środa, 1 maja 2013

Etre Belle- bo pomarańcze nie tylko się zjada

kosmetyki Etre Belle, szminka, pomarańczowa szminka do ust, nawilżająca szminka do ust

 Dziś szminkowo i troszkę narzekająco. Jakiś czas temu zostałyśmy wytypowane do testowania kosmetyków Etre Belle na fanpage marki wraz z kilkoma wspaniałymi blogerkami urodowymi. Niestety jako jedyne zostałyśmy pominięte w testowaniu produktów i nie udało się nam wsadzić paluszki w wszystkie ciekawiące nas produkty. Jednak za sprawą ukochanej Kropki weszłam w posiadanie szminki którą również testowała. Zaspokoję więc waszą ciekawość na temat szminek tej marki.



kosmetyki Etre Belle, szminka, pomarańczowa szminka do ust, nawilżająca szminka do ust

Jak wiecie kocham produkty upiększające usta i jestem dość wymagającym zawodnikiem. Moje usta pękają przez cały rok, z pewnością powodem nie jest brak witamin- nałogowo łykam syplementy. Od szminki wymagam nawilżenia, dobrego krycia z racji posiadania ciemnych ust. I rzecz jasna produkt nie może podkreślać suchych skórek.



kosmetyki Etre Belle, szminka, pomarańczowa szminka do ust, nawilżająca szminka do ust

Przy kolorach jaśniejszych od mojego naturalnego koloru ust ryzyko podkreślenia skórek jest znacznie zwiększone. tym razem na moje usta trafił oranż. Lubie tego typu kolory wiosną i latem. Nadają świeżość wizerunkowi, ożywiają nasze zmęczone zimą buzie. Komponują się z delikatną opalenizną.

kosmetyki Etre Belle, szminka, pomarańczowa szminka do ust, nawilżająca szminka do ust

  Oranż z Etre Belle  nr P01 prezentuje się na ustach następująco.  Efekt do złudzenia przypomina moja pomarańczową szminkę z KOBO. Jest nieco bardziej mleczna i mniej neonowa. Właściwości tej szminki nie odbiegają również od jakości szminki KOBO. Co je różni? rzecz jasna cena i dostępność.
56,90 to kwota jaką musimy zapłacić za szminkę, która dość dobrze nawilża i utrzymuje się na ustach do 4 godzin.


Jak dla mnie to nieco za mało jeśli mamy do czynienia z taką ceną. Ostatnio recenzowałam dla was szminkę z Oriflame która kosztowała 7,90 i mimo niskiej ceny gwarantowała mi nawilżenie, nie podkreślanie suchych skórek i bardzo długo utrzymujący się na ustach kolor.

Szminka Etre Belle bez wątpienia spełnia obietnicę producenta, jednak biorąc pod uwagę różnorodność produktów do ust z jaką możemy spotkać się na współczesnym rynku kosmetycznym wychodzi nieco blado w konfrontacji z o wiele tańszymi szminkami o właściwościach nawilżających. Z pewnością jednak sięgną po nią miłośniczki nieco bardziej luksusowych produktów o dopracowanych opakowaniach.

Pozdrawiam Klau.

20 komentarzy:

  1. jak to można nie spać o tej porze?! :D
    kolorek bardzo przyjemny :)
    dobranoc!

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorek sliczny. Jak bd miala mozliwosc to sprobuj szminek p2 z niemieckiego dm. fajnie nawilzaja, daja cudowne pelne krycie i sa niedrogie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no kuszą strasznie muszę jakoś wykombinować by jakieś zdobyć

      Usuń
  3. nie miałam, ale ładnie prezentuje się na twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor genialny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie to wygląda na ustach, pewnie nie odważyłabym się kupić, ale teraz widzę, że to jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda pięknie, ale chyba nie skusiłabym się na pomadkę za tą cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kolor ;) ale jeśli nie widać różnicy to po co przepłacać ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Eter Belle ma zbyt wysokie ceny w stosunku do jakości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też się podoba :) ślicznie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor śliczny ale zgadzam się z Red Lipstick;). Ceny wysokie a jakość przeciętna, do tego opakowania zdecydowanie kiepskie jak na kosmetyki w takiej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny kolor . Ciekawe, jak bym w nim wyglądała :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny kolor :D Ja jakoś uparcie trzymam się jasnych naturalnych kolorów ale ostatnio mam ochotę poszaleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ faktycznie pomarańcz! jednak wydaje mi się za dużo... można znaleźć coś fajniejszego za bardziej atrakcyjną cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor podoba mi się, ale cena już mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Opakowanie nieadekwatne do ceny, wygląda tanio :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzie moge kupic tako szminke ? Jest sliczna

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...