piątek, 8 kwietnia 2016

Shiny Box: Marcowa słodycz




U mnie dużo zmian i masa wyzwań, czasu też mało, więc posty na blogu pojawiają się dość rzadko. Mam nadzieję, że ta mała rekompensata za zmianę częstotliwości publikowanych treści w postaci konkursu jakoś was udobrucha i zostaniecie z nami w zwartej formacji. 
Najwyższa pora pokazać wam zawartość słodkiego marcowego pudełka ShinyBox. Ogólnie średnio  cieszy mnie jego zawartość, ale jedna drobna miła rzecz sprawiła, że uśmiech pojawił się na mojej twarzy, ej czekaj chyba dwie, więc nie jest tak źle. By nie przedłużać przejdę lepiej do opisu zawartości.



BIAŁY JELEŃ
Hipoalergiczny żel pod prysznic
Hipoalergiczny kosmetyk, który delikatnie oczyszcza nie podrażniając skóry. Wyjątkowe połączenie składników zapewnia skórze uczucie świeżości i pielęgnacji. Przebadany dermatologicznie wśród osób z alergiami skórnymi. Nie zawiera alergenów. Mix rodzajów. 8,99 zł/ 250 ml

Hipoalergiczne kosmetyki tej marki są faworytami w męskich kosmetyczkach. Kobiety też je lubią, w końcu posiadaczek skóry wrażliwej w naszych szeregach jest dość sporo. A ładny delikatny kwiatowy zapach to raczej coś dla nas dziewczyny. 



LABRAYON LABORATOIRES 
ARGILO THERAPIE Balsam z portugalskiej zielonej glinki
Regeneracyjny balsam do włosów. Bogata formuła balsamu, dzięki zastosowaniu szlachetnej zielonej glinki nawilża, wygładza i pogrubia włókno włosa. Zamykając łuski ułatwia rozczesywanie i modelowanie. 18 zł/100 ml

Nie było nam dane się polubić, zapach koszmarny, a mimo składu jakoś nie współpracuje z moimi włosami, po użyciu są mega sianowate i trudne do okiełznania. 


TIMOTEI 
Szampon "Zachwycające wzmocnienie"
Szampon idealny w pielęgnacji włosów suchych i zniszczonych. Został wzbogacony organicznym olejkiem arganowym. Ta bogata formuła pomaga regenerować włosy i zmniejsza ich łamliwość, powoduje, że są gładkie, mocne i lśniące. 8,99zł/250ml  

Świetny szamponik, włosy po użyciu są lśniące i sypkie, odbite od skóry głowy. Z pewnością wykończę go do ostatniej kropli, no i ten przyjemny zapach. Lubie.





BIOOLEO
System ROLL-ON Olej 100%
Tłoczony na zimno, 100% naturalny olej do pielęgnacji skóry twarzy. Produkt ten nie zawiera PEG'ów, konserwantów, barwników, ani sztucznych zapachów. System ROLL-ON pozwala na wygodną aplikację oleju i wykonanie delikatnego masażu cery. Mix rodzajów.
56,00/15ml

Kocham rolony pod oczy, chłodzę je w lodówce i aplikuję każdego poranka. Zimny rolon pozwala pozbyć się worków pod oczami, a sam olej arganowy doskonale nawilża i zapobiega starzeniu się skóry, dobry w uzupełnianiu pielęgnacji twarzy.


GLOV
Hydro Demaquillage Quick Treat Mini rękawica do demakijażu
Podręczna mini rękawica do demakijażu nakładana na palec. Rękawica pozwoli na dokładne usunięcie makijażu i perfekcyjne oczyszczenie cery. jest polecana do pielęgnacji każdego typu skóry, także wrażliwej czy atopowej. 
14,00zł/szt.

Mały cudaczek, ale nie da się ukryć skuteczny. Demakijaż okolic oczu za pomocą wody, znam te zabawy i bardzo lubię, jednak nie obraziłabym się za większą  rękawicę do demakijażu całej twarzy. :-P  Ale cieszy bardzo. Lubię takie gadżety.


PERFUMERIA NENESS
Zapach inspirowany La Vie Est Belle
Słodko-kwiatowy zapach, będący koncentratem drogocennych składników takich jak czarna porzeczka, gruszka, irys, kwiat pomarańczy, czy jaśmin. Duża zawartość olejków zapachowych gwarantuje trwałość zapachu. Flakonik idealny do torebki.
12,00zł/22ml 

To właśnie mała  przyczyna nazwy pudełka, słodki jak plaster miodu i wdzięczny towarzysz torebki, perfumetki to fajna alternatywa dla ciężkich flakonów. Właśnie tym drobiazgiem urobiło mnie na dobre to pudełeczko. Tam gdzie jest jaśmin i porzeczka mój nos zostanie wepchnięty. Zaskoczyła mnie trwalość, ale nie ukrywam mam nadal mieszane uczucia co do perfumetek odpowiedników znanych zapachów z wyższej półki. Cała sprawa śmierdzi nieco handlem podróbkami. 


Dzisiejszy post powstał dzięki pewnej osobie która wyręczyła mnie z robienia zdjęć. Jak pisałam na wstępie mam ostatnio sporo na głowie i znajdywanie czasu na pisanie postów, przygotowanie zdjęć i ich obróbkę to nieco za wiele. Dlatego dzięki ci składamy drogi Kamilu za twój wkład w dzisiejszą publikację. Zmotywujcie go możne jakimś ciepłym słowem by częściej mnie wyręczał. Może przyspieszę nieco z pokazywaniem wam nowości.

11 komentarzy:

  1. jestem oczarowana tą rękawiczką glov, używam jej tylko do okolicy oczu i jestem zachwycona, super delikatna dla oczu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mięciutka i rzeczywiście te włókna zbierają doskonale zanieczyszczenia.

      Usuń
  2. całkiem fajna zawartość tego pudełeczka, najbardziej gąbeczka mi się podoba :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. piękny słodki intensywniak- bardzo lubię takie zapachy, ponadto tam gdzie jest jaśmin mój nos jest zadowolony

      Usuń
  4. Byłabym zawiedziona taką zawartością

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie tylko ucieszyła rękawica i perfumetka bo trafili w gusta zapachowe a to dość trudne.

      Usuń
  5. Najbardziej podoba mi się ta rękawica Glov :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonale Cię rozumiem :) samej brakuje mi czasu :( chciałabym być częściej na blogu ale czas, czas, czas i obowiązki nie pozwalają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie taki twister, że sama nie wiem gdzie żyję. zmiana pracy, dokształcanie się, zmiana obowiązków dodatkowych - dzień ma za mało godzin.

      Usuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...