wtorek, 2 lipca 2013

Pozbywając się czerwonego nosa

ANGIO THERAPY dermedic, pielęgnacja cery naczynkowej, skóra naczynkowa, pielęgnacja skóry wrażliwej, jak pozbyć się popękanych naczynek, rumień zaczerwienienia, twarz

Moja twarz to plac zabaw wszelkiego rodzaju niedoskonałości. Ganiaja się biją jest świetnie. Szkoda tylko, że to mi przychodzi się za nie wstydzić. Poza przebarwieniami i wypryskami mam czerwony nos jak gorzelnik.
Latem gdy nasz makijaż ogranicza się do minimum i pozbywamy się mocno kryjących podkładów światu przychodzi zmierzyć się z moim mało urodziwym licem.
W szranki z moim czerwonym nosem stanął ANGIO THERAPY Chłodzący krem intensywnie łagodzący do skóry wrażliwej naczynkowej z Dermedic.

DERMEDIC ANGIO THERAPY - 35g
COLD KREM INTENSYWNIE ŁAGODZĄCY NA NANCZYNKA

PROBLEM: SKÓRA WRAŻLIWA ZE SKŁONNOŚCIĄ DO ROZSZERZEŃ NACZYNIOWYCH I OBJAWAMI TRĄDZIKU RÓŻOWATEGO.

Skóra naczyniowa łatwo ulega zaczerwienieniom pod wpływem bodźców takich jak: stres, niewłaściwa dieta, czynniki atmosferyczne. Początkowo rumień ma charakter przemijający, z czasem utrwala się pod postacią rozszerzonych naczyń (teleangiektazji). Skóra naczyniowa charakteryzuje się szczególną wrażliwością, a występowaniu rumienia często towarzyszy uczucie pieczenia i swędzenia skóry. W obrębie skóry naczyniowej mogą rozwijać się zmiany o charakterze trądziku różowatego.

Dermokosmetyki marki Dermedic Laboratorium z serii ANGIO PREVENTI to gwarancja kompleksowej pielęgnacji skóry z problemami naczyniowymi i objawami trądziku różowatego.

Skład
  • Neutrazen 2,5%
  • Troxerutyna
  • Ennacomplex 4%
  • Questice Powder

Działanie
  • Zmniejsza zaczerwienienie i obrzęk
  • Wzmacnia  naczynia włosowate /krwionośne
  • Minimalizuje widoczność rumienia
  • Chłodzi skórę
  • Ma właściwości terapeutyczne
  • Skuteczność potwierdzona badaniami
  • Wyjątkowy kartonik z ulotką  podkreślający medyczny charakter produktu
ANGIO THERAPY dermedic, pielęgnacja cery naczynkowej, skóra naczynkowa, pielęgnacja skóry wrażliwej, jak pozbyć się popękanych naczynek, rumień zaczerwienienia, twarz

Opis kosmetyku całkowicie trafia w to wszystko co widzę każdego dnia na mojej twarzy.
Duże nadzieje pokładane w nowym kremiku.

Zacznijmy od opakowania:
35g kremu zamkniętych w poręcznej tubeczce. Wolała bym małą buteleczkę z pompką, ale w końcu nie pompka ani opakowanie wpływa na stopień zadowolenia z produktu ale jego działanie.
Konsystencja:
Gęsta konsystencja kremu, przypominająca nieco hmm woskową? Można to tak nazwać? Krem posiada lekko migdałowate zabarwienie.
Aplikacja i wchłanianie:
Aplikacja przebiega bardzo łatwo a krem szybko wchłania się w skórę. Pozostawia na niej leciutki śliskawy film.
Zapach:
Delikatny, trudny do określenia. Nie irytuje ani nie pozostaje na skórze na długo.

ANGIO THERAPY dermedic, pielęgnacja cery naczynkowej, skóra naczynkowa, pielęgnacja skóry wrażliwej, jak pozbyć się popękanych naczynek, rumień zaczerwienienia, twarz

Działanie i rezultaty:
Uczucie ukojenia utrzymuje się długo na twarzy, krem przyjemnie nawilża, a podrażniona skóra pije zawarte w nim substancje jak szalona.
Opisane przez producenta chłodzenie to świetna rzecz zwłaszcza po opalaniu, gdy nasz nos ukazuje się światu w swej pięknej czerwonej postaci właściwej dla renifera Św. Mikołaja którego imię dobrze znacie.
Nie można z nim przesadzać. Jeśli naniesiemy na skórę zbyt obfitą ilość ma tendencję do rolowania się. Sprawdza się jako krem pod makijaż właśnie w przypadku użycia niewielkiej ilości.
Nawilża i uelastycznia skórę.
Po dwóch miesiącach stosowania myślę że mój czerwony nos nieco się uspokoił tak samo jak jego skrzydełka i policzki. Moje pękające naczynka rumień występują właśnie w tej centralnej części twarzy.

ANGIO THERAPY dermedic, pielęgnacja cery naczynkowej, skóra naczynkowa, pielęgnacja skóry wrażliwej, jak pozbyć się popękanych naczynek, rumień zaczerwienienia, twarz

Polubiono za nawilżenie i uelastycznienie skóry. Miły krem na dzień brakuje mu tylko filtra.
Nie jest jednak najlepszym kremem z jakim miałam dotąd styczność. Czy wrócę? Nie wiem. Znając życie skuszę się na nowości.

Pozdrawiam,
Czerwononosa Klau.

8 komentarzy:

  1. jeszcze nic nie miałam z tej marki, ale kuszą mnie jej produkty oj kuszą

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie identyczna sytuacja, aż się skuszę na tego gagatka, może da radę uspokoić i moje naczynia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nos mam trochę bledszy ale wątpię by cokolwiek mnie wyleczyło z tego kulfona

      Usuń
  3. Z moją cerą jest podobnie - plac zabaw to mało powiedziane - czasem jest jak pobojowisko :D a krem wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję... ;/ a używałaś kosmetyków z witaminą C?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na mojej twarzy było już prawdopodobnie wszystko

      Usuń
  5. u mnie najgorzej jest na policzkach, bardzo łatwo o podrażnienie i rumień wraca ze zdwojoną siłą ;/ krem zapisuję sobie na listę, będę musiała kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio ratowałam nim poparzoną twarz (od słońca) i dał radę, a na co dzień używam tego na noc i na dzień z tej serii i sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...