poniedziałek, 25 stycznia 2016

I wish i wish- Wymiana szafy

Też tak macie, że łapie was czasem takie mocarne chciejstwo którego nie sposób powstrzymać? Kupujemy oczami, pożądamy również, a kiedy już oczy się najedzą chodzimy strute póki nie spełnimy swoich zachcianek.
Postanowiłam tym razem pokazać wam wszystko to co musi zagościć w mojej szafie. 
Bo w końcu nie tylko kosmetykami i makijażem kobieta żyje. Poza przyjemnościami kosmetycznymi lubimy buty, ubrania i biżuterię. 



Jeansowy płaszczyk: KLIK
Czarna narzutka : KLIK


Piękny jasny płaszczyk: KLIK


Szary płaszcz z skórzanymi akcentami: KLIK


Narzutka w kratę: KLIK


Szara narzutka: KLIK

Jestem ciekawa co myślicie o mojej liście cudowności i czy rozbudziłam w was chciejstwo.
Ja wariuję i nie spocznę póki nie zaopatrzę się w wszystkie te ubranka.


13 komentarzy:

  1. podobają mi się płaszczyki, mam ich kilka ale zawsze zwracam uwagę na nowe, fajne :-) poklikane :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też, mam ich już tak wiele ale co zobaczę jakąś fajną mam chcieja

    OdpowiedzUsuń
  3. poklikane :* podoba mi się szary płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki sam w bsk można kupić u nas w pl ale za o wiele wyższą cenę ok 150 zaoszczędzić można zamawiając tu

      Usuń
  4. ostatnia narzutka mi się najbardziej spodobała - kojarzy mi się trochę ze style hippie, który lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam płaszczyki :) Mógłby ten jaśniutki zagościć u mnie w szafie :) Niedawno kupiłam czarny ze wstawkami ala skórzanymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zadro, ja się uparłam na te dwa ciekawe czy dam radę do końca sezonu je zakupić

      Usuń
  6. Szara narzutka wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czarna i szara narzutka fajne:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...