niedziela, 19 maja 2013

Brzoskwinia i metaliczna śliwka- Wiosna inaczej

Kolorowa kreska, gradientowa kreska, perłowa kreska, fioletowo brzoskwiniowy makijaż, letni makijaż, makijaz na lato

Zafascynowana metaliczną kreską wykonaną niedawno przez Katosu postanowiłam nieco ożywić ten look. Myślę, że brzoskwiniowa powieka w połączeniu z metaliczną fioletową kreską to coś w sam raz na słoneczne dni. Prosty świeży, a za razem ciepły makijaż.



Kolorowa kreska, gradientowa kreska, perłowa kreska, fioletowo brzoskwiniowy makijaż, letni makijaż, makijaz na lato

Na powiece:
NYX jumbo milk
biały, jasno różowy i pomarańczowy cień z palety Sleek Brights
kreska wykonana za pomocą perłowych cieni z palet Sleek Bad Girl i Technic Electric Beauty oraz kropelki Duraline Inglota
tusz Gosh

Kolorowa kreska, gradientowa kreska, perłowa kreska, fioletowo brzoskwiniowy makijaż, letni makijaż, makijaz na lato


Jak wiecie lubię niestandardowe połączenia kolorystyczne. A o fioletowej kresce myślałam od dawna. Cóż gdyby nie Katosu nie zebrała bym się do eksperymentów. Mam nadzieję że efekt przypadnie wam do gustu i może kiedyś zobaczę na własne oczy jakąś Królewnę z tak wymalowanym okiem.

Pozdrawiam Klau.

13 komentarzy:

  1. Fajny makijaż
    Osobiście nie lubię fioletów więc zamienię na zielenie lub niebieskości

    OdpowiedzUsuń
  2. Jacie bomba! <3 Szalenie mi się ta krecha podoba *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. taka kolorystyka mi właśnie pasuje :) pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. skąd masz brzoskwinię?! Takiej szukam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszałam oranż z pastelowym różem z brights kochanie:*

      Usuń
  5. Świetny make up, perfekcyjna kreska, mi za czorta nie chce wyjść :/ zawsze jakaś koślawa, nierówna ... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor pinkny,ale bardziej moj podziw budzi precyzyjna krecha;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...