sobota, 4 maja 2013

Miami Roller Girl od Essence


essence, essence miami roller girl blush, róż do policzków, 01 dates of skates, twarz, make up

Witajcie!!!
Dziś o moim wymarzonym pomarańczowo-różowym mazidle do policzków, na które polowałam już od dawna i niestety nie mogłam go nigdzie znaleźć. Aż tu przyszedł konkurs u Blanki z http://mojzakupoholizm.blogspot.com/ i udało mi się wygrać to cudo. Jest nim oczywiście róż Essence Miami Roller Girl.


essence, essence miami roller girl blush, róż do policzków, 01 dates of skates, twarz, make up

Przepiękny limitowany róż z zeszłorocznej letniej kolekcji który ciężko było upolować, bo znikał z półek jak świeże bułeczki. Przeznaczony dla osób o raczej ciemniejszej karnacji, ale bladolice dziewczęta też mogą się nim zachwycić przy mocniejszych stylizacjach.

essence, essence miami roller girl blush, róż do policzków, 01 dates of skates, twarz, make up

Znajdziemy tu kolorek lekkiej pomarańczy przechodzący lekko w brzoskwinię aż po róż. Przepiękny, przecudnie napigmentowany, wystarczy tylko lekkie muśnięcie pędzelkiem, aby nasza buźka stała się promienna i pogodna w wiosenne dni, a także te letnie skąpane słońcem. Produkt jest matowy, bez drobinek, możemy użyć go w całości mieszając wszystkie kolory, lub każdy pojedynczo.

essence, essence miami roller girl blush, róż do policzków, 01 dates of skates, twarz, make up

Wystąpił on tylko w jednym kolorze 01 Dates of Skates, a cena tego produktu wynosiła 11,99 zł za 8g. Przy tak mocnej pigmentacji, produkt wystarczy mi chyba na 5 lat.

Polecam, jeśli któraś z Was jeszcze nie ma szukajcie w necie, na blogach, wymiankach wyprzedażach naprawdę warto.
Aga.

22 komentarze:

  1. Świetny...też bede polowac:)

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie mi się podoba ten róż, ale nigdzie nie mogę go znaleźć :( szafy z Essence w Rzeszowie są ubogie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. nie tak dawno upolowałam go na wyprzedaży u jednej z blogerek i bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się cudownie... i ta cena ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przede wszystkim sam fakt, że to maleństwo ma w sobie takie ombre jest interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie nie kusi, wolę jaśniejsze róże:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten róż - udało mi się go kupić jak tylko limitka pojawiła się w sklepach. Uwielbiam efekt, jaki daje na policzkach <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezentuje się świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też go wygrałam na FB u Blanki :)
    Jeszcze nie umiem go obsługiwać :) Jest bardzo mocny

    OdpowiedzUsuń
  10. mi się pokruszył, więc uważaj z nim :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie zastanawiam się nad oddaniem go komuś, bo wciąż nie mogę się do niego przekonać, chociaż przez pewien czas był moim ulubieńcem. Niestety jest zbyt mocny i daje u mnie trochę przerysowany efekt...

    OdpowiedzUsuń
  12. A u mnie leży i chyba się łaski nie doczeka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. róbcie wyprz dziewczyny, napewno znajdą się chętne ;)

      Usuń
  13. ja akurat go jakimś cudem zdobyłam w ostatnim momencie i nie żałuję, bardzo fajny produkt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż szkoda używać jak to tak pięknie w opakowaniu wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie się prezentuje ; ) . Super kolorki .

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba nie ma go już w sklepach bo to była limitowana kolekcja

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...