środa, 7 maja 2014

Look of the day: Dziecko buszu

Hej!

Dziś tak trochę z innej beczki.

nike orginals, Nike shoes, buty nike, Sinsay colection, spring wear, Romwe,

Jestem permanentnym dresem. No może nie jakąś totalną fanką papierowych spodni jednak lubię nosić się na luzie. Co zrobić spędzam czas dość aktywnie, też za sprawą Beagla w swoim domu. Każda z tych notek ma nieco przybliżyć wam mój styl bycia, bo nie do końca jestem w stanie sprecyzować mój styl noszenia się.
Ubieram się różnie, potrafię wyjść wygładzona pod kant jednak najlepiej czuję się właśnie w takich łaszkach.




nike orginals, Nike shoes, buty nike, Sinsay colection, spring wear, Romwe,

Zacznijmy od podstaw, kocham jeansy, kocham też pumpy mam tak cinkie nogi, że w takich workowatych spodniach czuję się znacznie lepiej niż w rurkach. Wiosną i latem często kursuję w takim sprzęcie.
Stawiam też na wygodę więc noszę moje kochane niebieskie Najasze.

Cóż spędzam dużo czasu w plenerze, a to działka a to długie spacery z Nun, nie stronię też przed noszeniem się w taki sposób po mieście. Bo niby czego tu się wstydzić.

nike orginals, Nike shoes, buty nike, Sinsay colection, spring wear, Romwe,

Macie tu słonicę. Żeby nie było wam smutno. Nun jak zawsze kursuje całe dnie jeśli pogoda dopisuje, a ja niestety muszę za nią biegać. Bo ten mały psi mosiek lubi uciekać. Spuścić ją z oka na chwilę to samobójstwo. Więc domyślacie się ile razy muszę ją ganiać.

nike orginals, Nike shoes, buty nike, Sinsay colection, spring wear, Romwe,

Tak właśnie wyglądam, gdy na głowie nie mam żadnych poważnych urzędowych spraw. Wygoda to podstawa. 

nike orginals, Nike shoes, buty nike, Sinsay colection, spring wear, Romwe,

Co mam na sobie

Bluza KLIK 
Tunika H&M
Spodnie Sinsay
Buty Nike
Okulary H&M


Pozdrawiam Klau

15 komentarzy:

  1. czasem lubię taki luźny strój :) wszystko fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zbyt często się tak noszę. Jak pogoda dopiszę pokażę wam więcej tych moich pseudo stylizacyjnych wybryków.

    OdpowiedzUsuń
  3. buty bardzo mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahahahahaha skąd ja to znam! Spodnie dresowe to u mnie norma!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja właśnie nie przepadam za takimi luźnymi strojami.\
    Nie dlatego ze mi się nie podoba nie ... po prostu jestem tak chuda że wydaje mi się ze szersze rzeczy na mnie po prostu wiszą.To już wolę być chuda w rurkach niż być wieszakiem :)
    A Tobie w tym zestawieniu ładnie.Szczerze pasuje Ci taki luźny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja włąśnie się rozglądam za jakimiś fajnymi nike'ami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten model w różnych kolorach dopadniesz wczoraj fajne widziałam też na gąbie ale z fioletem

      Usuń
  7. Uwielbiam taki styl, bardzo mi się podoba Twój strój :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Nun preferuje klasykę nosi grochy na zadzie :D

      Usuń
  9. Drodzy Rodzice! Jeśli Wasze dziecko opuściło dom rodzinny, prosimy o wypełnienie ankiety. Wam zajmie to 10 minut, a nam bardzo pomoże w badaniach.
    http://moje-ankiety.pl/respond-63770.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Przy beaglu taki strój jest jak najbardziej wskazany. Mam wrażenie, że te pieski się nigdy nie męczą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluza rewelacja;) zapraszam na http://scandallloveit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...