sobota, 1 czerwca 2013

Pieprz i Sól czyli Sally Hansen atakuje moje pazury....

Sally Hansen, Sally Hansen Complete Salon Manicure, Oxide, manicure, pieprz i sól na paznokciach, wizaz

Witajcie!!!
Kolejny lakierowy post. Dziś na tapecie Sally Hansen w odcieniu Oxide z kolekcji Complete Salon Manicure. Przepiękny czarny lakier ze srebrzystymi drobinkami, przypomina mi pieprz i sól w srebrzystej odsłonie. Zakochałam się w tym lakierze jak tylko go zobaczyłam w Superpharm. Czy po nałożeniu na paznokieć także podbił me serce? Dowiecie  się tego czytając dalej...

Sally Hansen, Sally Hansen Complete Salon Manicure, Oxide, manicure, pieprz i sól na paznokciach, wizaz

Oxide to chyba jedyny odcień w kolekcji Salon Manicure który spodobał mi się od razu. Pozostałe lakiery jakoś zbytnio mi się nie spodobały, może dlatego że wielu odcieni po prostu nie ma w sklepach i są tylko te które sprzedają się najczęściej czyli beże, róże i czerwienie - klasyk. Linia stworzona przez tą firmę to lakier do paznokci 5w1, skupia w sobie bazę, utwardzacz, odżywkę wzmacniającą, lakier i utwardzacz.  Takjak już wspominałam znajdziecie w tej serii wiele odcieni - bo aż ponad 40. Ja na sklepowych pólkach znalazłam może z 10, max 15.

Sally Hansen, Sally Hansen Complete Salon Manicure, Oxide, manicure, pieprz i sól na paznokciach, wizaz

Lakier zamknięty został w stylowej buteleczce ze srebrną nakrętką, która została zaopatrzona w długi cienki pędzelek. Miałam do czynienia z kilkoma seriami lakierów SH , i każdy z nich był rewelacyjny ale nie zawsze trwały. Lakiery te dość szybko gęstniały, a fakt że jest go dość sporo (tutaj aż 14,7 ml) nie napawa optymizmem. Przy dość sporej pojemności cena  także nie jest mała, ale możemy trafić na spore promocje w wielu drogeriach sklepowych czy też internetowych. Ja za swój lakier zapłaciłam 25,49 zł  - to i tak sporo ale nie mogłam się oprzeć. 
Wracając do pędzelka, jest on bardzo cienki ale niesamowicie poręczny. Maluje się nim sprawnie i szybko, a konsystencja lakieru jest ni to rzadka ni gęsta, w sam raz. Jedna warstwa lakieru niestety nie wystarczy na pokrycie całego paznokcia, więc trzeba będzie pomalować go po raz drugi.

Sally Hansen, Sally Hansen Complete Salon Manicure, Oxide, manicure, pieprz i sól na paznokciach, wizaz

. Lakier schnie w mgnieniu oka, a dzięki specjalnej formuje 5w1 cudownie błyszczy, a paznokcie są twarde jak skała i nie ścierają się na czubkach, tak jak to zwykle bywa z lakierami.  Na odprysk musicie poczekać dość długo - ja odnalazłam go po 4 dniach na prawej ręce. Lewa po 5 dniach była w nienaruszonym stanie. Niestety przyszła sobota i większe porządki, czyli detergenty i inne sprawy gdzie ręce moczyłam dość mocno i lakier poschodził z lekka 6 dnia. Moje paznokcie są dość kapryśne, tak więc sądzę że jeśli u Was zwykły lakier trzyma się 4 dni, to Sally utrzyma się rzeczywiście do 10 dni. U mnie przetrwał naprawdę długo. Zmywanie niestandardowe ponieważ to lakier z drobinkami, ale nie trzeba było folii aluminiowej czy moczenia w zmywaczu. Po prostu mocniejsze przetarcie wacikiem wystarczy.

Sally Hansen, Sally Hansen Complete Salon Manicure, Oxide, manicure, pieprz i sól na paznokciach, wizaz

Efekt jest oszałamiający, nie mogłam się na nie napatrzeć normalnie samozachwyt. 
A Wy co sądzicie o Oxide od Sally Hansen, też podbił Wasze serca?
A <3

18 komentarzy:

  1. intrygujący jest ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam lakier. Kupiłam go w Pepco za 10 złotych, był ładnie zabezpieczony. W internetowych sklepach nie widziałam ich za więcej niż 15 złotych. W Douglasie kosztuje bodaj 45, to jest prawdziwe zdzierstwo.

    Ogólnie to wszystko zależy od wykończenia i koloru lakieru. Jednym z najgorszych był Midnight in NY bodaj: piękny czarny ze złotymi zatopionymi w nim drobinkami, ale tragedia: źle się trzymał, po dwóch dniach na paznokciach bledł, pojawiały się prześwity, których wcześniej nie było (!). Ten za to - genialny. Więcej niż 2 dychy bym imo za niego nie dała, bo nie jest tego wart (to tak ogólnie o lakierach z tej serii).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w pepco dopadłam żółty, nie powala i nie dałabym więcej za niego niż te 10 zł. :)

      Usuń
    2. Dobrze wiedzieć, ja się czaję na różowy i miętowy jeszcze, ponoć mięta jest w porządku.

      Usuń
  3. Wygląda naprawdę świetnie :) muszę się za nim rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  4. z SH rozglądałam się za matowym ;) tego nie widziałam ;/ ale efekt jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! Hmmm czy ja go nie mam w swoim zbiorze? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, ale tylko dlatego, że nie lubię lakierów Sally :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor świetny, kurcze ale osobiście bym tyle nie zapłaciła :D zresztą ja lubię często zmieniać kolor na moich paznokciach więc AŻ tak na trwałości mi nie zależy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio za jeden z tych lakierow zaplacilam 0,99 funta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę nie dołuj mnie :((( szkoda że u nas tak nie ma

      Usuń
  10. ale świetny odcień!
    ja planuję kupić kilka lakierów SH na Allegro, na pewno wyjdzie taniej

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...