kiedyś będzie moja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne cienie :), muszę się zaopatrzyć w ta paletę ;X... ładnie wygląda na oczach

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam pytanko jak dokładnie nazywa się ta paleta? bo piszesz, że Maroko? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To "Orginal"
      Mi kolorystyka przypomina marokańskie barwy :) Piękna jest bardzo ją lubię miedzi często używam w załamaniu tak dla urozmaicenia kreski gdy nie chce mi się wariować czysta powieka kreska i miedź super to wygląda :)polecam

      Usuń
  22. Super dzięki:) świetne kolory, muszę sobie taką sprawić. Miałam już kilka ze sleeka ale w sumie żadna mi nie przypasowała, a ta jest wyjątkowa:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...