czwartek, 3 sierpnia 2017

Evo Summer- wakacyjny motyw na paznokciach


Chyba jestem już totalną maniaczką manicure hybrydowego. Nie wyobrażam sobie noszenia konwencjonalnych lakierów  do paznokci, tego wiecznego odprysku, wycierania się połysku, krawędzi. No bez kitu "Chwalmy Pana" za hybrydę.  Zwłaszcza w okresie urlopowym nie wyobrażam sobie zabawy lakierami w trakcie pobytu na urlopie i tych ciągłych poprawek, a bo piasek wytarł połysk czy krawędzie.



Tym razem sponsorem moich wakacyjnych paznokci jest Evo Nails. Tak, tak, tak ciekawość zaprowadziła mnie właśnie w objęcia tej stosunkowo mało znanej marki. Musze przyznać nie zawiodłam się, krycie po 2 cienkich warstwach brzmi dobrze prawda?
Trwałość i współpraca z bazami i topami innych marek również, a bogata paleta odcieni kupuje mnie w 100%.


Do wykonania mojej letniej stylizacji użyłam:
Proszków akrylowych
czarnego lakieru do stempli


Zakochałam się w tym błękicie, jest tak cudowny... 
Ostatnio na potęgę eksperymentuję i na tyle na ile talenty i możliwości pozwalają kombinuję z zdobieniami. Postaram się na bieżąco zapoznawać was z postępami i kolejnymi kolorowymi wariacjami.
A i jeszcze dla niewtajemniczonych, paznokcie tak wyrosły mi pod hybrydą, że sama jestem w szoku. Naturalna płytka wita się z wami. Chyba nigdy nie miałam tak długich paznokci.

Dajcie znać co myślicie o mojej nowej stylizacji! 

Jak już znudzę się tymi pazurkami mam chęć na coś z połyskiem, blaskiem. Napiszcie mi proszę co teraz nosicie na paznokciach.


11 komentarzy:

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...