niedziela, 18 grudnia 2016

Pazury na ten tydzień- Claresa


Chyba muszę uzupełnić  tego bloga o kilka stylizacji paznokci. Ale pora byście wreszcie były na bieżąco z tym co zamierzam nosić na paznokciach w tym tygodniu. Musiałam przetestować moje nowe maluszki. No i wypadało wreszcie użyć nowej płytki do stemplowania. Zamówiłam ją parę miesięcy temu i dopiero teraz naszło mnie na wzorki na paznokciach.




Bardzo podoba mi się to mani. Kocham szarość i fiolety- a to kolorystyczne urozmaicenie to chyba takie podświadome wołanie o odrobinę ciepła i słońca.

 
Do wykonania tej stylizacji paznokci użyłam:
Nowych nabytków od CLARESA -> claresa.pl: szarości o numerze 100 oraz pięknego fioletu numer 601.
- pierwsze wrażenia  związane z marką są bardzo pozytywne. Fajna konsystencja i krycie. Trwałość nadal " w teście".
- płytki do stemplowania z alliexpres
-lakieru do stempli nabytego w alepaznokcie
- rozcieńczonych topem CLARESA lakierów: makear nr n12, ChiodoPRO z serii soft 178, lakieru NTN nr 101.

Mam nadzieję, że moje pazurki przypadły wam do gustu i może zainspirujecie się nimi w jakiś sposób do stworzenia własnej stylizacji paznokci.

Korzystając z pełnego dobrobytu pogody mam w planie rozpisać kilka ciekawych postów- nie wiem czemu zawsze najmilej bloguje mi się zimą.


6 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa tych hybryd z Claresy :). W ogóle piękne mani :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie to wygląda. Pazur z zdobieniem takiego klimatu dodaje.

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie na paznokciach juz świąteczne semilaci się pojawiły :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...