wtorek, 28 maja 2013

Wszystkiego po trochu- czyli cudując + wyprzedaż


Nie była bym sobą gdybym nie wymyśliła czegoś nowego. Tak szukanie nowych zastosowań kosmetyków to mój konik. Tym razem padło na zapomniany róż w musie Bell. Neonowy paskud nie pasujący do mojej cery wylądował na ustach. W połączeniu z szminką Kobo Orange wygląda całkiem zmyślnie. Matowe właściwości różu nadały ustom fajnego koloru do złudzenia przypominając Rimloskie Kaśki.


 Idąc dalej w kierunku codactwa Klau nie mogło zabraknąć makijaży. Tym razem do łask wróciły zapomniane kosmetyki takie jak: paleta BHCosmetics Party Girl oraz zielony żelowy eyeliner Essence. Cóż Eyeliner wyglądał na powiece dość blado więc naniosłam na niego dopasowaną kolorystycznie zieleń z palety BHCosmetics. Wygląda całkiem fajnie.



 Tym razem róż Bell naniosłam na wiśniową szminkę Oriflame. Efekt oceńcie same. Jak dla mnie bomba.


Kaśka oh moja Kaśka. Kochany naganiacz konkursowy przypomina o każdym możliwym konkursie makijażowym w jakim mogła bym wziąć udział. Cóż odechciewa się człowiekowi bo nigdy nie wygrywa, ale u Candy Killera to ja w konkursie wezmę udział obowiązkowo!


Z miłości do fioletu.
Na pyszczku:
kryjący podkład Annabelleminerals NATURAL LIGHT oraz róż tej samej firmy w kolorze romantic- szkoda że wcale go nie widać ale ok.
Na powiekach:
Biały cień Essence, stalowy cień z palety Sleek Bad Girl, Fiolety z Palet 1 i 2  Technic Electric Beauty
Na ustach:
Moja szminka domowej roboty a na niej rzecz jasna róż Bell.

Było tego więcej ale postanowiłam podzielić moje eksperymenty na kilka notek. No bo w końcu różnie z czasem bywa, a wasze oczka łakną czegoś do pooglądania i poczytania. Jedno jest pewne przez najbliższe tygodnie macie już na czym zawiesić oko a ja nie muszę stresować się czy światło zdoła dopieścić mnie swoimi promieniami w trakcie wykonywania zdjęć.

Zapraszam Was także na blogową wyprzedaż w zakładce Wymienię/Sprzedam



Pozdrawiam Klau

26 komentarzy:

  1. hah :D można? MOŻNA :D zamiast wyrzucać dać kosmetykowi inną rolę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zastosowanie dla różu :)
    Ja też ostatnio odgrzebuję nieużywane cienie i staram się je wykorzystywać :)
    tylko, że umnie zdolności jakichkolwiek brak, nie to, co u Ciebie - makijaże piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha! Genialne! :) Jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny efekt :D ten pierwszy kolorek jest rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Cię, kurczę! Efekt świetny! Aż przejdę się do mojej szafki, w której leżą buble i 'te na kiedyś' :D Inspirujesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię cudować i takie właśnie są efekty mam nadzieję że jeszcze coś ciekawego wygrzebię z zbiorów i wymyślę jakie cudo

      Usuń
  6. hejtuję! Zwłaszcza to z kreską. I Twoją skórę z anabel. Chyba trza się szarpnąć i kupić, bo wygląda miooodzio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też musze zamówić mega kryje czuje się jakbym miała monitor na głowie i ps

      Usuń
  7. Świetny pomysł :) też posiadam róż, który dostałam w gratisie zamawiając jakiś kosmetyk na Allegro, a skoro nie używam różu do policzków, to od czasu do czasu korzystam z niego na powieki z innymi cieniami hehe:)

    Piękny makijaż oczu na obydwu zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. róż na wiśniowej szmince - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka Ty śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Usta<3 ten róż wygada genialnie będę musiała go sama wypróbować w roli pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mieszaj mieszaj ale ostrzegam konsystencja musu wysusza trochę

      Usuń
  11. Pierwsze zdjęcie ust bardzo ładne ! ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  12. Usta to Ty masz nieziemskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziś dowiedziałam się że żyją własnym życiem i ponoć drżą gdy się denerwuje.

      Usuń
  13. Moja Ty zdolna ślicznoto <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo jest szal! te pierwsze zdjecie wyglada pieknie ;D

      Usuń
  14. Piękne masz usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne makijaże :) jestem pod wrażeniem! Też jestem z Łodzi :). Szykuje się może jakieś spotkanie Łódzkich blogerek? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczynki, zapraszam do tagu: http://graymaluje.blogspot.com/2013/05/tag-co-znajduje-sie-w-mojej-torebce.html

    OdpowiedzUsuń
  17. a już chciałam pytać co to za genialna pomadka na pierwszym zdjęciu! :-) ideał :D
    do zrobienia, że tak powiem :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzymam kciuki, żeby coś wygrała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...