czwartek, 18 maja 2017

Must Have: Drogeria Natura- hity, które musisz mieć

Kosmetyczna lista przebojów- tego jeszcze nie grali, ale w końcu zawsze musi być ten pierwszy raz i w jakiś sposób trzeba przetrzeć szlaki.
Dzisiejszym postem przybliżę wam produkty do makijażu, które uznałam za absolutne perełki i chciałabym, aby wasze kosmetyczki wzbogaciły się o kosmetyki bez których nie wyobrażam sobie już makijażu.






Perełka nr 1.
Rozjaśniacz podkładu
Do jasnej cholery!!! KOCHAM ten produkt, dzięki kilku kropelkom tego cudu odratowałam a raczej przywróciłam do użytku letnie podkłady, które kurzyły się na mojej toaletce. Dziwię się, że musiałyśmy tak długo czekać na ten produkt. Kobo White Brighter Mix With Fundation
Perełka nr 2
Kamuflaż za grosze. Tak to możliwe. Dobrze kryje i sprawdza się nawet jako korektor pod oczy. Tańszy zamiennik osławionego kamuflażu Catrice. W duecie z dobrym pudrem z pewnością stanie się twoim ulubieńcem. My Secret  Cream Camouflage nr 01




Perełka nr 3
Palety do konturowania, W wersji satynowej z różem w zestawie oraz matowej. Tanie łatwo dostępne i kolorystycznie nienaganne. Jakość? Jest moc. Trwałość oraz konsystencja umożliwia wykonturowanie twarzy bez plam. Lubią naturalne włosie pędzli. Kobo Face Strobing Palette Partia nr 3 Kobo Face Countour Palette Partia nr 4
Perełka nr 4
Jeśli lubisz sylikonowe szczoteczki i naturalne podkreślenie rzęs w połączeniu z uniesieniem ich u nasady, masz przed oczami tusz który bankowo przypadnie ci do gustu. My Secret Cosmic Effect Mascara
Perełka nr 5
Puder do zadań specjalnych? Tak. Jeśli cierpisz z powodu lustrzanego połysku na czole zamiast na paznokciach matujący ryżowy puder przypadnie ci do gustu. Pięknie pachnie, jest miałki i mega drobno zmielony oraz świetnie matuje.
My Secret Rice Matt Powder

Perełka nr 6
Róże do policzków to zdecydowanie mocna strona kolorówki z Natury. Ja osobiście preferuje wykończenie matowe- jest moim zdaniem bardziej subtelne i naturalne. Możecie nabyć piękne róże w formie jedynek oraz palety róży. Pigmentacja jest dostatecznie mocna, że uzupełnicie nimi stany cieni do powiek na specjalne okazje- gdy najdzie was na świeży wiosenny makijaż oka z muśnięciem różowego akcentu. W asortymencie są też róże satynowe. Mam jeden w palecie do konturowania i też sprawdza się całkiem nieźle.
Kobo Matte Blush Palette Partia nr 2
My Secret Blusher nr 105

Jestem ciekawa które produkty z kolorówki z Natury skradły wasze serce. Poza perełkami za jakiś czas pokażę wam moje absolutne MUST HAVE. Powiem tak, sroki będą zachwycone.




9 komentarzy:

  1. Ten rozjaśniacz do podkładu bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, wiedzieć, że Kobo ma w swojej ofercie taki rozjaśniać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi zawsze jakoś do Natury nie po drodze, ale kusisz kusisz niesamowicie :) Tym ryżowym pudrem, chyba najbardziej..

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydatny jest polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Natury uwielbiam błyszczyk Sensique :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zaciekawił mnie ten blog napisany w fajnym języku ! jest miły dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kobo wymiata! Dzięki za polecenie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...