niedziela, 5 maja 2013

Przygnieciona Głazem- czyli tydzień mineralnych inspiracji.

Makijaż fioletowy, makijaż w fiolecie i zieleni, neonowa zieleń na powiekach, makijaż inspirowany minerałami, Kosmiczny makijaż, makeup, wizaż
Makijażowa zabawa to świetny sprawdzian kreatywności. Zacznijmy od radioaktywnego meteorytu na powiece. Startując z mineralnymi inspiracjami.  Zawsze marzyło mi się takie połączenie kolorów. Neon połysk i miękkość. Wszystko na raz. A później delikatnie i subtelnie. 
Oj co będę się tu rozpisywała, oglądajcie sobie.


Makijaż fioletowy, makijaż w fiolecie i zieleni, neonowa zieleń na powiekach, makijaż inspirowany minerałami, Kosmiczny makijaż, makeup, wizaż

Wygląda niepokojąco. I taki właśnie był cel. Wstępna wersja wyglądała nieco inaczej. Nie było zieleni na dolnej powiece. Podkreśliłam ją tylko czernią, jednak wydało mi się to zbyt nudne i pomyślałam, że neonowa zieleń zawędruje nieco niżej tuż poniżej linię rzęs.

Makijaż fioletowy, makijaż w fiolecie i zieleni, neonowa zieleń na powiekach, makijaż inspirowany minerałami, Kosmiczny makijaż, makeup, wizaż

Do wykonania użyłam:
Czarne Jumbo NYX,
Czarny  fioletowy oraz neonowa zieleń, matowa biel cienie z palet Sleeka- Ultra mats brights, Acid
Wibrujący perłowy fiolet z palety Technic Electric Beauty
Tusz Gosh.



Makijaż fioletowy, makijaż w fiolecie i zieleni, neonowa zieleń na powiekach, makijaż inspirowany minerałami, Kosmiczny makijaż, makeup, wizaż


Moim zdaniem makijaż wygląda dość niestandardowo. Nie tylko z racji koloru, ale również za sprawą metalicznego połysku na powiece ruchomej. Myślę, że tak właśnie kojarzą się wam minerały. I będę wdzięczna za wasze komentarze. Jestem ciekawa z czym kojarzy się wam ta mała kolorystyczna improwizacja.

Pozdrawiam Klau.







26 komentarzy:

  1. Ta zielen jest hipnotyzujaca ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny ;) ta zieleń mega :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko jakie kolory!!!przewspaniale polaczenie;o

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej lala, coś podobnego zmalowałam :D:D Boomba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten makijaż to pełen odjazd, piękny....

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow !! świetny :) super połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Ale efekt! Powalająca mieszanka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj chyba Ci go podkradnę-zajebiste połączenie kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a działaj tylko napisz komu kradniesz:p i mi linka podeślij fajnie na kimś innym zobaczyć coś swojego

      Usuń
    2. Ja zawsze podpisuję jak coś kradnę :) na razie w kolejce mam 3 makijaże ale coś czuję że ten będzie kolejnym jakiego stworzę i będzie grzecznie czekał w kolejce :)

      Usuń
  9. Dość nietypowy makijaż . Super wygląda ta jasna zieleń :D!

    OdpowiedzUsuń
  10. masz talent, który inspiruje! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam to tylko wytrwałość za rok będzie lepiej

      Usuń
  11. Jak nie wyobrażałam sobie połączenia różu z zielenię dopóki moja rodzicielka nie miała takiej kreacji (zaje***ście wyglądającej!) tak samo zieleń z fioletem zawsze jakoś mi się gryzła. Ale wierzę mocno, że wystarczy odpowiedni odcień i może wyglądać ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super twoje oko wygląda z tą ostrą zielenią na wodnej ! buziaK:*

    OdpowiedzUsuń
  13. ta zieleń na linii wodnej jest MEGA!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy byłaby możliwość, żebyś doradziła mi jak się umalować na wesele? Chodzi mi szczególnie o dobór kolorów cieni - będę miała miętową sukienkę, ale po kilku godzinach zmienię ją na brzoskwiniową, albo odwrotnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wyszło! fajnie..mało powiedziane...Mega wyszło!
    Kolorki kontrastujące a jedank dały super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zieleń do linii wodnej wygląda świetnie! wow

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten fiolet jest nieziemski! Zastanawiałam się ostatnio nad kupnem tej paletki z Technic i teraz wiem, że muszę ją mieć

    OdpowiedzUsuń
  18. Czym robisz foty?
    PS - fajnie mieć takie duże powieki - moich prawie nie widać, więc i większość makijaży się "kryje".

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...