wtorek, 22 kwietnia 2014

Polski MUG- swatche cieni mineralnych


makeup, Era minerals, mineral makeup, mineral eyeshadows, swatches,

Poświąteczne lenistwo pora zdusić jakąś ciekawą notką na blogu. Święta były udane, syte rodzinne, pełne dobrego humoru. Pogoda znakomita więc nie obeszło się bez długich spacerów po lesie. Mimo, że nie jestem fanką Wielkanocy tegoroczny czas świąt zaliczam do udanych.
Aby nieco pobudzić się blogowo do działania postanowiłam napisać dziś notkę. Aby było miło i przyjemnie zdecydowałam się napisać o czymś co przypadło mi do gustu.
Zaczynamy cykl mineralny. Era Minerals. Czekają was trzy notki. Część poświęcona powiekom i cieniom do powiek, którą właśnie zaczynacie czytać, notka poświęcona twarzy i pędzlom.
Zapowiada się całkiem miło.

makeup, Era minerals, mineral makeup, mineral eyeshadows, swatches,

 Era ma w swojej ofercie cienie o 4 typach wykończenia : mat, shimer, perła i płytkowe pyłki. 
 Dziś zobaczycie swatche: J65, J55, J41, S11, F44, F34

makeup, Era minerals, mineral makeup, mineral eyeshadows, swatches,

Plusy: 
Nie osypują się z pędzla- miła niespodzianka, sypkie konsystencje raczej kojarzą się z bałaganem na twarzy.
Mocno nasycone kolory.
Łatwe w rozcieraniu.
Sypkie cienie to te których nie sposób zużyć- więc czeka mnie never ending story z udziałem Ery.
Ciekawe wykończenia.
Nie są jakoś wyjątkowo drogie 35 zł za słoiczek.
Sitka w opakowaniach- no cóż nie każda marka sprzedająca sypkie konsystencje myśli o praktycznym opakowaniu.

Minusy:
Lubią się tylko z pędzlami o włosiu naturalnym- wiec wymuszają zakup tego typu narzędzi.
Dostępne tylko za pośrednictwem internetu, a na stronie ich ekspozycja dalece odbiega od realnego wyglądu cieni.

makeup, Era minerals, mineral makeup, mineral eyeshadows, swatches,

Teraz czas na uzasadnienie tej treści w nagłówku.
Kilka cieni z asortymenty Era Minerals  śmiało zastąpi wam cienie sypkie Makeup Geek.

makeup, Era minerals, mineral makeup, mineral eyeshadows, swatches,

 Po prawej stronie Makeup Geek Na górze Liquid Gold, niżej Utopia. To dwa najbardziej  lubiane przez was pigmenty sypkie Makeup Geek.
Gdy upatrzyłam w ofercie Ery cienie o podobnym wykończeniu doszłam do wniosku, że muszę je dla was porównać mimo, że mam już coś podobnego w zbiorach.

Identyczna konsystencja! Odcienie nieco się różnią Era wpada bardziej w miedź w obu przypadkach jednak Erowski odpowiednik Muga łapie lepiej przyczepność z powieką. i ma nieco drobniejsze płytki.



makeup, Era minerals, mineral makeup, mineral eyeshadows, swatches,

Osobiście chętnie posiądę więcej cieni z serii frost- czyli też , płytkowej przypominającej brokat zatopiony w kolorowej bazie. Oraz cienie z serii Satin- właśnie nasz odpowiednik liquid gold to satyna.

makeup, Era minerals, mineral makeup, mineral eyeshadows, swatches,

Wiem, że zamawianie produktów zza oceanu to dla was dość uciążliwa sprawa, dlatego macie tu namiary na dostępne w Polsce odpowiedniki które kupicie z łatwością i z pewnością szybciej nacieszycie się ich obecnością w zbiorach unikając długiego oczekiwania na przesyłkę.


No to co, mówcie mi szybko które odcienie z tych które wam pokazałam znajdą się w waszych zbiorach?

Pozdrawiam Klau

25 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Te z serii frost są wyjątkowe nie widziałam nigdzie w polskiej ofercie cieni o 3 wymiarach wykończenia

      Kolorowa baza drobinki o różnej grubości i odcieniach w jednym cieniu

      Usuń
  2. Coś pięknego! <3 Moja nowa miłość, będę teraz do nich wzdychać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O matulululu ♥ cóż za kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. świeeetne kolory ! :o
    to złoto jest przecudowne !

    OdpowiedzUsuń
  5. To złoto jest niesamowite :D Wygląda po prostu jak... prawdziwe złoto ;D Piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są! F44 jaki cudny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne kolory ale zdecydowanie nie moje

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie moje kolory, ale F34 tak się wybija i rzuca w oczy , że chcę taki koniecznie! Właśnie dodałam wpis z makijazem - metalik, ah jakby fajnie pasował ten F34 ! ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ok przekonałaś mnie do zapoznania się z tą firmą:)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam tylko 1 ich cień i uwielbiam go, "Indie' - piękny, głęboki granat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie się je rozciera, mam kilka minerałów innych marek i różnie z tym bywa

      Usuń
  11. Można się oszukać ze te dwa to mugi :P

    OdpowiedzUsuń
  12. to chyba twoje najlepsiejsze foto oka <3 bez kitu , zakochana w nim jestem <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten żółty wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...