środa, 20 sierpnia 2014

O pielęgnacji włosów słów kilka



Na głowie coś rośnie i to nie jest paprotka. Te dziwne twory, które potrafią spędzić sen z powiek to włosy. Raz na jakiś czas lubią strajkować. Albo nie układają się wcale, albo wypadają garściami, czasem lubią pocić się łojem, albo klapnąć ni z tego ni z owego.
Moje włosy potrafią wnerwić mnie już o poranku, gdy budzę się i patrzę w lustro mniej przeraża mnie pryszcz na brodzie niż to co mam na głowie.


Problemy z którymi się borykam to:
-cienki łamliwy włos
-skłonność do puszenia i przesuszonych końców
-brak objętości- włosy przyklejone do głowy jak po godzinach noszenia czapki
-wrażliwa skóra głowy
-zwyczajna upierdliwość- nie układają się nigdy, a ja z powodu braku cierpliwości dałam za wygraną

Dziś czeka was pogadanka o produktach marki PILOMAX

włosy, PILOMAX, pielęgnacja włosów, wypadanie włosów, jak zapobiegać wypadaniu włosów, Pielęgnacja włosów suchych, maska wax, głęboko oczyszczający szampon,kwc wizaz

  PILOMAX
 Szampon głęboko oczyszczający do włosów ciemnych WAX do stosowania przed maskami WAX
Silnie oczyszczający szampon ma za zadanie usunąć z powierzchni włosów nierozpuszczalne w wodzie sylikony i substancje pozostałe po środkach do stylizacji. Głębokie oczyszczenie sprawia, że substancje odżywcze zawarte w maskach z serii WAX wnikają wgłąb włosa nadając mu miękkość i sprężystość.

Zgadza się takie oczyszczenie to dobra rzecz jednak nie stosowane codziennie. Silne detergenty zawarte w szamponie mogą wysuszyć włosy na wiór - więc stosujcie go zgodnie z zaleceniem tylko przed nakładaniem maski do włosów czyli raz w tygodniu. Chyba, że stosujecie oleje i szukacie czegoś co skutecznie zmyje je z waszych główek.



włosy, PILOMAX, pielęgnacja włosów, wypadanie włosów, jak zapobiegać wypadaniu włosów, Pielęgnacja włosów suchych, maska wax, głęboko oczyszczający szampon,kwc wizaz

PILOMAX
 ALOES WAX 
Regenerująca i nawilżająca maska do włosów zniszczonych, cienkich, przetłuszczających się.
Maska do włosów cienkich i przetłuszczających się. Wzmacnia i wygładza włosy . Nawilża włosy i skórę głowy. Reguluje wydzielanie sebum. Zwiększa objętość włosów bez obciążenia. Wzmacnia cebulkę i mieszek włosowy. Skutecznie przeciwdziała wypadaniu włosów. Po kuracji maską, włosy są mocne, lśniące i mniej się przetłuszczają.

I tu przewrotna prawda. Jak zobaczycie na poniższym zdjęciu ( Maska Aloesowa to ta niebieska) zużyłam jej mikro ilości. Zgodnie z moim odwiecznym pragnieniem posiadania objętości we włosach skusiłam się na opcję która ma tę objętość pobudzić. Po pierwszych 3 użyciach stwierdziłam, że to produkt totalnie nie dla mnie. Otóż po użyciu moje włosy przetłuszczały się o wiele mocniej niż dotychczas. Już od dawna nie myję głowy codziennie a tu bęc i muszę znów walczyć z przetłuszczeniem. NIE TO NIE WINA ZŁEGO SPŁUKIWANIA- raczej to brak umycia włosów ponownie po naniesieniu maski. NIE SŁUŻY MI TOTALNIE.
Nie mam pojęcia czemu tak się dzieje, ale nie polubiłam się z tym produktem. Możliwe, że komuś innemu posłuży jednak ze mną nie potrafi współpracować.

włosy, PILOMAX, pielęgnacja włosów, wypadanie włosów, jak zapobiegać wypadaniu włosów, Pielęgnacja włosów suchych, maska wax, głęboko oczyszczający szampon,kwc wizaz

PILOMAX Maska regenerująca do włosów suchych i zniszczonych (ciemnych)
Henna WAX Ograicza wypadanie, poprawia sprężystość i nadaje blask.
 Wzmacnia, nawilża i wygładza włosy. Pielęgnuje skórę głowy. Wzmacnia cebulkę i mieszek włosowy. Skutecznie przeciwdziała wypadaniu włosów. Po kuracji maską, włosy są mocne, lśniące i sprężyste.

I tu miłe zaskoczenie- maska do włosów suchych która nie obciążyła moich włosów jak smar.
Są sprężyste i błyszczące, i rzeczywiście przestały się łamać i wypadać garściami. Z tej maski jestem zadowolona. Ale nadal nie pojmuję czemu poprzedniczka nie zdała egzaminu.

włosy, PILOMAX, pielęgnacja włosów, wypadanie włosów, jak zapobiegać wypadaniu włosów, Pielęgnacja włosów suchych, maska wax, głęboko oczyszczający szampon,kwc wizaz

Jestem ciekawa waszego zdania na temat produktów tej marki.
 Czy miałyście z nimi styczność?
Co sądzicie o ich skutecznosci?
Sprawdzają się w waszym przypadku?
Czy któraś z was miała podobny problem z maską aloesową?


13 komentarzy:

  1. Najważniejsze, że w tym komplecie znalazłaś perełkę dla swoich włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie najbardziej przypadł mi do gustu szampon bo gdy najdzie mnie na olejowanie będzie czym zmyć te wszystkie mazie.

      Usuń
  2. Ja już kilka lat temu używałam Maski Wax Henna i powiem szczerze że był to dla mnie najlepszy produkt. Najzwyczajniej jednak z lenistwa po 2 latach stosowania odpuściłam sobie maski i znów moje włosy prędko wróciły do stanu wyjściowego czyli były suche zniszczone i wypadały niemiłosiernie. Od kilku tyg rozważałam własnie powrót do stosowania maski Wax jednak mam jeden problem - przy moim 8 msc synu ciezko znaleźć mi czas na umycie szybko włosów a gdzie nakładanie maski trzymanie jej kilkanaście minut i ponowne spłukiwanie.. eh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna jest przyznaję moje włosy piją gdy ją nakładam

      Usuń
  3. niestety jeszcze nic nei miałam z tej firmy jednak szampon nie może wysuszać jak dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego on nie jest przeznaczony do codziennego mycia tylko przed maską

      Usuń
  4. Mam ten duet do włosów ciemnych i szczególnie z maski jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Maskę do włosów ciemnych lubię. Jedna z lepszych jakie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Maska do włosów ciemnych kusi, jeszcze nigdy nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten zestaw do włosów jasnych. Maska faktycznie działa cuda. Jedyne co to musiałam przyzwyczaić sie do wcierania jej w skórę głowy. I faktycznie szampon tylko przed ta maska inaczej włosy sa straszne

    OdpowiedzUsuń
  8. ta aloesowa maska sprawdziła się u mnie genialnie, tylko że ja zawsze po użyciu maski myję dopiero włosy : ) a nie przed : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...