środa, 9 listopada 2016

Urodowe zabawki i kosmetyki PRO- czy warto?


Bielenda Pro i dziwne urządzenia rodem z filmów science fiction. Czego baba nie zrobi by pięknie wyglądać lub zatrzymać upływający czas.
Moje poszukiwania na polu i płaszczyźnie urodowych nowinek dzięki którym ktoś równie trolopodobny co ja zyska status nie najgorzej wyglądającej we wsi doprowadziły mnie do zakupu kilku zabawek z asortymentu Bielendy PRO oraz ultradźwiękowego masażera do twarzy z funkcją ledoterapii.

Zacznijmy od zawartości mojego pakietu upiększającego:


BIELENDA PROFESSIONAL ULTRA HYDRATING FACE SERUM
ULTRANAWILŻAJĄCE SERUM DO TWARZY


Serum do twarzy Bielenda Professional Ultra Hydrating Face Serum dla każdego rodzaju cery - szczególnie suchej i odwodnionej. Intensywnie nawilża skórę, zmacnia jej naturalną barierę ochronną, zabezpiecza przed utratą wody i mocznika oraz przywraca elastyczność i poprawia sprężystość. Wygładza naskórek a także zapobiega procesom starzenia.

BIELENDA PROFESSIONAL FACE SERUM WITH STEM CELLS PHYTOCELLTEC™ ARGAN
ODMŁADZAJĄCE SERUM DO TWARZY Z KOMÓRKAMI MACIERZYSTYMI PHYTOCELLTEC™ ARGAN

 

Serum do twarzy z komórkami macierzystymi Bielenda Professional Face Serum With Stem Cells PhytoCellTec™ Argan, które rewitalizuje komórki skóry, nawilża ją i odżywia oraz uelastycznia, napina i zwiększa gęstość. Dzieki temu zmniejsza głębokość zmarszczek oraz intensyfikuje procesy regeneracji skóry. Wzmacnia również funkcje metaboliczne skóry.

 

 2w1 Masażer ultradźwiękowy z funkcją światłoterapii SN-H07


Masażer Ultradźwiękowy marki Beauty Limited to specjalistyczny aparat wytwarzający falę ultradźwiękową o częstotliwości 1,5Mhz połączone z terapią naświetlania 7 kolorami światłą LED przy pomocy których możemy z rewelacyjną wręcz skutecznością wprowadzić substancje aktywne z kosmetyków w tkanki, wykonać masaż ultradźwiękowy oraz rozprowadzać zastoje limfy.

Masażer ultradźwiękowy działa na kilku poziomach, wytwarza falę ultradźwiękową wtłaczającą kosmetyki w nasze ciało, (zjawisko to nazywamy sonoforezą), stymuluje odbudowę kolagenu w skórze właściwej, dotleniania skórę i przywraca promienny wygląd, wzmacnia ściany naczyń krwionośnych przez co bardzo skutecznej pomaga w wchłanianiu się pajączków na twarzy, masuje tkanki oraz oddziałuje drenująco na zastoje limfy np. worki pod oczami.

ULTRADŹWIĘKI:
To najnowocześniejszy system transportu substancji czynnych do głębokich warstw skóry. Urządzenie wykorzystuje fizyczne zjawisko zachodzące w błonach komórkowych i w warstwie rogowej skóry pod wpływem określonych impulsów elektrycznych. Dzięki temu następuje otworzenie nowych dróg do wprowadzania aktywnych preparatów bez konieczności użycia igieł. Mezoterapia bezigłowa to nieinwazyjny system do zwalczania cellulitu i redukcji zmarszczek.

Zastosowanie ultradźwięków:
• wprowadzanie ampułek,
• blizny potrądzikowe
• rozstępy
• wygładzanie zmarszczek
• cellulit
• naczynka krwionośne.

TERAPIA FOTONOWA – TERAPIA ŚWIATŁEM
Fototerapia to nowoczesna i skuteczna metoda, którą stosuje się w celu przeciwdziałaniu efektom starzenia, leczenia chorób i zmian skórnych np. trądzik młodzieńczy, trądzik różowaty. Terapia światłem to zabieg całkowicie bezinwazyjny, przeprowadzany z użyciem światła LED o różnej długości fal.

Zalecenia do stosowania światłoterapii LED:
• wiotkość skóry
• poprawa owalu twarzy
• redukcja zmarszczek
• rozszerzone pory
• zasinienia pod oczami
• szara, zmęczona cera
• rozszerzone i popękane naczynka krwionośne
• blizny, wypryski, trądzik (młodzieńczy, różowaty)

Terapia światłem wpływa na rozszerzanie się naczyń krwionośnych polepszając przepływ krwi  i ma wpływ na naszą witalność.


Masażer ultradźwiękowy z funkcją fotonową ma możliwość mieszania 3 kolorów, tworząc przy tym 7 kombinacji,

Czerwone Światło - Duża moc działania - Penetracja do 0,8-10 mm

Działanie ogólne
* stymulacja krążenia i metabolizmu
* podniesienie ukrwienia
* wspomaganie przemiany materii, a w rezultacie aktywacja rezerw energii


Efekt kosmetyczny
* pobudzenie metabolizmu komórek skóry
* poprawa ukrwienia skóry
* regeneracja skóry zmęczonej


Wskazania medyczne
* osłabiony system immunologiczny,bóle
* zmniejszenie ukrwienia tkanek ,odmrożenia
* zmęczenie i wyczerpanie

Niebieskie Światło - Delikatna moc działania - Penetracja do 0,5 mm


Działanie ogólne
* uspokajające , uśmierzające ból
* dobre dla oczu , antyseptyczne
* hamujące stany zapalne , relaksujące i usypiające


Efekt kosmetyczny
* nawilżanie i wysubtelnienie skóry
* znormalizowanie produkcji łoju skóry (zanieczyszczonej i podrażnionej) , ukojenie przy podrażnieniach skóry


Wskazania medyczne
* Gorączka , Bóle , Migreny , Trądzik
* niepokój nerwowy, opryszczka
* zaburzenia snu ,zapalenia , ukąszenia owadów
* alergie - również słoneczne , oparzenia słoneczne

Zielone Światło - Średnia moc działania - Penetracja do 0,5-0,8 mm

Działanie ogólne
* wzmocnienie serca, systemu immunologicznego i układu krążenia
* stymulacja systemu hormonalnego
* antyseptyczne, zharmonizowanie pracy organów
* kształtowanie się tkanek, odprężenie i uspokojenie mózgu


Efekt kosmetyczny
* uśmierzanie ogólnych problemów skórnych
* wiązanie wilgoci , uspokojenie skóry
* zmniejszenie zmarszczek spowodowanych przesuszeniem skóry i uczucia naprężenia


Wskazania medyczne
* osłabiony system immunologiczny, świeże rany i blizny
* stany niepokoju ,napięcie bóle (zwłaszcza bóle głowy)
* początkowe stadia wysypek skórnych 


BIELENDA PROFESSIONAL COLLAGEN ALGAE FACE MASK

KOLAGENOWA MASKA ALGOWA DO TWARZY
Bielenda Professional Collagen Algae Face Mask przeznaczona dla cery wymagającej nawilżenia i liftingu. Ujędrnia i modeluje, poprawia napięcie skóry oraz wygładza drobne zmarszczki. Doskonale wspomaga syntezę włókien kolagenowych oraz nawilża i regeneruje skórę.


Mezoterapia bezigłowa ciekawiła mnie od dawna, ale szukałam alternatyw domowych- Zosia samosia lubi pobawić się sama. Ogólnie moje znajome na wieść o moich nowych wynalazkach stwierdziły, że mam za dużo czasu i siedzę z jakąś maszynką przy twarzy. 
Otóż by dbać o siebie nie trzeba dużo czasu, wystarczy dobra organizacja. 20 minut z maską na twarzy kiedy ja mam to robić- normalnie w trakcie sprzątania czy gotowania obiadu- co to za problem. Kiedy mam aplikować serum z urządzeniem ultradźwiękowym- przecież ja mam na głowie to, to i to. No kiedy- gdy gnijesz wieczorem na kanapie oglądając film.
Tak samo rutyna urodowa wygląda u mnie. 

Skoro mamy już za sob ą organizowanie czasu przejdę do meritum i wyjawię moje zdanie na temat ultradźwiękowej zabawki i produktów Bielendy.

Maska jest świetna po oczyszczeniu skóry aplikuję serum a następnie na nie maskę. Skóra po zabiegu jest bardzo uelastyczniona i napięta. Widocznie odmłodzona. Zabieg stosuję  dwa razy w tygodniu- czasem ograniczam się do razu gdy mam zbyt wiele obowiązków po pracy- ta ilość w zupełności wystarcza.

Serum używam na dwa sposoby- przy użyciu ultradźwięków wieczorową porą po prysznicu. lub pod makijaż- świetnie się sprawdza.
Twarz po mezoterapii jest nieco zaczerwieniona ale efekt mija po paru minutach.
Serum nanoszę na metalową głowicę odpalam tryb ultradźwięków i obserwuję jak serum podskakuje na głowicy- no to heya i jedziemy. na każdą partię twarzy poświęcam od 3 do 10 minut  powoli przesuwając urządzenie po wilgotnej od żelu skórze.

Rzadko używam ledoterapii- jakoś nie umiem się do tego przekonać. Ale pewnie w najbliższym czasie podejmę jakieś wyzwanie i pobawię się przez miesiąc którymś z trybów świetlnych.


Ogólnie efekty mezoterapii są świetne- gdy regularnie ją stosowałam miałam skórę gładką jak dupka niemowlaka- niestety przy zaprzestaniu i przerwie zaobserwowałam pogorszenie stanu skóry- ale raczej  pojawiło się za sprawą zmiany podkładu.

Ogólnie polecam, jedynym wrogiem całej zabawy jest brak systematyczności- ale to  normalne przy każdej terapii urodowej.


7 komentarzy:

  1. Z PRO lata temu używałam masek algowych Ziai - ananasowa jest genialna <3
    Z Bielendy mam maskę algową do twarzy i pod czy

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam pojęcia o tej serii Bielendy, ogromnie mnie zaciekawiłaś tą serią i samym urządzeniem, które chcę mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, zwłaszcza to urządzenie :) Teraz stosuję serum firmy Liqpharm. Moja cera je w pełni zaakceptowała, dlatego na razie przy nim zostanę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam że Bielenda ma taka serię. Dobrze się zapowiada więc może uda mi się coś wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim ulubionym i baaardzo pożytecznym nabytkiem jest filtr do wody prysznicowo-kąpielowy z systemem kdf. Uzdatnia wodę do kąpieli zabierając z niej fluor i chlor oraz inne obciążające skórę i włosy składniki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...