środa, 7 stycznia 2015

Timotei With Jericho Rose DEEP BRUNETTE

pielęgnacja włosów, Timotei, szampon do włosów brązowych, szampon dla brunetek, włosy, moje włosy to koszmar, jak uratować włosy, zwiększać objętość włosów, wizaz, kwc, katosu, maxineczka, kosmetyczna hedonistka

Dalszy ciąg poszukiwań drogeryjnego szamponu bez efektów ubocznych.  Wieki temu, gdy jeszcze nie byłam rozpieszczoną marudną jędzą używałam szamponu Timotei - jeszcze za czasów starej oprawy opakowania. Oj wieki temu, jakiś 8 lat temu na wakacjach- kto by pomyślał, że w zakamarkach pamięci znajdę wspomnienie związane z pierwszym użyciem jakiegoś produktu. 
Stwierdźmy fakty jestem brunetką- farbowaną bo farbowaną ale zależy mi na utrzymaniu koloru i zdrowego połysku, więc nie ma się co dziwić, że w mojej łazience zagościł właśnie ten szampon.



pielęgnacja włosów, Timotei, szampon do włosów brązowych, szampon dla brunetek, włosy, moje włosy to koszmar, jak uratować włosy, zwiększać objętość włosów, wizaz, kwc, katosu, maxineczka, kosmetyczna hedonistka


Timotei With Jericho Rose DEEP BRUNETTE
 100% Piękna. 0% Parabenów.

Szampon Timotei Głęboki Brąz, zawiera naturalny wyciąg z henny do wszystkich odcieni brązowych włosów, by podkreślać ich naturalny blask i pozwolić na wydobycie głębi koloru.
W 100% naturalne ekstrakty z henny.
Nowe opakowania może być recyklingowane i jest wykonane z 15% mniej plastiku niz stara wersja opakowania. 

Cena: ok 12 zł /400ml

pielęgnacja włosów, Timotei, szampon do włosów brązowych, szampon dla brunetek, włosy, moje włosy to koszmar, jak uratować włosy, zwiększać objętość włosów, wizaz, kwc, katosu, maxineczka, kosmetyczna hedonistka

pielęgnacja włosów, Timotei, szampon do włosów brązowych, szampon dla brunetek, włosy, moje włosy to koszmar, jak uratować włosy, zwiększać objętość włosów, wizaz, kwc, katosu, maxineczka, kosmetyczna hedonistka

Moje problemy z doborem szamponu to nie nowość dla stałych czytelniczek bloga. Mam skórę wrażliwą i włosy podatne na obciążenia, a w bonusie suche na końcach i lubujące się w elektryzowaniu.
Często po myciu nowym szamponem moje włosy albo zamieniają się w siano albo w mopa ... posklejane strąki- kojarzycie ten motyw?
W tym przypadku jest na tyle dobrze, że myję głowę co 2 dni więc jak na drogeryjny szampon nie jest źle. Skóra głowy też nie ucierpiała więc bez problemu zużyję to opakowanie, spodobał mi się zapach. Włosy łatwo się rozczesują i trochę mniej puszą, a jak fajnie błyszczą. Bałam się, że spowoduje zalanie mnie włosowym łojem i będę musiała myć włosy codziennie. 
 Polubiłam go i polecam.


9 komentarzy:

  1. Obecnie właśnie pożegnałam się z szamponem Timotei do włosów farbowanych ;) ale nie jest to pożegnanie na stałe, ponieważ szampon tak mnie pozytywnie zaskoczył, że mam zamiar do niego wracać co jakiś czas :) Co najlepsze - też dobrych kilka lat wstecz nie lubiłam Timotei i nawet nie wiem czemu... :( Teraz mam zamiar odkryć tą markę na nowo i również w planach mam zakup szamponu, który nam przedstawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja to się zakochałam, raz, że fajna duża pojemność, zapach osom to jeszcze nie robi mi kuku a włosy są takie lśniące

    OdpowiedzUsuń
  3. A wersję jaśniejszą mają? To może i ja się skuszę 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię szampony Timotei, tego jeszcze nie miałam, ale na pewno zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafił do mnie ten szampon ale mam włosy blond więc oddałam teściowej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jakoś nie przepadam za produktami Timotei :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś używałam Timotei ale się zraziłam i od lat unikam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na mnie Timotei nie działa niestety :( A żałuję, bo zapachy mają świetne, szczególnie te z jericho ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. moje włosy nie lubią szamponu timotei ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...