poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Subtelnie i z gracją- baby boomer- wersja soft


Jej zapomniałam  pokazać wam babyboomera, po raz kolejny wykonanego metodą proszkową. Metoda proszkowa- czyli przy użyciu proszku akrylowego to alternatywa dla mniej wprawnych i cierpliwych. Metoda na mokro czyli za pomocą lakierów hybrydowych sprawdza się jedynie przy użyciu odpowiedniego pędzelka. Ostatnio sama zrobiłam taki i na chwilę obecną na paznokciach mam moje pierwsze umiarkowanie udane ombre na mokro.




Na paznokciach poza proszkiem akrylowym króluje  nudziak od Neess - beżowa rewolucja. bardzo lubię ten kolor i pamiętam, że nosiłam go na paznokciach pod rząd dobrych 5 razy. Nudziaki nigdy się nie nudzą. Są praktyczne, stonowane, idealne w każdych okolicznościach.



Magluję wam w każdym poście, że moim zdaniem odkryciem kosmetycznym ostatnich lat są bazy hard. Extremely Hard Base od Neess to doskonały przykład świetnego utwardzenia płytki paznokci. 
Dzięki temu produktowi moje paznokcie są obecnie tak długie jak po przedłużaniu w salonie.  Moje własne - te same które lubiły złamać się w najmniej oczekiwanym momencie.

  
Babyboomer na nudziaku za pomocą białego akrylu nadaje minimalne przejście koloru, zaledwie o dwa tony, dzięki czemu nie jest wyzywające. Jak widzicie na zdjęciu miałam je na paznokciach dość dawno- długość pazurów zdradza wszystko.

6 komentarzy:

  1. Przepiekne paznokcie i kształt :) Chciałabym takie mieć, ale ze wzdlęgu na pracę w gastronomii to trochę trudno :(

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowity i naturalny efekt <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie delikatne bardziej wolę od tych mocnych. Na co dzień najlepszy odcień.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...