poniedziałek, 13 maja 2013

Suweniry, skromne lecz są.

Apart Natural, Atmosphere, C A Pepco, CCC, Cropp, Dermedic, Garnier, Joanna, Nabytki, Nivea, Philips, Zakupy, zdobycze,

Dawno nie pokazywałam wam nabytków, mimo  zakupów (głównie żelowych)  i zdobyczy jakoś nie chciało mi się zaśmiecać bloga, przecież itak o tym co wartościowe lub nie warte swojej ceny piszę wam na bieżąco. Jakoś nie mam parcia na zakupy, ani nic nie zawróciło mi w głowie do takiego stopnia by szaleć w galeriach handlowych. Kupowałam mało i z dużymi odstępami czasowymi. Jakoś notka Agnieszki skłoniła mnie ku pokazaniu wam ostatnich zakupów. Szkoda, że nie uwieczniałam każdej butelki żelu pod prysznic którą kupiłam przez ostatnie 3 miesiące. Było by tego strasznie dużo. W końcu muszę zasilać łazienkę dwóch domów, a od kąpieli nie stronię. 

Zacznijmy od wesołej gromadki Dermedic- tym razem moje zbiory wzbogaciły się dzięki nowej współpracy. Troszkę dla mieszańca, troszkę dla cierpiącego czerwonego nosa. Serum zwężające pory, oczyszczający krem to zgrabne dopełnienie duetu z którym obcuję od dłuższego czasu- czyli żelu oczyszczającego i toniku. Mój nos to czerwona dioda. skrzydełka nosa i popękane naczynka. Bajecznie. Więc pora o to zadbać. Są ze mną już od 2 miesięcy wiec wypadało by wreszcie coś o nich napisać, już w tym tygodniu zrelacjonuję wam przebieg stosowania serum. Bądźcie cierpliwe.



Apart Natural, Atmosphere, C A Pepco, CCC, Cropp, Dermedic, Garnier, Joanna, Nabytki, Nivea, Philips, Zakupy, zdobycze,

Od dawna nosi mnie na ombre. W tym celu zatrudnię Agnieszkę. Jakoś marnie widzę powodzenie misji ombre w pojedynkę. Rozjaśniacz i farba, przezornie. myślę, że 7 Garniera zgra się z moim miodowym brązem. Zobaczymy czy się odważę.

Apart Natural, Atmosphere, C A Pepco, CCC, Cropp, Dermedic, Garnier, Joanna, Nabytki, Nivea, Philips, Zakupy, zdobycze,

Brak notek nabytkowych to nic dziwnego w obliczy kupowania samych żeli pod prysznic. Wczoraj zakupione i obfocone. Gdyby nie mobilizacja notką Agnieszki pewnie nie pomyślała bym o zdjęciu. Żele zużywam strasznie szybko i gdybym fociła każdą butelkę w którą się zaopatruję pomyślały byście, że nie wychodzę z wanny i przesiaduję tam co najmniej 12 godzin dziennie. Zgarnięte z promocji 2 żele pod prysznic Nivea i Apart Natural- pierwsze podejście do żeli tej firmy. Kupiłam jeszcze żele Fa za jedyne 3,49 z promocji, ale wyjechały już na działkę i zapomniałam uwiecznić je dla was.

Apart Natural, Atmosphere, C A Pepco, CCC, Cropp, Dermedic, Garnier, Joanna, Nabytki, Nivea, Philips, Zakupy, zdobycze,

Zmuszona do zakupu kolejnej suszarki. Cóż spaliłam kolejną... W życiu spaliłam ich chyba z 5. Ktoś kiedyś rzekł, że powinnam testować sprzęt ciężki bo potrafię zniszczyć i zepsuć prawie wszystko. Taki specjalista który przetestuje dźwig lub spychacz psując go w 15 minut. Cóż suszarki maltretuję więc jak coś polecam się na przyszłość. Myślałam nad zakupem jakiejś wypasionej wichury, ale moje doświadczenia z dużymi suszarkami są dość niemiłe. 
Może powiem wam czym kieruję się przy zakupie. Wybieram małe suszarki- są poręczne, zajmują mało miejsca, w końcu często się przemieszczam, a bez suszarki moje włosy wyglądają jak przyklejone do głowy. 
Philips, zobaczymy jak się sprawdzisz. Philips SalonDry Compakt to poręczna mała suszarka, bez zbędnych bajerów. W sumie po co mi więcej  Ważne by była wygodna. Nigdy nie potrafiłam radzić sobie z wielkimi suszarkami. 

Apart Natural, Atmosphere, C A Pepco, CCC, Cropp, Dermedic, Garnier, Joanna, Nabytki, Nivea, Philips, Zakupy, zdobycze,
Wiosna wiosna, precz z ciężkimi buciorami. Nawet nie wiecie jak cieszy mnie to słońce za oknem. Nowe balerinki z CCC, szorty to mój zestaw nr 1. Jedyne co wkurza mnie w tym zestawie to gnieciuchowatość szortów z C&A. Nie wiem chyba muszę przywyknąć.
 Branzoletka z Pepco za 8 zł- akt desperacji. Cóż jakoś trzeba poprawić sobie humor. 
Nakrycie głowy to suwenir. Zdobyty na imprezie dzięki wariacji kolegów. Cóż faceci też mają inwencję. Impreza w licznym gronie znajomych w klubie- czemu by nie spróbować wyróżnić się z tłumu kapeluszem- może być zabawnie gdy w jednym miejscu zobaczycie 13 facetów w takich samych kapeluszach.

Apart Natural, Atmosphere, C A Pepco, CCC, Cropp, Dermedic, Garnier, Joanna, Nabytki, Nivea, Philips, Zakupy, zdobycze,

Klau to dzikus, Klau lubi plenery. Spacery z psem po lesie to ulubione dopełnienie wolnego czasu. No w końcu nie wyskoczę do lasu w stroju galowym, wystrojona jak woźny w dzień nauczyciela. Pisałam wam już, że jestem dresem, więc nowa bluza z Cropp-a nie zdziwi nikogo.

Apart Natural, Atmosphere, C A Pepco, CCC, Cropp, Dermedic, Garnier, Joanna, Nabytki, Nivea, Philips, Zakupy, zdobycze,

Zdobycz miesiąca kurtka z Atmosphere za 20 zł. Warto utrzymywać dobre kontakty z znajomymi przebywającymi na stałe w UK. 

Apart Natural, Atmosphere, C A Pepco, CCC, Cropp, Dermedic, Garnier, Joanna, Nabytki, Nivea, Philips, Zakupy, zdobycze,

No i na koniec skakanka. Pora troszkę się rozruszać. Groszowa sprawa dająca dużo radości. Kicam jak szalona przed telewizorem oglądając ulubiony serial. Wbrew pozorom skakanka daje popalić.

No to by było na tyle. Jak wspominałam zakupów nie było wiele. Aż dziw bierze, że przez 3 miesiące nie kupiłam nic z kolorówki. Ostatnio sukcesywnie katuję to co mam, przerabiam na nowo palety. W końcu ile można kupować skoro ma się mocarne zapasy.

Pozdrawiam "oszczędna" Klau

11 komentarzy:

  1. Też zbieram się na zakup skakanki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę suszarkę od ponad 4 lat i spisuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. skakanka daje mocno w kosc , szkoda ze tkwi we mnie za duzy len zeby z niej korzystac :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet nie wiem jak długo zabieram się za skakankę i nie mogę zabrać, podobnie mam z bieganiem :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Skakanka daje w d*pe:D fajny kapelusz ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. skakanka to dobre ćwiczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale spodzienie.. będziesz kusić młodych chłopaczków :D hyhy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty nie wiedziała że chłop nie pies na kości nie leci?:P jak ja te swoje wykałaczki w nie zawdzieję to efekt anoreksji murowany

      Usuń
    2. Proponuję zamianę :P
      Chętnie oddam dodatkowe kg z najróżniejszych części ciała :]

      Usuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...