środa, 13 kwietnia 2016

Srebrzyście


Która z Nas nie lubi kiedy na dłoniach iskrzą diamenty. Każda z Nas to taka mała sroka która lubi wszystko to co się świeci. Ja również lubię kiedy moje pazurki się iskrzą, dlatego też dziś chcę  Wam pokazać stylizację która roziskrzy się srebrzyście na Waszych monitorach za sprawą dwóch produktów.




Jednym z nich jest hybrydowy lakier od Semilac o wdzięcznej nazwie Diamond Ring który przepięknie skrzy się w słońcu i składa sie z różej wielkości drobinek srebra zatopionych w bezbarwnym lakierze. Swoje nienaganne krycie zyskuje po dwukrotnym nałożeniu.


Drugim zaś produktem który ostatnimi czasy robi furorę na salonach kosmetycznych maniaczek to folia transferowa którą nakładamy albo za pomocą specjalnego kleju gdy chcemy nałożyć ją na zwykły lakier, albo nakładając na hybrydę po utwardzeniu koloru, a jeszcze przed nałożeniem topu gdy hybryda jest lepka. Należy mocno docisnąć folię i cieszyć się jej odbiciem na pazurkach.





Na środkowym palcu możecie zobaczyć lakier Semilac natomiast na serdecznym, filię transferową położoną na białą bazę. Które wykończenie jest według Was ładniejsze i bardziej efektowne? Według mnie obydwa mają coś w sobie, choć mniej zachodu sprawia lakier z Semilaca. Dla każdego coś ślicznego. A TERAZ LAWINA ZDJĘĆ!!


Produkty użyte do stylizacji:

- baza witaminowa Semilac
-różowy lakier Pink Marshmallow od Semilac
- biały lakier My Wedding Dress od SPN Nails
- srebrny lakier Diamnond Ring
- folia transferowa silver kupiona w hurtowni 
- top No Wipe od Semilac








14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. to kolor który pasuje do wszystkiego uwielbiam go :)

      Usuń
  2. Piękny manicure, błyszczy się niczym diamenty :) Czekamy na Twoje kolejne stylizacje!

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja muszę w końcu zakupić lampę do hybryd! Lakierki mam, ale lampy brak :C

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja go miałam na wszystkich paznokciach jak się jesienią wybierałam na wesele i bałam bardzo zadowolona :) super wyglądał i pięknie się nosił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne, mam już disco gold więc brakuje mi sreberka Diamnond Ring. na pewno dołączy do mojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne mani, bardzo delikatne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne paznokcie. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Różowy lakier idealnie trafia w moje gusta, bardzo subtelny i elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pink Marshmallow to chyba jakiś nowy kolorek emilac, prawda? wygląda pięknie~!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ten efekt z użyciem folii transferowej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam wszelkie błyskotki na paznokciach

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...