piątek, 2 maja 2014

Catrice Ulti Mate Nudes


02 Don't Tell Moademoiselle!, Catrice, nude, nude na paznokciach, brzoskwiniowy lakier, manicure, wizaz, katosu, maxineczka, alina rose, oleskaa, rewolucja, odżywczy

Lakiery Catrice jakoś nigdy nie przykuwały mojej uwagi, tak naprawdę to nie wiem czemu. Może dlatego, że jeśli jakiś kolor wpadł mi w oko, to albo go już nie było w szafie, albo cena mnie odstraszała. A wtedy gdy była jakaś promocja, to szafa w Naturze świeciła pustkami i oferowała zwyczajne kolory, które mogę kupić wszędzie. Aż do czasu gdy mam dostęp do Hebe, ta drogeria jakoś bardziej do mnie przemawia i jest przyjaźniejsza. Ochrona nie patrzy się na mnie jak na złodzieja i mam wolną rękę w wyborze, gdzie Panie są bardzo miłe i nienachalne. Może dlatego też w moim koszyku znalazł się nudziak Don't Tell Moademoiselle!


02 Don't Tell Moademoiselle!, Catrice, nude, nude na paznokciach, brzoskwiniowy lakier, manicure, wizaz, katosu, maxineczka, alina rose, oleskaa, rewolucja, odżywczy

Niestety aparat nie był dla mnie łaskawy i nie uchwycił prawdziwej barwy w buteleczce, tak naprawdę jest to brzoskwiniowy pastel który przepięknie wygląda na paznokciach. Poniżej na pazurkach udało mi się uchwycić jego piękno, a zakupiłam go w cenie 5 złotych z maluśkimi groszami.

02 Don't Tell Moademoiselle!, Catrice, nude, nude na paznokciach, brzoskwiniowy lakier, manicure, wizaz, katosu, maxineczka, alina rose, oleskaa, rewolucja, odżywczy

Lakier świetnie rozprowadza się na płytce, ale niestety jak to bywa z takimi nudziakami potrzebne są trzy warstewki. Schnięcie jest umiarkowane,ale efekt jak dla mnie świetny. Uwielbiam takie stonowane kolory, ponieważ świetnie prezentują się na dłoniach o każdej porze roku i do każdego stroju czy makijażu. 

02 Don't Tell Moademoiselle!, Catrice, nude, nude na paznokciach, brzoskwiniowy lakier, manicure, wizaz, katosu, maxineczka, alina rose, oleskaa, rewolucja, odżywczy

 A Wam jak przypadł do gustu ten nudziak?

02 Don't Tell Moademoiselle!, Catrice, nude, nude na paznokciach, brzoskwiniowy lakier, manicure, wizaz, katosu, maxineczka, alina rose, oleskaa, rewolucja, odżywczy

A.

14 komentarzy:

  1. Jakoś niespecjalnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaczynam przekonywać się do takich odcieni na paznokciach, a ten kolorek jest całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor jest bardzo ładny, sama ostatnio sobie podobny zakupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor bardzo fajny ;)
    Ostatnio podobają mi się pastele i nude :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja - osoba która nosiła 365 dni w roku ciemne kolory od ponad miesiąca noszę same jasne i ten kolor też mi się podoba, chociaż troszkę taki żółty...

    OdpowiedzUsuń
  6. aa, zakochałam się :D bardzo lubię takie nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny ten nudziak, a co do lakierów catrice to żadnego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolorek :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kolorek....
    Osobiście dodałabym jakiś wzorek na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny :) Trafia na lakierową listę zakupów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...