poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Kilka gadżetów które ułatwią nam wykonanie efektownego manicuru


Macie tak czasem, że zaglądacie do pudełka ze swoimi lakierami hybrydowymi i nie wiecie co by tu zmalować? A gdy już wybierzecie jakiś fajny tutorial na portalu społecznościowym, nie wychodzi wam to co powinno a paznokcie przypominają pobojowisko? Ja tak mam często i zastanawiam się jak one to robią, w szczególności lewą ręką na sobie? Wtedy w takich dniach kiedy wszystko mi nie wychodzi, sięgam po pomocników upiększania paznokci i właśnie o nich dzisiaj chcę Wam trochę poopowiadać.



Pierwszym niezawodnym sposobem na piękne efektowne zdobienie, są tasiemki samoprzylepne w wielu niesamowitych kolorach i wzorach. Wystarczy tylko pomalować paznokcie ulubionym kolorem, nakleić tasiemkę i pokryć ją topem zarówno na lakierze zwykłym jak i hybrydowym.
To naprawdę dziecinnie proste! Tasiemki dostępne TUTAJ



A co jeśli sam pasek z tasiemek jest dla Was za trudny bądź niewystarczający? Nie ma problemu, wystarczy klej do tipsów i karuzelka z cyrkoniami która załatwi całą sprawę za Was. Przepiękne kolory, wzory i wielkości kształtów z których możecie stworzyć coś niesamowitego. Łatwe w użyciu i równie dostępne. Karuzelki dostępne TUTAJ




A oto efekt połączenia cyrkonii i tasiemek - cóż chcieć więcej prawda? Zwykły manicure jak za sprawą czarodziejskiej różczki przemienia się w niezwykły bardzo stylowy manicure. Wystarczy lakier w kolorze nude  - tutaj kolor 145 Frappe który już sam w sobie jest idealny.



A co jeśli według Was za mało jest błysku i za dużo zachodu i czasu podczas nakładania zwykłego manikiuru, czekania aż wyschnie? Wiadomo - hybryda, ale co gdy mamy nałożyć 4 warstwy i każdą z nich musimy trzymać pod lampą UV 2 minuty na każdą z nich? Robi się już dość sporo czasu, a pół godziny na jedną rękę to dla Nas zbyt wiele? Pomoże nam w tym seria Easy od EM Nail czyli lakier hybrydowy 3w1 jedna warstwa lakieru to baza, top i kolor w jednym czyli zaoszczędzamy już 2/3 Naszego czasu.




A co jeśli manicure hybrydowy odrośnie, albo nam się znudzi? Zmywamy go za pomocą wacików nasączonych w acetonie i owijamy palce folią aluminiową. Ile z Was denerwuje się wtedy, gdy folia się rozwija, albo gdy nie możecie nałożyć folii na drugą rękę gdy pierwsza jest już "zafoliowana". Natrafiłam na stronie EM Nail na świetne klipsy do zdejmowania lakieru hybrydowego których koszt o groszowa sprawa, a idealnie dopasowują się do palców i równie dobrze trzymają wilgoć jak folia aluminiowa.




Wystarczy nałożyć na klips wacik i polać go acetonem bądź removerem, założyć na palce i czekać aż hybryda sama zejdzie z naszych paznokci. Klipsy są wielorazowego użytku, moje użyłam kilkukrotnie i są w nienaruszonym stanie. Myślałam, że będą mocno ściskać mi palce, lecz nic mylnego świetnie trzymają się na paluszkach nie uciskając ich. Klipsy dostępne TUTAJ




A co gdy Nasze paznokcie i skórki są wysuszone specyfikami i potrzebują  chwili oddechu? Wystarczy wybrać jedną z wielu oliwek od EM Nail które są zapakowana w świetny wysuwany pędzelek który dozuje taką ilość produktu jaką obecnie potrzebujemy. Ja wybrałam olejek pomarańczowy który nie tylko przecudnie pachnie, ale równie świetnie nawilża i odżywia moje skórki, a czasem nawet paznokciom dostanie się trochę tej dobroci. Zawiera witaminy A, B-5, D, E oraz odżywcze olejki (sezamowy, słonecznikowy, z pestek winogoron), a także keratynę, wapń i jedwab. Oliwki dostępne TUTAJ




17 komentarzy:

  1. Fajne i bardzo przydatne rzeczy. Sama kilka z nich mam. Tasiemki uwielbiam :) Co prawda hybryd jeszcze nie miałam ale jestem przed zakupem lampy i innych gadżetów.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tasiemki, a ostatnio o nich zapomniałam, musze wyciągnąć i tworzyć manicure :) te klipsy do ściągania hybryd to super rozwiązanie i bardzo je lubię :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę się zaopatrzyć w te klipsy! Wydaje mi się, że będą dużo wygodniejsze niż folia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są o wiele wygodniejsze i co najważniejsze wielorazowego użytku :P

      Usuń
  4. nie wyobrażam juz sobie sciagania hybryd z folią, te klipsy to moja nowa miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Olejowy pisak to super sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja czekam właśnie na nowe lakiery hybrydowe :D
    Twoje paznokcie super wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja za swoje klipsy płaciłam 6zl/10szt a tu taka cena ;o

    OdpowiedzUsuń
  8. Na lakierach 3w1 teoretycznie oszczędzamy połowę czasu, bo kolor zazwyczaj kladzie się na dwie warstwy. :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Również lubię te gadżeciki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja sama nie robię paznokci, bo nie mam takich zdolności manulanych, ale moja kolezanka własnie kupiła sobie sprzęcik, lakiery- full zestaw , z tego co pamietam od EM Nail. Jako,że to własnie ona mi robi paznokcie , moge powiedzieć, że jestem zadowolona, hybryda się trzyma i mają super kolorki :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię te paski na paznokciach, ale ostatnio nie mam czasu się bawić :) Zaciekawiła mnie ta oliwka, muszę jej poszukać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...