czwartek, 23 marca 2017

Tajemnica piękna od Kneipp

Coraz cieplej, wiosna idzie do nas choć malutkimi i stopniowymi kroczkami, to jeszcze trochę i przyjdzie ukochane wyczekane ciepło i nie trzeba będzie zakładać kurtek. Dlatego też czas zadbać o nawilżenie i natłuszczenie skóry po zimie, aby Nasza skóra prezentowała się nienagannie podczas kąpieli słonecznych. Dziś chcę pokazać Wam jak w łatwy sposób podczas kąpieli możecie nadać skórze blasku i nawilżenia dzięki jednej małej buteleczce w której znajdziecie olejek do kąpieli od Kneipp - Tajemnica Piękna.

poniedziałek, 20 marca 2017

Colour Catcher czyli jak ułatwić sobie pranie?


Jak pewnie zdążyliście zauważyć na Naszym Instagramie i Facebooku, zostałam ambasadorką Colour Catcher. czyli chusteczek do prania wyłapujących kolor. To taka fajna magiczna rzecz którą wrzucamy do pralki razem z praniem i nie martwimy się, że jasne koszulki zafarbują nam się na czerwono ponieważ zapomniałyśmy wyjąć z pralki skarpetek w świąteczne renifery.

środa, 15 marca 2017

Meracle Cosmetics- hybrydowe lakiery, które musisz poznać


Pierwsza randka z Meracle Cosmetics- www.meracle.pl za mną. Pora na małą prezentację moich nowych cudeniek oraz kilka słów na temat jakości i tego jak obcuje się z stosunkowo nie znanymi lakierami hubrydowymi na paznokciach.
14 kolorów o różnych wykończeniach, swatche oraz pierwszy manicure w ich wykonaniu- to wszystko czeka na was w tym poście.

Poza nowymi kolorami udało mi się przetestować bazę hard za małą kasę- 15ml pojemności za jedyne 22 zł oraz top no wipe o tej samej pojemności za równie małe pieniążki!!!
 Jeśli jesteście ciekawe mojego zdania na jej temat zapraszam was do zapoznania się z dalszym ciągiem postu.

poniedziałek, 13 marca 2017

IAMS czyli karma dla aktywnych psiaków


Jak już dobrze wiecie IAMS to firma która karmi Naszych pupili co dnia. Najpierw zmierzyliśmy się z kocimi gustami, a teraz czas na psie podniebienia. Tym razem testerem został Azor - pies mojej babci który nie jest kanapowcem, ani psem rasowym z rodowodem. To mieszaniec średniego wzrostu który biega po podwórku i prowadzi wspaniałe życie pomiędzy innymi zwierzętami. Azor nie jest wielce wybredny jeśłi chodzi o ludzkie jedzenie, ale jeśli chodzi o jedzenie dla psów, to tutaj potrafi pokazać swoje szlacheckie podniebionko. Jak sprawdziła się karma IAMS ProActive Health u psiego wybredniaka? Zobaczcie sami.

sobota, 11 marca 2017

Rossmann potrafi- czyli tanie hity


Raz na jakiś czas wpadają w nasze ręce perełki za małą kasę. Chyba właśnie te produkty cieszą nas najbardziej.  Wpadając regularnie do ulubionej drogerii nie sposób zauważyć na półkach wszystkie nowinki- a co dopiero przetestować każdą z nich by śmiało okrzyknąć coś hitem lub kitem. Dlatego też przeglądacie nasze blogi i szukacie porad. Bogu dzięki haha dzięki wam nasze statystyki hulają jak szalone.

No to kochaniutkie dziś poznacie 4 produkty za grosze które ułatwiają lub umilają mi życie.

piątek, 10 marca 2017

Gdy odbija ci w kolorze



Wyszło słońce i  musiałam, Boże tak dawno nie malowałam siebie w taki sposób, multicolor look dla rozrywki i pazury w stylu jungle nails. Taki właśnie mam teraz klimat. Łaknę koloru.
Miałam też ochotę trochę się pobawić z nudy. Co do makijażu, uważam, że wyszłam z wprawy, za to moje nowe paznokcie kocham.

poniedziałek, 6 marca 2017

Z nostalgią o błysku- duo chromy na paznokciach


Efekt chromu maglowałam już w innym poście, opowiadałam wam o pyłkach z BornPrettyStore, tym razem pora na królową wśród pyłków aplikowanych na hybrydę. Indigo MetalManix Alien to jedna z najpiękniejszych rzeczy jakie było mi dane obserwować na własnych paznokciach. Duo chrom mieni się dwoma odcieniami w zależności od kąta padania światła, nadając naszym paznokciom żywego wykończenia, obserwujemy ruch  coś zupełnie innego niż dotychczas.

czwartek, 2 marca 2017

Zimowa limitka od Balea


Choć na szczęście zima już się kończy, to w mojej łazience została jeszcze resztka żelu z Balei z limitowanej serii zimowej. Dziś przedstawię Wam te trzy żele tak tylko po krótce o ich linii zapachowej ponieważ już tyle było ochów i achów na temat żelków z DM, że nie chcę Was zanudzać, a jeśli ktoś jeszcze nie zgłębił tematu żeli, to odsyłam go do starszych postów z tagiem Balea.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...