poniedziałek, 12 grudnia 2016

Born Pretty - kolorowy efekt chromu


Jestem absolutnie zakochana w tych metalicznych efektach na paznokciach, Wszystko co połyskuje i migocze mówi do mnie mamo. Od syrenki, po srebrny chrom do kolorowych pyłków. Chameleon to nowy hicior. Który muszę wam pokazać. Pewnie przed Sylwestrem nie jedna z was skusi się na nieco odważniejsze pazurki i poprosicie swoje manikiurzystki o chromowane pazurki.
Jeśli wykonujecie manicure samodzielnie w domu ten post pomoże wam w wyborze nowych zabawek.




Moje pyłki pochodzą z BornPrettyStore. Aplikujemy je na czarny lakier po przemyciu cleanerem lub na czarny lakier pokryty topem NO WIPE. Aplikowane na warstwę dyspersyjną mają zupełnie inne wykończenie.

Na powyższym zdjęciu widzicie różnicę.  Więc możecie dowolnie dobierać wykończenie.


Mam nadzieję, że ten post przekona was do zabawy z pyłkami. W następnym poście pokażę wam mój mały nabytek od INDIGO.



11 komentarzy:

  1. Paznokcie wyglądają przepięknie :) Fantastyczne są te pyłki.

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny efekt, uwielbiam gdy paznokcie wyglądają bogato, jak biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten efekt, tylko, że wycierają mi się końcówki paznokci dosyć szybko... Masz pomysł jak temu zaradzić? Czy to może być kwestia topu? Powinnam używać wersji "hard"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmień top.

      Usuń
    2. Grubsza warstwa topu i przeciągaj po końcach zakończeniu krawędzi paznokcia pędzelkiem po pokryciu całej płytki plus podwojenie czasu pod lampą. Polecam top chiodopro i effective nails

      Usuń
  4. Świetnie wyglądają! Choć mi się jednak pyłki Indigo bardziej podobają, szaleję za tym multchromowym efektem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dopiero zaczynam moją zabawę z pyłkami, kupiłam sobie semilac flash , bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie tylko alien kręcił z indigo i już go mam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...