niedziela, 27 września 2015

Hybrydowe love Bluesky Shellac - pastelki


Jestem uzależniona, zaraziłam się od Agnieszki hybrydową miłością do manicure pozostającego na moich paznokciach bez zmian przez tygodnie. Jedynym powodem zdejmowania hybrydy jest odrost. Jeśli coś wygląda na moich paznokciach bajecznie przez tyle czasu szukam jedynie idealnych kolorków i tylko ten wątek spędza mi sen z powiek.
Lakiery hybrydowe Bluesky Shelac na stałe zagościły w mojej kolekcji. Dziś zobaczycie na moich paznokciach kolejne 3 kolorki pastelową nutą nawiązujące do wiosny i lata jednak nie zamierzam tej jesieni poddać się melancholii i nosić na nich wyłącznie nudziaków i stonowanych odcieni.


 Pastelowe odcienie  od kciuka to :A47, A96, A97, brokatowa hybryda i ciemny róż to dzieło innej marki o której opowiem wam w osobnym poście  by przybliżyć wam  pozostałe lakiery w jakie zaopatrzyłam się ostatnimi czasy. A łapacz snów zawdzięczam płytce z  bornprettystore.com
Klasycznie do wykonania manicure używałam bazy i topu nabłyszczającego Bluesky, moim zdaniem najlepiej sprawdza się na moich pazurach i doskonale współpracuje z innymi markami.


Ostatnio policzylam moje hybrydki i ku memu zdziwieniu  nie mam ich wcale tak mało 14 to wcale nie tak mało, ale gdy zapoznaje sie z próbnikiem kolorów Shelac mam ochotę na kolejne odcienie. Jeśli chcecie z przyjemnością pokaże wam kolejne odcienie. Bo jak znam życie po skończeniu pisania tego postu zabiorę się za wybieranie kolejnych odcieni- w końcu z hybrydami jak z Pokemonami- złap je wszystkie.
Nie wiem czy kiedykolwiek nasycę swoje chciejstwo i muszę przyznać ostatnio najczęściej ulegam zachciankom w tym temacie.

Lakiery hybrydowe Bluesky możecie nabyć tutaj: blueskynail.pl



9 komentarzy:

  1. Słyszałam dużo dobrego o Shelac, mimo tego że prym w swej kategorii wiedzie Semilac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shellac najlepszy bezdyskusyjnie. Semilac to raczej dla użytku domowego i jakościowo wcale nie jest super. Po za tym baza, powoduje żółknięcie paznokci. W zadnym poważnym salonie nie robią Semilac'iem.

      Usuń
  2. O rety, jaka cudna szata graficzna buteleczek!
    Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog. Bardzo mi się podoba. Blog warty polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne pastelowe kolory. Kojarzysz, czy jakaś drogeria internetowa ma w promocji te lakiery?
    Masz rację, jesienią i zimą paznokcie wcale nie muszę być nudne. Skoro na dworze jest szaro to z lakierami można poszaleć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja brałam ze sklepu dystrybutora często mają promocje.

      Usuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...