środa, 10 maja 2017

Genialne cienie w dobrej cenie


Nic nie cieszy bardziej niż tanie perełki które odkrywamy na sklepowych półkach. Uwielbiam takie niespodzianki. Co stanowi o " PEREŁKOWATOŚCI" cieni do powiek - genialna konsystencja, pigmentacja trwałość. Jeśli za niecałą dychę kupujecie produkt który spełnia wszystkie wymienione kryteria macie hicior. Tym razem trafiło na cienie MySecret z przepełnionej blaskiem serii Glam & Shine.



Ta seria zrobiła na mnie ogromne wrażenie przy poprzedniej edycji- poza stonowanymi kolorami zawierała również piękne fiolety- niestety mam za miękkie serce i widząc błysk w oczach mojej Emilki musiałam podarować jej fiolety. Uwielbia je - tak samo jej uroda idealnie się z nimi komponuje więc zrobiłam dobry urodowy uczynek. Istnieje nadzieja, że po odejściu do zaświatów trafię do kosmetycznego raju.


Macie tu swatche nowych odcieni- ja zakochałam się w ciepłym brązie i szampańskim kolorku.Te cienie w konsystencji przypominają foliowe cienie MakeupGeek- są kremowe mega napigmentowane i kochają aplikację palcem. Genialnie urozmaicają każdy makijaż- od dziennego po wieczorowy. Z racji nasyconego blasku pokocha je zwolenniczka Bling Bling w makijażu!. Ponadto dzięki konsystencji łatwo namalujecie nimi kreskę. Inną, nie standardową, bo połyskującą.

 Koniecznie wzbogacajcie swoje kosmetyczki o takie małe skarbeczki za małe pieniądze. Jestem pewna, że będziecie nimi zachwycone! Jutro zabieram się za post o pielęgnacji włosów, mam nadzieję, że nie braknie mi zapału. Ostatnio trudno zaciągnąć mnie do pisania, głównie z powodu bólu w prawej ręce. Ten post pisałam na raty, ale było warto.

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. konsystencja też taka milusia, najlepszy efekt przy aplikacji palcem, lub syntetycznym pędzlem płaskim

      Usuń
  2. to są cudne błyskotki a takie tanie, że żal nie kupować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one są przepiękne, za taką kasę to w ogóle aż dziwne że tej jakości cienie da się kupić za takie grosze

      Usuń
  3. 2 od lewej mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie zwracałam większej uwagi na te cienie, ale te prezentują się bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...