piątek, 29 stycznia 2016

Gwieździste niebo w gorącą karnawałową noc




Karnawał trwa, a ja szykując się na imprezkę postanowiłam napisać Wam szybki post czyli dużo oglądania mało czytania, ponieważ dziś to co tygryski lubią najbardziej Hybrydy!!



Roztańczone karnawałowe niebo było dla mnie inspiracją dla zdobienia które mogłyście podglądać już kilka dni temu na Naszym Instagramie do którego gorąco zachęcam. Galaktyczne paznokcie to efekt żmudnego stemplowania gąbeczką na którą nanosiłam hybrydowe kolorki, a przede wszystkim jeden z nich Semilac numer 126 czyli Queen of the night.


Z takimi paznokciami na pewno zostaniecie królowymi karnawałowych nocy których zostało nam już co raz to mniej, więc spieszcie się i korzystajcie póki można aby gorączka ta taneczna oczywiście Was dopadła.


A może to nie karnawał był moją inspiracją a księżniczka Leia z Gwiezdnych Wojen? Kro lubi Starsów ten wie,,, ja uwielbiam całą Sagę i oglądam każdą część z zapartym tchem.


I jak myślicie co tak naprawdę było moją inspiracją?? 


Do zrobienia Mani użyłam:

- Baza Semilac
- Semilac Queen of The Night nr 126
- SPN UV LaQ 623
- SPN UV LaQ 610
-SPN UV LaQ 544
- SPN UV LaQ 502
- Top Semilac
- gąbeczka do podkładu
- patyczek do osuwania skórek (do zrobienia gwiazdek)
- pęseta


Wszystkie lakiery Semilac dostępne TUTAJ


17 komentarzy:

  1. Piękny manicure :) i ja też bardzo lubię star wars ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. WYglądają cudownie, jak prawdziwe niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi sie juz sam kolor bazowy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. No cudnie to wyszło piękny taki manicure, też chcę :). Gwiezde wojny bardzo lubię, nie widziałam jeszcze najnowszej części ale stare oglądam co jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam ten lakier od Semilac i jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolorek :) Podoba mi się te manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda jak naklejki, genialnie! :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...