poniedziałek, 9 czerwca 2014

Foot Peel VS Foot Mask, Drogie kontra tanie sposoby na złuszczanie stóp


Magic Foot Peel, sexowne stopy, skarpetki złuszczające, kuracja do stóp, Skinlite, Exfoliating Foot Mask, ciało

Witajcie
Lato już prawie za rogiem, więc czas wystawić stopy na słońce. Zanim to zrobimy musimy je troszkę zregenerować i sprawić by wyglądały pięknie w sandałkach czy japonkach. Dziś przychodzę do Was z wpisem poświęconym dość mocnej pielęgnacji naszych stóp , a mianowicie ze złuszczającymi skarpetkami dwóch firm i bardzo różnych cenach, a czy jakość jest też odmienna przekonacie się czytając post. Tak więc serdecznie zapraszam :)


Jakiś czas temu wpadły w moje ręce dwa produkty do złuszczania martwego naskórka stóp, które mają w swym składzie kwasy owocowe, a różnią się dość swoją ceną. Nie będę dla Was porównywać składów ponieważ nie jestem specjalistą w tej dziedzinie. Post jest jedynie moim subiektywnym odczuciem wobec dwóch produktów które mają to samo zadanie, a ich cena jest dość różniąca się od siebie. Wpadłam więc na pomysł aby w jedną nóżkę włożyć skarpetkę z Magic Foot Peel który nie jest tanim produktem, a w drugą SKINLITE - Exfoliating Foot Mask która kosztuje trzy razy mniej. Obydwa produkty są w formie foliowych skarpetek w których znajdziecie kawałek chusteczki nasączony kwasami. Zakładacie skarpetki na suchą i czystą skórę i trzymacie w nich stópki od 60 do 90 minut. Po upływie tego czasu zmywacie produkt ciepłą wodą i wycieracie do sucha. Po kilku dniach skóra zaczyna schodzić (dosłownie) płatami z waszych stóp, a w jej miejsce w ciągu tygodnia pojawią się piękne miękkie stopy. W tym czasie nie używamy żadnych tarek, pumeksów i produktów pielęgnacyjnych do stóp.

Jako pierwszy zaprezentuje się Wam Magic Foot Peel.

Magic Foot Peel, sexowne stopy, skarpetki złuszczające, kuracja do stóp, Skinlite, Exfoliating Foot Mask, ciało

Magic Foot Peel
7-dniowa kuracja dla stóp Magic Foot Peel zawiera aktywny kompleks na bazie kwasów owocowych, który złuszcza nadmiernie zrogowaciały naskórek. Wspomaga odnowę i wygładzenie skóry stóp. Zaletą kosmetyku jest wpływ kwasów o działaniu złuszczającym. Odpowiedzialne są za to kwasy: glikolowy, mlekowy, salicylowy, cytrynowy i mocznik. Wygodne w użyciu skarpetki, założone na około 90- 120 minut pozwalają na relaks, lub wykonanie dodatkowych czynności domowych. Kolejne dni to czas samoistnego złuszczania naskórka i doprowadzanie stóp do gładkiej postaci. Po 7 dniach znikają uporczywe nagniotki i zrogowacenia naskórka, a przez kolejne 6-7 tygodni zachowują piękny i zdrowy wygląd.

Cena ok 99 zł

Skóra zaczęła się złuszczać po upływie 2-3 dni od aplikacji i już po tygodniu cieszyłam się piękną stópką. Podczas trzymania Foot Peela na stopach czułam lekkie szczypanie i dyskomfort tak jakbym miała przemoczone nogi. Warto jednak było się przemęczyć te półtorej godziny, a później tydzień aby cieszyć się miękką jak skóra niemowlaka stopą. Niestety cena jest powalająca i raczej nie zaryzykowała bym kupna tego produktu nie mając z nim wcześniej do czynienia. Stówa za skarpetki złuszczające? Troszkę dużo, ale na pewno zapłaciłabym więcej za taki zabieg w salonie kosmetycznym, a skoro efekt utrzymuje się półtora miesiąca to raczej szkoda by mi było wydać tyle pieniędzy. Efekt przed i w trakcie złuszczania poniżej:

Magic Foot Peel, sexowne stopy, skarpetki złuszczające, kuracja do stóp, Skinlite, Exfoliating Foot Mask, ciało

Skoro ten droższy produkt się sprawdził, to jak myślicie jak będzie z tańszym odpowiednikiem? Pewnie teraz każda z Was powie, łeee pewnie jakaś podróba. Nie możliwe żeby Skinlite  działał tak dobrze jak Magic. Tak więc przyszedł czas na tańszy produkt.



SKINLITE - Exfoliating Foot Mask.
Dzięki ekstraktom roślinnym maska Skinlite z wyjątkową skutecznością likwiduje odciski, martwy naskórek, wszelkie zgrubienia i zrogowacenia skóry stóp. Ekstrakt z rumianku dodatkowo koi świeżo złuszczoną i odnowioną skórę.
SPOSÓB UŻYCIA:
Krok 1: dokładnie umyj i osusz stopy.
Krok 2: wyjmij skarpetki z opakowania, przetnij wzdłuż perforacji.
Krok 3: nałóż foliowe skarpetki na stopy - dodatkowo możesz na foliowe skarpetki założyć bawełnianie skarpetki, umożliwi to swobodne poruszanie stopami.
Krok 4: foliowe skarpetki pozostaw na stopach ok 60-90 minut.
Krok 5: po zdjęciu skarpetek dokładnie umyj stopy wodą bez środków myjących.
Martwy naskórek, odciski i zrogowacenia stopniowo oddzielają się od powierzchni skóry właściwej od 4 do 7 dni po użyciu. Większość z nich zostanie usunięta w kolejnych 3 do 5 dni w zależności od ich grubości.
Po tygodniu stopy są idealnie gładkie.
Skarpetki wykonane są z folii i przeznaczone do jednorazowego użycia.

Cena ok 18 zł

Działanie produktu jest dosłownie identyczne, tak samo wyglądają skarpety chyba różnią się tylko tym, że na Skinlite narysowane są zielone stópki i efekt chłodzenia był bardziej nasilony niż w przypadku Magica. Trzęsłam się tak z zimna trzymając Sklinlite na stopie, że musiałam założyć swoje grube zimowe skarpetki. Poza tym skóra schodziła równie dobrze jak po Magic, a nowa skóra niczym nie różniła się od drugiej stópki. równie mięciutka i gładka. Efekt również ma utrzymać się na naszej stopie do dwóch miesięcy. Cena niziutka w porównaniu do Magica i wg. mnie to one wygrywają tą bitwę. Po raz kolejny potwierdza się to że tanie nie znaczy złe, a drogie nie oznacza wspaniałe.

Poniżej zdjęcie stopy w trakcie kuracji Skinlite i przed nią:

Magic Foot Peel, sexowne stopy, skarpetki złuszczające, kuracja do stóp, Skinlite, Exfoliating Foot Mask, ciało

Podsumowując, oba produkty są rewelacyjne. Efekt gładkiej i miękkiej skóry na stopach utrzymuje się około półtora miesiąca. Nie dość że skóra była bardzo miękka, to i w dość mocne majowe dni stopy nie pociły się wcale, czyli preparaty mają również zadanie bakteriobójcze. Wybieram tańszy Skinlite, z resztą zakupiłam już kolejne opakowanie na zaś i na pewno użyję go jeszcze nie raz. Pamiętajcie żeby nie przesadzić z tym produktem, najlepiej ponowić zabieg najwcześniej po 3 miesiącach. Niestety po okresie dwóch miesięcy na obu stopach wystąpiło mocne wysuszenie skóry, ale na pomoc przyszedł mi cudowny krem z Balei z mocznikiem i moje stopy nadal są mięciutkie. Chcecie abym o nim napisała kilka słów na blogu?  Skarpetki złuszczające obydwu firm możecie nabyć w sklepach internetowych. Jeśli wiecie gdzie można zakupić te cudowności stacjonarnie, dajcie znać w komentarzach koniecznie!

A.

29 komentarzy:

  1. Super porównanie :) Ja jestem po kuracji Almea Baby foot, które wpadły w moje ręce po mocno promocyjnej cenie na targach w Poznaniu. Niestety cena na allegro jest dwa razy wyższa niż ta za, którą ja je kupiłam :/ Dlatego z chęcią zerkną na ten tańszy odpowiednik opisywany przez Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zastanawiałam się nad kupnem takich skarpetek ale nie wiedziałam co wybrac. Dzieki Twojemu postowi łatwiej będzie mi wybrac. Każda z nas marzy o pieknych stópkach na lato.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skarpetek nie testowałam. Za to wykonuję sobie pedicure kwasami callus peel (kupiłam zestaw za 220 zł) możesz o tym poczytać jeżeli Ciebie to zainteresuje.


    Na pewno skuszę się na ten tańszy odpowiednik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie miałam żadnych skarpetek złuszczających ale bardzo się na nie napaliłam i zacznę testowanie od tych tańszych skoro różnicy nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uzywalam skarpetek za 15-20zl i efekty sa super wiec nie widze sensu kupowania tych za stowe.
    Ale ogolnie to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam te droższe skarpetki, ale jeszcze ich nie stosowałam. Ale następnym razem kupię te tańsze, zapisałam sobie nazwę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wypróbuj Holika Holika - Baby Silky Foot One Shot Peeling. To koreański produkt. Działa tak samo jak te wyżej. Kosztuje na ebay.com 6,60$ plus darmowa wysyłka z Korei. Na allegro też jest, ale drożej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info - uwielbiam koreańskie kosmetyki!

      Usuń
  8. ja miałam takie skarpety z L'biotica i również się sprawdziły i dały całkowicie radę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam te droższe skarpetki i byłam nimi zachwycona, na pewno sięgnę też po te tańsze skoro tak dobrze działają.

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę, kto by się spodziewał, że te tańsze będą równie dobrze działały, co te droższe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że jest coś tańszego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o widzisz a mialam zamawiac z ebay holika holika a tu są jeszcze inne dobre i szybciej mi dojdą . Który sklep kocie ma te tańsze ? sobie zaraz zapas ich machne XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Magic Foot Peel często można kupić na targach lub Allegro za 50 zł ;) Ja kupiłam je właśnie w takiej cenie i jestem naprawdę zadowolona z efektów! Wcześniej używałam innych skarpetek, równie skutecznych - EpilFeet, ale na samo złuszczanie czekałam aż tydzień i tyle samo czasu później schodziła mi skóra. W przypadku MFP po tygodniu miałam sprawę z głowy :)

    Cieszę się, że na rynku pojawiają się tańsze odpowiedniki, które są równie skuteczne, choć to też pewnie zależy od stopnia "zniszczenia" skóry na stopach. Niemniej jednak na pewno będę próbować innych, tak dla porównania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. skinlite całkowicie na mnie nie podziałały. Jedynie co się stało to stopy miałam tak suche, że miesiąc je regenerowałam -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze to dziwne bo kilku osobom je polecilam, zastosowały i zadziałało :)

      Usuń
  15. Chyba muszę sobie kupić przed letnim wyjazdem, żeby te stopy jakoś po ludzku wyglądały ;) Ale zdecyduję się na tańszą wersję raczej, nie ma co przepłacać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczęta w Hebe dostaniecie skarpetki złuszczające z Purederm za 19,99 :) Ostatnio dodawałam recenzję ze zdjęciami, więc zapraszam bo efekty jak u autorki postu. Cieszę się kochana, że Ci się sprawdziły te tańsze. Już nie raz i nie dwa się przekonałam, że tanie nie znaczy złe. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. A właśnie się zastanawiałam nad kupieniem Magic Peel, dzięki Tobie zaoszczędziłam sporo :) Zamówiłam już na alle, ciekawe czy i u mnie się sprawdzą!

    OdpowiedzUsuń
  18. ja właśnie jestem po łuszczeniu się ze skarpetkami PUREDERM i również jestem zachwycona. Koszt 20zł, dostępne w Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się wybrać do Hebe ;) Nie ma co :D

      Usuń
    2. Ja muszę sobie sprawić - Klau:D

      Usuń
    3. oo super Klau kupuj zrobimy porównanie :D

      Usuń
  19. Kiedy decydowałam się na zakup takich skarpetek jednym z głównych kryteriów była obecność etykiety po polsku (a przynajmniej po angielsku) . Nie mam jakoś zaufania do tych azjatyckich produktów, gdzie atakuje mnie masa znaczków których znaczenia nie znam O.o
    Wiec swoje kupiłam na targach urodowych w październiku. I jestem mega zła, bo przegapiłam idealny moment na ''zabieg''. Teraz wiadomo lata się z gołymi stopami w sandałkach czy balerinach i nie wypada pokazywać się z takimi łuszczącymi się stopami... ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja miałam i polecam tylko osobom, które nie mają problemów z nadmiarem skóry, w ramach odświeżenia. Skórka, która schodzi, jest cienka jak papier. Wolę wydać więcej i pójść do kosmetyczki, gdzie mam też peeling, maskę zrobione na błysk paznokcie. Siedzieć tydzień w domu, bo ze stóp odłazi ci skóra? No niestety, ale nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie trzeba siedzieć tygodnia w domu, można poprostu założyć zakryte buty, poza tym nie mam problemów z grubą skórą na nogach i cieszę się z tego :)

      Usuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...