piątek, 20 października 2017

RIO makeup


 Dawno na blogu nie pojawiały się makijaże, od niedawna skupiłam swoją uwagę na publikowaniu takich rzeczy na instagramie więc serdecznie zapraszam was do śledzenia postępów właśnie na tej platformie. Nie ma to jak pisać post o makijażu z maseczką na twarzy. Relax na maxa. Ten post nie będzie długi, w sumie chcę wam tylko pokazać jeden z makijaży jakie przyszło mi spłodzić ostatnimi czasy. Jestem ciekawa waszej opinii. Tym razem mam dla was coś w kolorze i z odrobiną blasku.
Ostatnio eksperymentuję z błyskotkami i nowymi zabawkami, z Instagrama pewnie już wiecie, że mam w zbiorach już palety Juvias oraz Anastasia Beverlyhills. Nie chce mi się bawić w swatche, ani zasypywać was kolejnymi opiniami na temat tych produktów.  Niestety nie powstrzymałam się po odbiorze przesyłek od zmacania wszystkich produktów więc już nie wyglądają tak estetycznie, a z tego co wiem lubicie takie czyste piękne zdjęcia i dziewicze produkty.



  

Do wykonania tego makijażu użyłam:

@juviasplace #masqueradepalette bori, zobo, makeda, zola
#tzcosmetix aurora borealis
@makeupgeekcosmetics new year eve





Odbiegłam od aktualnego tematu- czyli Halloween i  włączyłam przewijanie, jak na mój gust ten makijaż przywodzi na myśl karnawał w Rio.
 Jeśli chcecie abym wznowiła takie szybkie posty z makijażem na blogu dajcie mi znać w komentarzach. 




30 komentarzy:

  1. Piekny makijaz i uwodzicielskie spojrzenie, z przyjemnoscia mnie uwiodlo i zostaje w obserwatorach <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie to wygląda :D Zawsze coś nowego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za blask! Bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz w tym makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo looks amazing:) nie wierze

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super, cudownie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite kolory :) Zainspiruję się

    OdpowiedzUsuń
  8. Można się zakochać tylko po patrzeniu na te oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż!
    Masz talent kobietko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! jesteś artystką :) Oko wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Odważny ten makijaż i to bardzo mocno :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny! Na pewno na sylwestra idealnie się sprawdzi. Ja też robię sobie sama paznokcie, mam do tego zestaw do manicure hybrydowego, nie jest to w sumie nic trudnego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko święta też tak chcę, pięknie :-)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Blog jest super, a zdjęcia które robicie są świetne i super zrobione.

    OdpowiedzUsuń
  15. Do takiego makijażu oka super pasowałby kolczyk serduszko :) Teraz jest moda na noszenie jednego, oszałamiającego kolczyka, myślę, że mega by się sprawdził w połączeniu z tak wspaniałym makijażem!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...