poniedziałek, 21 grudnia 2015

Kąpielowy zawrót głowy



Kąpiel to codzienny obowiązek który może urosnąć do rangi przyjemności. Mało co relaksuje równie skutecznie jak gorąca kąpiel - no oczywiście kilka rzeczy by się znalazło ;P

Codzienna higiena udekorowana przyjemnymi zapachami za małe pieniądze to chyba kusząca alternatywa dla rutynowej nudnej kąpieli.



W mojej łazience królują ostatnio drogeryjne i tanie produkty kąpielowe. Farmona i genialne zapachy- peeling brzoskwinia i mango oraz olejek do kąpieli i pod prysznic.
Poza tym regularnie i namiętnie otulam swoje włosy malinową pianką dzięki szamponowi do włosów farbowanych Farmony. Tutti Frutti to moja ulubiona seria kosmetyków Farmony za sprawą dodatkowych umilaczy w postaci zapachu.

Skoro jesteśmy przy włosach czas wspomnieć o szamponach Altera prosto z Rossmanna- bez SLS  i za grosze- kupuje te szampony zawsze w promocji i robię spore zapasy nigdy mnie nie zawodzą a zapach kofeinowego szamponu przypadł też do gustu mojemu najdroższemu. 
W Rosmanie również zaopatruję się w tanie zele pod prysznic z lubym przerobiliśmy chyba wszystkie opcje zapachowe, ale co roku polujemy na sezonowe limitki.


Jestem ciekawa jakie produkty królują w waszych łazienkach podajcie mi proszę wszystkie cudeńka którymi raczycie się w trakcie kąpieli.



3 komentarze:

  1. Kąpiel bez płynu to nie kąpiel, sama uwielbiam mnóstwo pianki i musze się wybrać na takowe zakupy bo mi się moje zapasy konczą :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tutti Frutti pięknie pachną <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Isana i Tutti Frutti bardzo lubię i często po nie sięgam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...