piątek, 4 lipca 2014

Party Look #2


makeup, makijaż wieczorowy, party look, era minerals, makeup geek, Bh Cosmetics,

Dzisiejsza notka to kolejny udokumentowany imprezowy look. W takiej postaci straszyłam w sobotę.
Mało gadania, parę zdjęć i opis produktów, które poszły w ruch w tą sobotę.
Czasem śmieję się, że uwieczniam postępy procesu starzenia robiąc sobie te zdjęcia. Ale tym razem jestem bardzo zadowolona z mojego dość szybkiego w wykonaniu makijażu wieczorowego.
Wybrałam brązy- ostatnio głównie noszę się w taki sposób.


makeup, makijaż wieczorowy, party look, era minerals, makeup geek, Bh Cosmetics,

Twarz:
ColorStay Revlon
Bahama Mama The Balm
Rozświetlacz z palety Sleek

Oczy:
Brazowy mineralny cień Era Minerals
Cienie z palety BHCosmetics Miami
Cielisty cień MySecret
Migoczący pyłek Era Minerals
Eyeliner w pisaku Kobo
Tusz Loreal

Usta:
Hean

makeup, makijaż wieczorowy, party look, era minerals, makeup geek, Bh Cosmetics,

makeup, makijaż wieczorowy, party look, era minerals, makeup geek, Bh Cosmetics,

To była chyba dobra myśl, by zwlekać z tą publikacją do piątku. Może którejś z was przyda się odrobina inspiracji przed weekendowym szaleństwem.

Jeśli moje plany dopiszą to w przyszłym tygodniu też zobaczycie taki mały Party Look.

W planach 2 notki Koje sprzęty do konturowania twarzy oraz notka poświęcona różom na lato dla każdego!

Wish me luck !

A jak dobrze pójdzie sfocę dla was w krzakach jakiś outfit- w końcu ze mnie takie małe dziecko buszu. Może uda mi się doznać zaszczytu pozowania z Beaglową gwiazdą tego bloga:))




18 komentarzy:

  1. Mmmm iście imprezowo;D Obronie licencjat i zamierzam działać całe lato;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju jaka piękna <3 ale co ty ostatnio tak na imprezy chodzisz cały czas? Nie ładnie to tak xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż :) Chyba się nim zainspiruję, akurat szaleję w weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie <3 mrrrr .. jak na galę :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie, a kreseczka idealna.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ten cień jest cudny! i piękny cały makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż, bardzo podoba mi się oko i perfekcyjna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Meeega! Szalenie podoba mi się ten cień z drobinkami ;) I w ogóle całość bardzo Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w brązowych cieniach to ja nawet czuję się najlepiej - pamiętasz moje naturalne smokey?:P

      Usuń
  9. śliczne oczko :D a ten cień migoczący jest booooski <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak jeden z moich ulubionych polska utopia z Muga. Polecam pięknie urozmaica makijaż

      Usuń
  10. Ten pyłek jest ekstra!! Świetnie wyszedł na zdjęciu, a to u mnie zawsze mega wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...