czwartek, 15 grudnia 2016

Makear- hybrydowe cudeńko 14 kolorów

Dziś poznacie z bliska moją małą kolekcję lakierów hybrydowych makear.pl. 
Pisałam już o ich jakości i konsystencji, Ale kto mi tam broni przypomnieć wam, że są one jedynymi z moich ulubionych hybryd. Świetnie napigmentowane- a ich konsystencja dalece odbiega od ciągnącego się gluta. Aplikacja jest tak miła, że w okresie letnim najczęściej sięgałam po nie i po hybrydy ChiodoPro z serii Soft- które bardzo przypominają mi właśnie te lakiery- więc jeśli lubicie Softy polubicie Makearki.
Ten rok jest dla mnie rokiem miłości do hybryd i rosnących apetytów na nowe kolory. 
Tym postem mam na celu zarażenie was Makearkowymi zachciankami- bo z tymi hybrydami jest jak z Polemonami- złap je wszystkie.



 Zacznijmy od fioletów. Macie tu swatche kolorów wraz z ich numerami, więc pewnie jeśli coś wpadnie wam w oko łatwiej dokonacie udanych zakupów.





Róże i czerwienie to kolory po które ponoć najczęściej sięgamy wybierając coś miłego na nasze paznokcie. Róże i czerwienie to bardzo kobiece kolory- sprawdzają się przy każdej okazji.





 A tu kolory z innej beczki i innych palet kolorystycznych. niestety mój aparat nieco zjadł neonowość oranży i zieleni. Mamy tu też morskość oraz Khaki szalenie modne w tym sezonie.




Upatrzyłam już sobie nowe kolory lakierów i nie spocznę póki nie staną się członkami mojej skromnej kolekcji. Oczywiście zrelacjonuję wam te podboje.


Reasumując cały temat: 

- świetna konsystencja
- krycie po 1 grubszej lub 2 cienkich warstwach
- doskonała trwałość
- współpracują z bazami i topami innych marek
- praktyczne opakowanie z kolorkami widocznymi na nakrętkach- co doskonale ułatwia poszukiwania pożądanego koloru 

W 100% Polecam


8 komentarzy:

  1. Piękne kolory :) Nie miałam pojęcia, że firma Maker jest na naszym rynku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie spodobały mi się te lakiery bo na moich paznokciach trzymają się znacznie krócej niż semilaci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi semilac nie dosc ze nie trzyma to uczula ��

      Usuń
    2. Wszystkie nasze produkty posiadają Certyfikaty Bezpieczeństwa oraz Dermatestu, reakcja alergiczna jest uzależniona od wielu czynników, żaden produkt kosmetyczny nie daje gwarancji niewystąpienia niepożądanej reakcji.

      W razie pytań - chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
    3. Doskonale to rozumiem. Uczulenie uczuleniem ale u mnie wcale się nie trzymały. Dlatego po 1 niepowodzeniu szukałam innych lakierów. I póki co jestem zadowolona z innych marek.

      Usuń
  3. Piękne fiolety! Marki nie znam, ale widziałam w ich ofercie mnóstwo ciekawych odcieni - jeszcze przyjdzie na nie czas :DDD Złap je wszystkie - jakże trafione :P :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę super kolorki! Też nie znam tej firmy, ale chętnie przetestuję :) Mam to szczęście, że na moich pazurkach każda hybryda się trzyma :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie kolory. Ja mam dopiero 3 kolory ale też się zakochałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...