sobota, 15 czerwca 2013

Wyprze... wyprze... wyprzedaż :)


Wibo Gel Like, Astor, Rimmel Brit Manicure, Gilette Venus, Lancome Teint Idole Silky Mat, Douglas, Artdeco 557, Orly, Essie, manicure, makeup, wizaz

Witajcie!
Jak to zwykle bywa, u Nas nigdy nie obejdzie się bez zakupowych postów. Ostatnimi czasy lekko zaszalałam i wychodzi na to, że czerwiec będzie miesiącem gdy zaciskam pasa i nie kupuję kosmetyków (żadnych prócz pasty do zębów, bo się właśnie kończy). Chcę dziś pokazać Wam co udało mi się wyrwać na wyprzedaży i nie tylko. 
Jako pierwsze, łupy z wyprzedaży w Rossmanie która trwała do 29 maja na wszystkie kosmetyki kolorowe i pielęgnację twarzy -40%. Szał zakupów ogarnął wszystkie blogerki, co było widać na Waszych blogach. Ja strasznie broniłam się przed tą lawiną zakupów, ale niestety nie wytrzymałam. Nie kupiłam nic do twarzy, ponieważ mam pod dostatkiem pielęgnacji, natomiast moje pazurki dostały kilka niespodzianek. Na zdjęciu powyżej łupy z Rossmana, czyli od lewej Blogerski Wibo Gel Like, Biały lakier do Frencza od Astora, oraz uzupełnienie frencza - różowo mleczny lakier Rimmel Salon Pro. No i coś zupełnie nielakierowego, czyli jednorazowa maszynka do golenia Gillette Simply Venus 3.


Wibo Gel Like, Astor, Rimmel Brit Manicure, Gilette Venus, Lancome Teint Idole Silky Mat, Douglas, Artdeco 557, Orly, Essie, manicure, makeup, wizaz

Kolejne kroki po Rossmanie poczyniłam do Douglasa w poszukiwaniu mojego idealnego podkładu, ponieważ Estee Lauder DW Light schowałam głęboko do kosmetyczki aby poczekał na chłodne dni.
I tak oto Lancome Silky Matt znów pojawił się w moich zbiorach - oczywiście w kolorze 01 Beige Albatre bo 02 już nigdzie nie ma. Aaaaaa... zapomniałam Wam powiedzieć, mój kochany Lancome wycofują ze sprzedaży i niestety będę musiała za jakiś czas poszukać zamiennika, co mnie niebywale smuci. Dlaczego zawsze wycofują ze sprzedaży kosmetyki które cieszą się wielkim powodzeniem się pytam? I czemu buble zawsze zostają? Wracając do zakupów w Douglasie skusiłam się jeszcze na kredkę do oczu w cenie 10 zł w kolorze przydymionej śliwki. Swatche na pewno pojawią się niebawem. Kupiłam także jasno- różowy matowy cień z Artdeco numer 557. Swoją drogą nie wiedziałam że śliwkowa kreska na oku może tak wspaniale podkreślać moją niebieską tęczówkę oka :O.

Wibo Gel Like, Astor, Rimmel Brit Manicure, Gilette Venus, Lancome Teint Idole Silky Mat, Douglas, Artdeco 557, Orly, Essie, manicure, makeup, wizaz

A teraz czas na kolejną porcję lakierów. U góry wymiankowy Orly który udało mi się znaleźć na blogu  Moniki http://blogmoniszona.blogspot.com/ Zaskoczyła mnie ponieważ miałam dostać tylko jeden lakier, a tutaj wielkie zaskoczenie i Wibo Chameleon trafił w moje łapki.

Wibo Gel Like, Astor, Rimmel Brit Manicure, Gilette Venus, Lancome Teint Idole Silky Mat, Douglas, Artdeco 557, Orly, Essie, manicure, makeup, wizaz

No i oczywiście nie mogło się obyć bez wejścia do Hebe. Boże czemu stworzyłeś ten sklep, przecież ja tam stracę cały majątek. W tejże diabelskiej drogerii jakiś czas temu trwała promocja na Essie. Kupujemy jeden a drugi wrzucamy do koszyka za złotówkę. Wybrałam dwa urocze kolory. Malinową czeerwień i niebieske cudeńko. Oczywiście nie byłabym sobą gdybym choć jednym z lakierów od razu nie pomalowała paznokci. I takim sposobem na moich paznokciach zagościło Wibo i Essie w bardzo fajnym połączeniu. Zobaczcie same.

Wibo Gel Like, Astor, Rimmel Brit Manicure, Gilette Venus, Lancome Teint Idole Silky Mat, Douglas, Artdeco 557, Orly, Essie, manicure, makeup, wizaz

Pozdrawiam - Lakieromaniaczka Aga.

15 komentarzy:

  1. Świetny ten niebieski Essie ;) śliczny!!!!
    Ciekawa jestem jak wygląda Orly na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier z Orly wyjątkowo wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne połączenie essie i wibo <3

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne te essiaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten niebieski essie jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdobycze, szczególnie Essiaki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie ten biały lakier od Astora

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie podoba mi się to połączenie Wibo i Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hebe to zło i błogosławieństwo w jednym :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podkład Lancome Teint Visionnaire mój ulubiony, przy mojej bardzo wrażliwej skórze spisuje się świetnie, dobrze kryje, doskonale nawilża i pięknie rozświetla :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zestawy do pazurków, kredeczka też sympatycznie wygląda i cena super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...