poniedziałek, 10 czerwca 2013

Oko na Essie Avenue Maintain

Essie, Essie Avenue Mountain 251, manicure, Jolly Jewels Golden Rose, Wibo Gel Like nr 7, wizaz

Witajcie!!!
Dziś nareszcie post z niecodziennymi mani. Od dawna nie zrobiłam tylu kolorowych paznokci jak ostatnimi czasy. Przypomniały mi się dni kiedy razem z Klaudią zaczynałyśmy bloga. Niestety jakiś czas temu moje paznokcie się pogorszyły i byłam zmuszona malować je tylko odżywką i ścinać na zapałki, a jeśli już pojawiał się jakiś kolor, to tylko jednolity i stonowany. Aż przyszedł czas kiedy moje pazurki się poprawiły i poprawił mi się nastrój na malowanie moich szponów. Tak więc zapraszam na dwie propozycje z niebieskim Essie Avenue Maintain  nr 251.  


Essie, Essie Avenue Mountain 251, manicure, Jolly Jewels Golden Rose, Wibo Gel Like nr 7, wizaz

Pierwsze mani to dość zwykłe czy też niezwykłe dwukolorowe paznokcie. Co drugi paznokieć pomalowany jest na przemian Essie Avenue Maintain  i Wibo Gel Like Blue Like. Efekt bardzo łatwy do zrobienia a ile frajdy.

Essie, Essie Avenue Mountain 251, manicure, Jolly Jewels Golden Rose, Wibo Gel Like nr 7, wizaz

Drugi manicure to znów Essie Avenue Maintain  i malutka kropeeczka na serdecznym palcu z Wibo Gel Blue Like, a także przepiękny Jolly Jewels  nr 115 od Golden Rose. Jak wygląda butelczka możecie zobaczyć tutaj 

Essie, Essie Avenue Mountain 251, manicure, Jolly Jewels Golden Rose, Wibo Gel Like nr 7, wizaz

I jeszcze zbliżenie na zdobienie. Normalnie nie czuje że rymuje ;)

Essie, Essie Avenue Mountain 251, manicure, Jolly Jewels Golden Rose, Wibo Gel Like nr 7, wizaz

Jak Wam sie podoba moje zdobienie z Essiakiem? 
Pozdrawiam Aga.

15 komentarzy:

  1. Chciałam tylko zwrócić uwagę, że to jest Avenue Maintain, nie Mountain ;)
    Jolly Jewels cudny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poprawione heh nie wiem co mi się ubzdurało z tą nazwą

      Usuń
  2. Ciekawe :D i zazdroszczę ładnych pazurków :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zdobienie z JJ wygląda jak pawie oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy mani super! Niby taki prosty, ale efekt cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Essie Avenue Mountain jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakier Wibo przypomina mi Green Tea od Sally Hansen, który wielbię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze pazurki jakie fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mani z kropeczką bardzo mi się podoba :) Inne niż wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko kiedy podobają mi się paznokcie pomalowane rożnymi lakierami, ale ta pierwsza opcja wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba zestawy bardzo mi się podobają! :) Nabrałam ochoty na różnokolorowy mani :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...