poniedziałek, 14 lipca 2014

Ulubione lakiery tego lata

manicure, paznokcie, lakier holograficzny, top coat, flex, pierre rene, Claries, brzoskwiniowy lakier, metaliczny fiolet, złoto.

Agnieszka jest tu od lakierów, jednak ja raz na jakiś czas męczę was moimi ulubieńcami. Moja kolekcja lakierów jest znacznie mniejsza niż Agi - cóż ja ślinię się przy produktach do makijażu. 
Jeśli przy szafie z kolorówką ktoś sapie za waszymi plecami dmuchając na szyję obleśnym wilgotnym oddechem to pewnie ja wpatrująca się w szminki lub cienie =P



No to nie owijając w bawełnę zacznę powoli przedstawiać wam moich ostatnich ulubieńców.
Zacznijmy od metalicznego fioletu z Clarie's z topem z Pierre Rene.
Pięknie wyglądają w duecie. 

manicure, paznokcie, lakier holograficzny, top coat, flex, pierre rene, Claries, brzoskwiniowy lakier, metaliczny fiolet, złoto.



manicure, paznokcie, lakier holograficzny, top coat, flex, pierre rene, Claries, brzoskwiniowy lakier, metaliczny fiolet, złoto.

Poza fioletem oczarowała mnie brzoskwinia i metaliczny brokatowy- lecz o dziwo łatwy w zmywaniu złocisty lakier Clarie's. Niestety nie posiadają numeracji i są sprzedawane w zestawach więc nie pomogę wam w trakcie szperania. Jednak jak już znajdziecie się w butiku pewnie wybierzecie coś co wpadnie wam w oko, nie zależnie od różnic w gustach.

manicure, paznokcie, lakier holograficzny, top coat, flex, pierre rene, Claries, brzoskwiniowy lakier, metaliczny fiolet, złoto.

manicure, paznokcie, lakier holograficzny, top coat, flex, pierre rene, Claries, brzoskwiniowy lakier, metaliczny fiolet, złoto.

manicure, paznokcie, lakier holograficzny, top coat, flex, pierre rene, Claries, brzoskwiniowy lakier, metaliczny fiolet, złoto.

A na zakończenie kolejny holosek tym razem z www.allepaznokcie.pl.
 Przepięknie wyglądają te mieniące się drobinki.
manicure, paznokcie, lakier holograficzny, top coat, flex, pierre rene, Claries, brzoskwiniowy lakier, metaliczny fiolet, złoto.

A jakie lakiery najczęściej goszczą na waszych paznokciach?


19 komentarzy:

  1. To złotko Claries wygląda uroczo :) Pewnie pięknie się prezentuje do opalonych dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda ten top z Pierre Rene. U mnie najczęściej goszczą w tym roku pastele z Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
  3. metaliczny fiolet wygląda bajecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Metaliczny fiolet mnie nęci :-) ale bez tego topu. Ja kocham czerwienie, jak np #39 z GR. Ewentualnie jako odmiana wszelkie naturki porcelanowe w stylu #04 również z Goldena :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne <3
    Mam TopFlex z Pierre Rene - uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go mam, ale wydaję mi się, ze do żadnego lakieru mi nie pasuje -.-

      Usuń
    2. wygląda też pięknie na szarości sfocę wam kiedyś :P

      Usuń
  6. Brzoskwinia jest słodka :) Złotko i holo też czarujące, chętnie bym poużywała!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba musze sie do claire's przejść od ostatniego czasu dużo chyba sie u nich zmieniło : ) u mnie ostatnio najczęściej ląduje essie fiji : p

    OdpowiedzUsuń
  8. Holo wygląda świetnie ;) Sama muszę zaopatrzyć się w jakiś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja za brokatowymi nie przepadam ale holograficzny mega

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ten top coat z pierre rene i efekt jaki daje jest zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat ja mam ten top z Pierre Rene, ale mi jakoś średnio przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jakoś tak samo :/ mam wrażenie, że tylko na czarnym wygląda normalnie

      Usuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...