wtorek, 16 grudnia 2014

MUST HAVE: idealny cielisty cień o matowym wykończeniu ITS BLENDABLE


makeup, cień matowy, cielisty cień, cień do przygruntowania łuku brwiowego, cień do rozcierania, must have, mój hit, My Secret,

Są kosmetyki bez których nie wyobrażam sobie funkcjonowania. Te pielęgnacyjne i związane z makijażem, największą radochę daje jednak posiadanie w zbiorach czegoś za grosze o idealnie dopasowanych do potrzeb właściwościach. Jednym z takich niezawodnych kosmetyków są matowe cienie MySecret w odcieniu 505 z serii Matt.
Jak widzicie mam zapasik, i nie jest to przypadek. Bez matowego cielistego cienia nie wyobrażam sobie wykonania makijażu. A, że wiem jak trudno wygrzebać w drogeriach i internecie dobry cielisty cień matowy napiszę wam o nim, bo kto wie, może w ten sposób zaoszczędzę trochę waszego czasu i pieniędzy. Czas zamierzam wam kraść osobiście, więc nic nie może was rozpraszać.

makeup, cień matowy, cielisty cień, cień do przygruntowania łuku brwiowego, cień do rozcierania, must have, mój hit, My Secret,

Pierwszą sztukę dostałam od GrayMaluje. Kaśka zakupiła mi kilka odcieni matowych cieni w promocji, stricte przeznaczonych do rozcierania, jednak ten maluch absolutnie zawładnął moją przestrzenią pod łukiem brwiowym oraz wewnętrznym kącikiem. 

Po 1
 To maleństwo jest napigmentowane i doskonale trzyma się przygruntowanej korektorem powieki.

Po 2
Jasne cienie zużywamy najszybciej, a cena tego malucha nie przekracza 8 zł. Więc nie ma oszczędzania ulubionego cienia, czy też  dylematu gdzie nabyć kolejnego cielaka do rozcierania. Kupujemy zapas i mamy sprawę z głowy na cały rok.

makeup, cień matowy, cielisty cień, cień do przygruntowania łuku brwiowego, cień do rozcierania, must have, mój hit, My Secret,

Poza zwyczajnym zastosowaniem jako cień do powiek, czy też cień do rozcierania, rozświetlania wewnętrznego kącika, czy też gruntowania łuku brwiowego NADAJE SIĘ DO CZYSZCZENIA   tych przestrzeni w zewnętrznym kąciku gdzie roztarłyśmy cień za daleko.

A tu makijaże w których maczał palce. 





Nie będę rozpisywała się bardziej na jego temat bo wymieniłam już wszystkie zalety, zwyczajnie w świecie będąc na zakupach w Drogerii Natura zmacajcie tester i bierzcie śmiało. I idę o zakład, że będziecie zadowolone. Używam tego cienia codziennie, matowy cielak z MAC, Makeup Geek czy też INGLOT-a to przysłowiowy szit przy tym tanim maleństwie. Głównie za sprawą pigmentacji- jeśli są wśród nas osoby takie jak ja posiadające ciemne powieki idealnie przykryje tą brunatno czerwonawą plamę która robi nam za oprawę oka. Nanoszony na lekko wilgotny korektor  rozjaśni powiekę idealnie.

POLECAM!


30 komentarzy:

  1. Właśnie jestem na etapie poszukiwania fajnego cielaka :) Szkoda tylko, że wypraski mają spore i nie zmieści się do Inglotowskiej paletki :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mały minus, jednak gdy ma się już tego ulubieńca jedno pojedyncze opakowanie w kufrze czy też kosmetyczce nie sprawia tak wielkiego problemu.

      Usuń
    2. To trzeba nabyć paletę bez przegródek i wszelakie nietypowości tam umieścić. Inglot takie ma, nabyłem i se chwalę :)

      Usuń
    3. niby tak niby nie nie lubię w palecie bez przegródek różnych rozmiarów sprasek jakoś harmonię mi burzy dlatego cielaka wolę mieć osobno

      Usuń
  2. mam go jeszcze w starym opakowaniu i już mi się kończy, bo używam go zawsze, zawsze! jest doskonały do dziennego makijażu na całą powiekę jak i na łuk brwiowy, gdzie nie wyobrażam sobie, żeby go tam nie nałożyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No też wykańczam właśnie stare opakowanie nie ma makijażu w którym bym go nie użyła
      codzienny obowiązkowy maluszek

      Usuń
  3. Miałam już kilka opakowań i na pewno będę kupować następne!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że masz niezły zapasik :)
    Mam jeden matowy cień z MySecret ale w przezroczystym opakowaniu. Wydaje mi się, ze jest bardzo podobny :)
    No i chyba MIYO ma niemalże identyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowania zmienili to to samo jeśli masz 505 to bez zmian jakościowo

      Usuń
    2. Tak, tak. Mam 505. Leżał sobie zapomniany i dzisiaj, dzięki Tobie, był już w użyciu. Jest fantastyczny!
      Dziękuję :)

      Usuń
  5. Muszę go koniecznie "pomacać" przy najbliższej wizycie w Naturze :-). Wygląda obiecująco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam ten cień i go uwielbiam! :) używam go przy każdym makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny, a makijaże rewelacja. Ja jestem wierna cieniom Inglot i świetnie się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz spory zapas tego cielaczka ;D A dodatkowo ma rewelacyjną cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. koniecznie muszę sobie kupić skoro tak zachwalasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Looove <3 kocham tego cielaczka i cieszę się bardzo, że Cię tą miłością zaraziłam :D Ideał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zrobiłaś mi wtedy gifta roku. Właśnie dokatowuje opakowanko i serio genialny jest Kaś <3 Dziękuję

      Usuń
  11. Muszę sobie sprawić taki cień :) Makijaże przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj zgadzam się! To również jeden z moich ulubieńców!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś dla mnie. Ja też szybko zużywam takie cielaczki, więc chętnie go spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile ja już opakowań tej 505 zużyłam <3
    Niestety od 2 lat ze względu na miejsce zamieszkania nie mam dostępu do Natury i jego miejsce zastąpił Inglot 353. Jednak 505 była lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Macałam i rzeczywiście fajny, muszę kiedyś zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Póki jestem w Przemyślu i mam Naturę pod nosem muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. a skad rzęski ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już od jakiegoś czasu poszukuje idealnego i nic z moich pszukiwań :( Tak, jak wspomniałaś, należę do grupy osób o ciemnych powiekach a na Twoich patrzałkach prezentuje się całkiem nieźle, więc na pewno zasili on szeregi moich cielaczków ! :) Tobie dziękuję za podpowiedź! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...