niedziela, 23 czerwca 2013

Black or white


Sally Hansen Complete Salon Manicure, Oxide, Delia Coral Prosilk 08, Delia, manicure, black or white, wizaz

Witajcie
Kolejny manicurowy post który dla Was ostatnimi czasy zmalowałam.
Inspiracją do tego manicuru była jedna z polskich piosenkarek u której zauważyłam podobny efekt. Takie moje "zboczenie" zawsze zwracam uwagę na paznokcie. I właśnie w ten sposób postał biało czarny mani.



Sally Hansen Complete Salon Manicure, Oxide, Delia Coral Prosilk 08, Delia, manicure, black or white, wizaz

Do tego efektu użyłam dwóch lakierów - Sally Hansen Complete Salon Manicure o wdzięcznej nazwie Oxide i białej Delii Coral Prosilk o numerze 08.
I zbliżenie na paznokcie.

Sally Hansen Complete Salon Manicure, Oxide, Delia Coral Prosilk 08, Delia, manicure, black or white, wizaz

I jak Wam się podoba?
Pozdrawiam - Aga.

20 komentarzy:

  1. No właśnie mi się nie specjalnie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio robiłam coś takiego z miętą i bananem xD a w Twoim wykonaniu gdyby były kolory na odwrót to byłoby lepiej - ale to jest tylko moje zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może kiedyś zrobię na odwrót :) idę oglądać Twego banana :D

      Usuń
  3. Lubię tego typu manicure ale neistety nei potrafie go zrobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no coś Ty prościzna, a ja jestem totalnym lewusem więc dasz rade :)

      Usuń
  4. moze gdyby inne połaczenie kolorów bardzije by mi się podobało :) chociaz u Whatki efekt banana i mięty też mnie nie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie osobiście efekt się bardzo podoba :) muszę spróbować zrobić coś takiego u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba spróbuję zrobić bo baardzo mi się spodobało;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladnie i rowno. Ja sie boje ze nie poradze sobie z prawa reka

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się bardzo podoba, świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba, daje fajny efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne pazurki ;D

    Zapraszam do mnie
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie chciałoby mi się bawić :D osobiście efekt nie dla mnie ;) ale paznokcie masz śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widzę taki zabieg, ale efekt bardzo ciekawy, tylko ja jak koleżanka wyżej nie jestem chyba na tyle zdolna manualnie, by się w to bawić. Ale popatrzeć na Twoje mogę! :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...