wtorek, 12 stycznia 2016

Inspired By Kasia Tusk II Edycja VS Inspired By Joanna Krupa

Czas na finalny pokaz zawartości obu boxów. Jak wiecie skusiłam się na nie w związku z Gwiazdkowym szałem. 




Już na pierwszy rzut oka box Joanny Krupy powala na kolana - zaś Kasia Tusk i jej pudełko wychodzą dość blado. Pudełko Dżoany sprawiło, że dostałam lekkiego wytrzeszczu rozpakowując przesyłkę. Ale jeśli spojrzeć na sprawe globalnie i zestawić obie zawartości w jedną całość na święta sprawiłam sobie full set wszystkiego co mi potrzebne plus kilka produktów  z którymi mam okazję się poznać.


W pudełku Joanny Krupy znajdziecie:
ESOTIQ Serum powiększające biust -
 pełnowymiarowy produkt o wartości 169 zł.
droga zabawka której jeszcze nie udało mi się wypróbować, ogólnie nie ma u mnie za wiele do unoszenia i bardzo sceptycznie podchodzę do takich produktów. 
BANDI Emulsja z witaminą C -
 produkt pełnowymiarowy 50ml o wartości 79 zł
Intensywny preparat, który zwiększa napięcie i elastyczność skóry oraz wygładza zmarszczki. Rozjaśnia przebarwienia, wyrównuje koloryt cery oraz odżywia i regeneruje komórki.
Efekty działania tego typu produktów można zaobserwować dopiero po miesiącu stosowania, osobiście uwielbiam produkty z witaminą C i często po nie sięgam, a markę Bandi znam od dawna i bardzo lubię. Poza rozjaśnianiem przebarwień i nawilżeniem zwyczajnie w świecie rozświetlają zmęczoną szarą skórę i są idealnym wyborem dla posiadaczek skóry palacza.
CLARENA Serum liftingujące okolice oczu - 
produkt pełnowymiarowy 4ml o wartości 88 zł - występuje w pudełkach zamiennie z odżywką stymulującą wzrost rzęs
To zabawka dla żyjących w pośpiechu, a by uzyskać najlepsze efekty warto przechowywać takie rollony w lodówce, poranna pielęgnacja i zimny kompres na okolice pod oczami to strzał w dziesiątkę.
SILCARE Mleczna mgiełka -
 produkt pełnowymiarowy 200ml o wartości 10,99 zł.
Dość ciekawy produkt, mgiełka do ciała ma lekką formułę, błyskawicznie się wchłanianie, nie gwarantuje niestety nawilżenia porównywalnego z masłem czy olejkiem, to tylko produkt do użycia na szybko gdy nie mamy czasu na  mozolne wcieranie cięższych produktów.
URODA POLSKA Olejek do twarzy -
 produkt pełnowymiarowy 10ml o wartości 21 zł.
Ekskluzywny, 100% naturalny olejek, który zapewnia skórze głębokie i długotrwałe nawilżenie, regenerację oraz świeży i promienny wygląd.
Olejki uwielbiam, ale to już wiecie, głównie za ich wielofunkcyjność. Zawsze gdy nie sprawdzi się na twarzy można go użyć do pielęgnacji twarzy czy włosów. Olejek w łazience zawsze do czegoś się przyda i zostanie zużyty.
SCHWARZKOPF Maseczka do włosów -
 produkt pełnowymiarowy 200ml o wartości 24 zł
Niestety dla mnie to bubel, po użyciu włosy zostają pokryte jakimś dziwnym filtrem który utrudniał mi ujarzmienie włosów. Szopa- tak właśnie można określić wygląd moich włosów po zastosowaniu.
SCHWARZKOPF Spray do włosów -
 produkt pełnowymiarowy 200ml o wartości 24 zł.
Mam mieszane odczucia, z jednej strony idealnie zapewnia zwiększoną objętość z drugiej pokrywa włosy dziwnym filmem pozbawiając je połysku. Raczej go nie zużyję.
DERMEDIC Płyn micelarny -
 produkt pełnowymiarowy 400 ml o wartości 45 zł.
Świetny micel dla posiadaczek wrażliwej skóry- bo właśnie taką posiadam i nie odczułam żadnych efektów ubocznych. Zadowolona, więc do przodu.
AMILIE Róż mineralny -
 produkt pełnowymiarowy 4g o wartości 29 zł.
Minerały kocham i często po nie sięgam, mam w zbiorach solidną kolekcje cieni, podkładów pudrów i róży mineralnych, nawet brązer się znajdzie. Amile nie znam, ale po pierwszych podrygach pędzlem muszę przyznać, że chyba się polubimy i z przyjemnością poznam więcej produktów tej marki.
AVON Luksusowa szminka LUXE z jedwabiem- 
pełnowymiarowy produkt 3,6g o wartości 36 zł.
 Haha boję się produktów optycznie powiększających usta, moje nie należą do małych. Ale muszę przyznać fajnie nawilża i świetnie się ją nosi na ustach.






  W pudełku Kasi Tusk znajdziecie:
książka "Magia sprzątania" 
autorstwa Marie Kondo (wartość 34,90 zł)
Coś dla bałaganiar takich jak ja. Musze przyznać, że przekartkowałam, ale jakoś nie potrafię nazwać tej książki odkryciem roku. Osobiście wolałabym jakiś kryminał jeśli już mowa o literaturze, ale cóż nie moim nazwiskiem sygnuje się pudełka więc jeśli kiedykolwiek takowe powstanie znajdziecie tam kryminał ;)

Etre Belle: 
pióro oraz tusz do rzęs w eleganckim etui (wartość 169 zł)
Elegancki zestaw Etre Belle idealnie spełniający rolę prezentu. W eleganckim, sygnowanym logiem Etre Belleetui, znajduje się klasyczne pióro oraz Etre Belle Mascara Lash X-Press & Hyaluronic. Etre Belle Mascara Lash X-Press & Hyaluronic wydobywa piękne, długie, gęste i podkręcone rzęsy, nadając im niesamowitą objętość. Zakrzywiona szczoteczka Maxi-curl zapewnia fascynujące podkręcenie, pogrubienie oraz wydłużenie rzęs. Kilka warstw Etre Belle Mascara Lash X-Press & Hyaluronic pozwala uzyskać efekt porównywalny do przedłużenia rzęs. Kwas hialuronowy przywraca wilgoć, pozostawiając rzęsy miękkie i elastyczne.Kombinacja wosków naturalnych i syntetycznych, umożliwia natychmiastowe pokrycie każdej rzęsy, a pigmenty głębokiej czerni nadają głębokie spojrzenie. Czeka na swoją kolej ponieważ zbyt wiele tuszy ostatnio rozbabrałam. Sam zestaw oceniam na plus fajny pomysł na prezent.


Ekologiczny, odżywczy krem BIO IQ 
(wartość 72 zł) 
Odżywczy krem na dzień to w pełni naturalny, certyfikowany kosmetyk, młodej polskiej marką BIO IQ. Ten lekki nawilżająco-odżywczy krem o przyjemnym,świeżym zapachu stworzony jest z najlepszych składników pochodzenia roślinnego. Zawarte w nim olej sezamowy oraz koper morski są bogate w minerały oraz witaminy, które pielęgnują i odżywiają skórę twarzy. Kwasu hialuronowego zapobiega utracie wody, odmładza skórę, spłyca istniejące zmarszczki i zapobiega powstawaniu nowych. Oczar wirginijski oraz bobrek trójlistny chronią, działają przeciwzapalnie, uszczelniają naczyńka krwionośne, a także ujednolicają naturalny koloryt skóry.

 99,79% wszystkich jego składników jest pochodzenia naturalnego, a 27,90% z nich pochodzi z kontrolowanych upraw organicznych, to kosmetyk w pełni wegański, nie testowany na zwierzętach.

A oto powód czemu zdecydowałam się na to pudełko o BIO IQ słyszałam wiele dobrego i oficjalnie ogłaszam iż ten krem jest obecnie moim ulubieńcem, konsystencja genialna, przyjemny zapach plus namacalnie odczuwalne nawilżenie i uelastycznienie skóry. Jestem bardzo na tak i chcę poznać markę bliżej. Bo po poznaniu tego kremu nie da się ukryć moja ciekawość została pobudzona.

Skórzana kosmetyczka Batycki
 (wartość 200 zł)
Ten elegancki i ekskluzywny produkt będzie idealnym dodatkiem dla wszystkich ceniących sobie funkcjonalność, prostotę i ponadczasową formę. Idealne miejsce na drobne kosmetyki. Kosmetyczka zapinana na zamek. Wykonana z wysokiej jakości skóry.

Szkoda, że to nie portfel, jako kosmetyczny maniak domyślacie się chyba, że w takim maleństwie to ja co najwyżej mogę przechowywać w torebce kosmetyki do ust, nie to wszystko z czym poruszam się w świecie.

Balsam do ust Delia
 (wartość 6,50 zł)
Balsam do ust Hydro Care intensywnie nawilża i regeneruje usta, pozostawiając je gładkie i niewiarygodnie miękkie. Zawiera pielęgnująco-ochronne składniki, dzięki którym usta stają się piękne, zdrowe i apetycznie pachnące.

A to taki mały zawód miłosny i rozczarowanie, markę bardzo lubię z powodu lokalnego patriotyzmu oraz uwielbienia do fajnych tanich kosmetyków. Niestety sztyft do ust ani nie nawilża dostatecznie mocno by wygładzić popękane usta ani nie łagodzi ich stanu. Średni je jedynie zabezpiecza przed kontaktem z środowiskiem zewnętrznym.




Podsumowując Kasia zawodzi Joanna łagodzi. Pudełko Kasi Tusk wygląda blado nawet przy grudniowym ShinyBoxie. Aby uratować pudełko Kasi wystarczyło umieścić w nim pielęgnację Etre Belle która należy do ciekawych oraz zamienić małą kosmetyczkę na gustowny portfel. 

Na pudełko Joanny Krupy warto się skusić, same marki które można znaleźć w pudełku wywołują chęć jego zamówienia. Jednymi produktami które nie trafiły w moje gusta są produkty do włosów które umieszczono w pudle.
Jednak biorąc pod uwagę ilość i różnorodność nowych zabawek nie potrafię ocenić na minus tego pudełeczka.




6 komentarzy:

  1. Mi, mimo wszystko, bardziej przypadła do gustu zawartość pudełka Kasi Tusk ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem II edycja pudełka Kasi Tusk jest bardzo słabe i nie skusiłabym się na niego, w sumie zainteresował mnie krem BIOIQ, pudełko Joanny podoba mi się o wiele bardziej

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj zdecydowanie bym wolała pudełko Joanny Krupy :) U Kasi Tusk tylko krem i książka mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja byłabym ciekawa tylko tej książki, ale znająć życie przejrzałabym i odłożyła na półkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się box Asi Krupy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią bym przetestowała ten róż Amilie

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...