piątek, 10 marca 2017

Gdy odbija ci w kolorze



Wyszło słońce i  musiałam, Boże tak dawno nie malowałam siebie w taki sposób, multicolor look dla rozrywki i pazury w stylu jungle nails. Taki właśnie mam teraz klimat. Łaknę koloru.
Miałam też ochotę trochę się pobawić z nudy. Co do makijażu, uważam, że wyszłam z wprawy, za to moje nowe paznokcie kocham.




Odkurzyłam stare zabawki jeśli chodzi o makijaż,  Palety Sleek oraz BH Cosmetics,
Żałuję tylko, że nie widać na mojej powiece piękna nowych pyłków Kobo. Są bajeczne, mienia się tak słodko, że ma się ochotę je zjeść. Niestety pora kupić soczewki do obiektywu, bo bez tego chyba nie uda mi się ich uwiecznić.



Paznokcie zaś są dziełem  przypadku, i ekstremalnych zabaw z pyłkami akrylowymi na czarnej hybrydzie ChiodoPro.


Procedura aplikacji:
- Aplikujemy na białą nie przemytą cleanerem hybrydę
- Używamy pędzelka, którym wklepujemy proszek
- Ilość warstw zależy od oczekiwanego efektu.
- Następnie aplikujemy top



Możecie wykonać tą metodą tęczowe wzory lub bajeczne ombre. Jestem zachwycona tą metodą i szczerze ją polecam. Fajna zabawa. Dziś zrobiłam ombre  na wybranym kolorze hybrydy i potwierdzam ta metoda to hicior.

Musicie wypróbować- zwłaszcza jeśli ombre pozostałymi technikami wam nie idzie.


5 komentarzy:

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...