sobota, 23 stycznia 2016

Cukierkowy manicure idealny na zimowisko



hybrydy, dots, kropki na paznokciach, Semilac, pink marshmallow, lady in gray, hybryda, pudrowy róż, szarość, karnawałowy manicure, manicure na stok, zmiowiska, hybryda na wesele, ślubny manicure, nude,

Tadammm i jestem znów w swoim żywiole! Pazurki, pazurki pazurki! Uwielbiam hybrydy, dzięki nim polubiłam malowanie paznokci, bo aż dziwne jest to usłyszeć od  pazurkomaniaczki że tmoże nie lubi malować zwykłymi lakierami. Ale kiedy Twój manicure jest dopieszczony na maksa, wzorek już odbity, top nałożony i po godzinie schnięcia lakieru okazuje się, że wcale nie wysechł -  można naprawdę wpaść w szał. A co kiedy budzicie się rano i macie odcisk pościeli nie tylko na poliku, ale także na pięknie pomalowanych wczoraj paznokciach? 




Jak wiecie z hybrydą jest to niemożliwe i choć nałożenie jej pochłania nieco więcej czasu niż zwykłym lakierem, to zaraz po jej nałożeniu możemy wyjść z domu, położyć się spać i nic a nic się nie odciśnie, nie zmaże, nie rozwali. Czyż nie jest to wspaniała rzecz? Dla mnie tak! Dziś nieco zimowy słodki jak cukierek manicure wykonany lakierami Semilac. Świeżutkie jak śnieżek który sypie za oknami kolorki kuszą, oj kuszą....

 



Pink Marshmallow to cudowny cukiereczek jak sama nazwa wskazuje piankowej przyjemności, od razu mam ochotę na kubek gorącej czekolady z pływającymi na wierzchu słodziutkimi różowiastymi marshmallowoami. A Lady in Gray to idealny szaraczek który idealnie współgra z innymi kolorkami, jakoś całe szare paznokcie nie są dla mnie przeznaczone, moja skóra wygląda przy nich nieco trupiasto, ale Dama nigdy nie powinna zostawać sama dlatego połączenie dystyngowanej kobiety ze słodkimi piankami to duet idealny.

 



Wystarczy proste połączenie dwóch kolorów, a zwykły manicure staje się niezwykły i wystarczą do tego niezbyt wielkie umiejętności zdobnicze. Wystarczy wykałaczka, główka od szpilki bądź sonda do zdobień paznokci i już najzwyklejszy lakier staje się niezwykły.




Taki słodki manicure sprawdzi się idealnie do pastelowych weselnych stylizacji, ale również na imprezy karnawałowe w stylu retro. Każda podążająca za trendami pięknisia na stoku mająca jasny kombinezon również nie oprze się takiemu manicurowi. A Wy jakie zastosowanie znajdziecie do cukierkowego mani?



Użyte produkty:

- baza do hybrydy Semilac dostępna 
- lakier hybrydowy Semilac Pink Marshmallow nr 128
- lakier hybrydowy Semilac Lady in Gray nr 141
- top do hybrydy Semilac  

Wszystkie lakiery dostępne TUTAJ



14 komentarzy:

  1. Muszę koniecznie zakupić Pink Marshmallow, strasznie mi się ten kolor podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię delikatnie pomalowane paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie na komputerze wygląda podobnie do 032 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam nad kolorem 128 ale mam już 032 i chyba są za bardzo podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne mani, ja muszę teraz swoim paznokciom dać odpocząć od hybryd niestety :(.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepieknie, te kropeczki sa urzskajace:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne kropeczki, piękny mani :) moim ulubionym Semilaczkiem! Mam lady in grey, zastanawiam się na pink marshmallow, bo uroczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...