czwartek, 6 czerwca 2013

Truskawka w gorzkiej czekoladzie

kolorowy makijaż, makijaż wieczorowy, makijaż wiosenny, makijaż letni, makijaż na lato, makijaż dla blondynek, makijaż dla brunetek, Makijaż dla niebieskookich, makijaż dla brązowookich.

Beata to bardzo zdolna wizażystka. Ponadto świetna dziewczyna z którą przegadałam nie jeden wieczór. Beata sprzedała mi kawałek inspiracji tworząc swój miętowy makijaż. Spodobał mi się sposób podkreślenia oka za pomocą przyciemnienia środkowej części powieki ruchomej. Zdecydowałam się jednak na nieco cieplejsze połączenie kolorów. Truskawka z mlekiem tak można nazwać to co mam na powiece.

 A poniżej miętowe oczko wykonane przez Beatę. Możecie ją wspierać i podglądać na jej fanpage. Tu link do jej stronki zapraszam KLIK



kolorowy makijaż, makijaż wieczorowy, makijaż wiosenny, makijaż letni, makijaż na lato, makijaż dla blondynek, makijaż dla brunetek, Makijaż dla niebieskookich, makijaż dla brązowookich.

kolorowy makijaż, makijaż wieczorowy, makijaż wiosenny, makijaż letni, makijaż na lato, makijaż dla blondynek, makijaż dla brunetek, Makijaż dla niebieskookich, makijaż dla brązowookich.

kolorowy makijaż, makijaż wieczorowy, makijaż wiosenny, makijaż letni, makijaż na lato, makijaż dla blondynek, makijaż dla brunetek, Makijaż dla niebieskookich, makijaż dla brązowookich.

 A na mojej powiece możecie zobaczyć mieszankę różowych cieni z paletki Sleek Brights oraz czarny żelowy eyeliner Essence. Przyciemnienie powieki zawdzięczamy mojemu cieniowi do uzupełniania brwi INGLOT. nr 567. Takie niby nic a jednak cieszy.

kolorowy makijaż, makijaż wieczorowy, makijaż wiosenny, makijaż letni, makijaż na lato, makijaż dla blondynek, makijaż dla brunetek, Makijaż dla niebieskookich, makijaż dla brązowookich.

Jestem bardzo ciekawa waszego zdania na temat takiego eksponowania oczu. Moim zdaniem to propozycja wyłącznie dla posiadaczek głęboko osadzonych oczu.



Tym oto pozytywnym akcentem kończę dzisiejszą ekspresową notkę. I czekam na waszą opinię.

Buziaki Klau

15 komentarzy:

  1. Bart wygląda jak prawdziwy Alvaro :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bartolinek elegancik!
    Przypomniał mi się mój Juniorek, lata temu, gdy dorwał moją paletkę do makijażu.
    Ehh... kiedy to było.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wąsa to ma świetnego he he a jak podkreślone brwi ;-)
    A Twój makijaż naprawdę piękny

    OdpowiedzUsuń
  4. Amant nie ma co :) A Twój makijaż jak zawsze mnie powala :) Osobiście chyba nigdy się nie nauczę malować jak Ty - nawet w połowie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten różowo czekoladowy - przepięęęęękny!
    aż wypróbuję na sobie kiedyś ;)

    pozdraiwam, Cholera Naczelna z 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. przystojniak ma pięknie podkreślone brwi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy makijaż :) fajne zdjęcie z Bartem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jest mówię wam:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarny z różem wygląda niesamowicie ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne makijaże!

    Bartolinek - fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...