sobota, 22 grudnia 2012

Emulsja nie tylko do ciała od Mildeen Med w wersji łagodnej

Od jakiegoś czasu moje ciało nie potrafi przyswoić sobie zwykłych żeli pod prysznic zawierających sztuczne barwniki i mydła. Z każdym podejściem do jakiegokolwiek żelu mój dekolt odpowiada wysypką. Dlatego też postanowiłam rozejrzeć się za czymś bardziej delikatnym co nie podrażniłoby mojej skóry i nie spowodowało alergii w postaci wysypki. Chodząc po jednym z marketów natrafiłam całkiem przypadkiem na emulsję do mycia ciała i twarzy firmy Mildeen Med. Występuje ona w trzech wersjach: normalnej, łagodnej i bardzo łagodnej. Ja dziś biorę pod lupę tą łagodną a już niedługo opiszę moje doznania na temat tej ostatniej ponieważ jestem w trakcie jej używania.

Mildeen Med, emulsja do łagodnej pielęgnacji twarzy i ciała, ciało, bez mydeł alkalicznych, emulsja dla wrażliwców i alergików, pH 5.5, wizaz

A więc bez zbędnych ceregieli dotyczących mojej skóry i jej problemów zapraszam na recenzję.

Mildeen Med, emulsja do łagodnej pielęgnacji twarzy i ciała, ciało, bez mydeł alkalicznych, emulsja dla wrażliwców i alergików, pH 5.5, wizaz

Opis producenta:
MILDEEN MED Emulsja do mycia pH 5,5 do delikatnej pielęgnacji twarzy i ciała. Wrażliwa cera wymaga delikatnej i łagodnej pielęgnacji. receptura emulsji do Mycia Mildeen Med spełnia te wymagania poprzez zastosowanie wysokiej jakości substancji myjących w połączeniu ze składnikami pielęgnującymi i nawilżającymi. Dzięki tej kombinacji skóra pozostaje miękka i elastyczna. Produkt testowany dermatologicznie. 
Dzięki łagodnej formule emulsja do mycia ciała Mildeen nadaje się do codziennego mycia ciała, pod prysznic, do kąpieli i mycia włosów. Emulsja nie zawiera mydeł alkalicznych, dzięki czemu zachowana zostaje naturalna kwasowa otoczka skóry. Emulsja do mycia Mildeen Med nie zawiera barwników, co zapobiega podrażnieniom i uczuleniom skóry.
 
Mildeen Med, emulsja do łagodnej pielęgnacji twarzy i ciała, ciało, bez mydeł alkalicznych, emulsja dla wrażliwców i alergików, pH 5.5, wizaz

Pojemność:
500 ml

Cena: 
ok. 8 zł

Skład:
               Mildeen Med, emulsja do łagodnej pielęgnacji twarzy i ciała, ciało, bez mydeł alkalicznych, emulsja dla wrażliwców i alergików, pH 5.5, wizaz

Moja opinia:
Produkt znajdziecie w plastikowym poręcznym opakowaniu w postaci kremowej emulsji o pojemności 500 ml. Jakoś za specjalnie nie analizuje składów i szczerze mówiąc zbytnio się tym nie przejmuje ponieważ moja skóra różnie reaguje na takie produkty. Ostatnio mam uczulenie prawie na wszystko łącznie z szamponem do włosów, ale odkąd używam właśnie tej emulsji do mycia całego ciała i włosów mój problem z podrażnioną skórą już się nie pojawia. Produkt jest bardzo wydajny, wystarcza tylko mała porcja emulsji aby dobrze myć całe ciało. Umyta skóra nie jest ściągnięta ani wysuszona. Ładnie się pieni, jeśli chodzi o zapach to nie należy on do super przyjemnych, jest to raczej zapach szarego mydła. Dla mnie nie robi to jakiegoś wielkiego problemu ponieważ zapach produktu znika wraz z jego zmyciem z ciała lub włosów. Troszkę obawiałam się umyć nim właśnie włosów ale gdy po próbie mycia jakimkolwiek szamponem specjalistycznym czy też nie moja skóra głowy była aż czerwona z podrażnienia, stwierdziłam "raz kozie śmierć" i umyłam moje tłuścioszki emulsją Mildeen Med. Wielkie zaskoczenie bo poradziła sobie z moimi włosami niesamowicie. Ładnie się pieni na włosach i myje je delikatnie i dokładnie nie plącząc ich jednocześnie. Radzi sobie dobrze z olejami na włosach. Jak dla mnie uniwersalny i wydajny produkt za niską cenę.

Mildeen Med, emulsja do łagodnej pielęgnacji twarzy i ciała, ciało, bez mydeł alkalicznych, emulsja dla wrażliwców i alergików, pH 5.5, wizaz

Plusy:
niska cena
wydajność
nie uczula
nie niszczy warstwy ochronnej skóry
nie zawiera mydeł i sztucznych barwników
nadaje się do mycia całego ciała włącznie z włosami i twarzą
niska cena

Minusy:
Dostępne tylko w sieci Aldi

Mildeen Med, emulsja do łagodnej pielęgnacji twarzy i ciała, ciało, bez mydeł alkalicznych, emulsja dla wrażliwców i alergików, pH 5.5, wizaz

I co powiecie na taki uniwersalny produkt w mojej łazience? Też go posiadacie u siebie?
Buziaki-Aga

4 komentarze:

  1. ja jakos nie lubie uzywac tego samego produktu do mycia ciala i wlosow. ale skoro dobry jest do ciala a ja mam problem z rekoma sa straszliwie wrazliwie to mozliwe ze sprobuje , chodz nie wiem gdzie mam najblizszy sklep Aldi

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie uniwersalne myjadełka. Mnie znów nie przeszkadza mycie włosów, ciała itd tym samym produktem (zazwyczaj jest to delikatniutki żel/krem do higieny intymnej:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubie takie na wyjazdy zabierac :p dzieki bogu nie mam wrazliwej skory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochani,ja tez jestem pod wrazeniem tej emulsji :) same plusy
    i zgadzam sie,ze szkoda,ze jest tylko w Aldi...
    polecam obie wersje :) ifka67

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...