wtorek, 27 grudnia 2016

Sleeping beauty od Semilac cóż za kolor!


Jak już dobrze wiecie mamy fioła na punkcie lakierów hybrydowych. Każda z nas ma swoją ulubioną markę i kolory, ja uwielbiam paletę barw dwóch firm, a jedną z nich jest Semilac. Dziś chcę przedstawić Wam kolor który mnie urzekł i choć nie jest to najnowsza kolekcja, a takie lakiery niebawem też się pojawią, to nie można obok niego przejść obojętnie.  Jest to numer 130 Sleeping Beauty.




 

Cudny kolor mlecznie rozbielonej brzoskwini która pod wpływem słonecznego światła zmienia się w neonowy pięknie błyszczący pomarańcz. Najpiękniej prezentuje się na opalonych stopach, towarzyszył mi cały urlop i nikt nie przechodził obok niego obojętnie. Myślę, że każda z Was powinna mieć go w swej kolekcji.



 


11 komentarzy:

  1. Mi nie podszedł niestety. Na moich paznokciach był bardziej różowy, świnkowy różowy niż pomarańczowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kolor jest przepiękny. Mam coś podobnego z Neonail i zawsze zwraca uwagę innych :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ramla Bay? Mi się zdecydowanie bardziej podoba niż SB, bo jest mniej różowy

      Usuń
  3. taki łososiowy, śliczny

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdobienie, a ta semilacowa brzoskwinka to jeden z moich ulubieńców

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny, muszę go sobie zamówić. kocham hybrydy

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor rzeczywiście ładny, ale mi bardziej pasuje do wakacyjnego manicuru. U mnie na pazurkach- sylwestrowe szaleństwo. Kupiłam pyłki z EM nail, m.in. Space Dust- wygląda super i chyba właśnie ten wzorek będę mieć w sylwestrową noc :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie było tutaj zajrzeć meega fajny blog - polecam ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...